Tuesday, September 4, 2012

Ah Moi Urut Kaki Pusat Reflekslogi Pandamaran Sedang Diburu Polis Kerana PIJAK Gambar Najib

Polis hari ini mengedarkan 11 keping gambar menunjukkan beberapa peserta Perhimpunan Janji Bersih yang melakukan pelbagai kesalahan semasa ambang sambutan Hari Kemerdekaan ke-55 di Dataran Merdeka pada malam Khamis lalu.

Antara gambar-gambar diedarkan ialah dua peserta wanita memijak gambar Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak yang disiarkan pada muka depan Mingguan Malaysia semalam.

Turut diedarkan ialah gambar seorang pemuda menunjukkan punggung di atas gambar Najib dan isteri, Datin Seri Rosmah Mansor serta beberapa keping gambar peserta lelaki dan wanita lain yang mengibarkan bendera untuk menggantikan Jalur Gemilang.

Menurut sumber, polis mengenal pasti pemuda berkenaan adalah pelajar sebuah kolej swasta di Cheras.

Bagaimanapun, ketika pemeriksaan polis, pelajar terbabit telah melarikan diri ke Batu Pahat, Johor.

12 comments:

Anonymous said...

Menjelang PRU13, semakin Tuhan menunjukkan keaiban pihak PR. Mereka fikir dgn perbuatan mereka rakyat akan setuju. Mereka ternyata silap, semakin mereka melakukannya semakin rakyat muak. Tidak keterlaluan jika pengundi atas pagar turut muak dgn perlakuan mereka.

Anonymous said...

Kalau dah tarbiah tu tak betul, inilah jadinya.
Gaya2 yang ekstrem ni akan makan tuan suatu hari nanti..bukan menambah baik. Sebelum ini tak ada jiwa Melayu yang sekotor ini. Bukan sekadar atas pagar sahaja muak, malah yang sudah bertakhta juga meluat untuk teruskan perjuangan yang tak ada moral ni..

Anonymous said...

Pompuan yg pakai tudung labuh itu pun patut ditangkap sekali....tangkap ! jangan lepaskan.!

Anonymous said...

Buat apa nak lari kat Batu Pahat, Johor. Kalau boleh berambus ja dari Malaysia. Manusia tak sedar di untung. Boleh blah dari Malaysia.

Anonymous said...

Kenapa lari? Ketaq lutut ke?...Berani buat beranilah tanggung...bodoh.

Anonymous said...

kalau dia ada pinjam PTPTN tarik balik.

Anonymous said...

Lain kali pijak gambar atau bakar kat rumah, ler. Tak de orang kisah pun.

Ni ego sangat nak tunjuk terer.

Nak ciplak pertunjukkan NGO kat rumah Ambiga, kut.

Anonymous said...

amoi tu dah lama tak dapat batang kot, sebab tu dia merapu semacam. sampai pijak2 gambar pm.

RH said...

Agaknyalah, kerajaan kita MESTI berkeras dgn penderhaka negara. Yg mana asal usulnya dari China, nah hantar balik kat China, kalu dari India pih hantar balik kat India. Biar mereka tahu perit jerihnya hidup kat sana. Biarlah negara kita Malaysia ini dihuni oleh rakyat yg berkualiti sahaja, bukannya para pemberontak yg tak berotak.

Anonymous said...

Suka sagat buka aib orang skarang Allah bayar cash. Aib sendiri satu persatu terdedah. Mcm mat sabu dulu buka aib anuar hinga gelar anuar aljuburi. Skarang dia yg jilat jubor anuar. U all perasan tak.

Anonymous said...

Nasib baik org bt pahat lambat tau. Klu tak kita dah halau balik KL kat tol pagoh. He3....mandi!!!

Anonymous said...

kita terajang je mereka ini kalau buat kacau. manusia jenis bangsat. cina gangpang. lu datang sini kita tak panggil. lu mau belah boleh berambus sial