Thursday, September 27, 2012

Akhirnyaaa Nik Ajis Akui PAS Akan Tumpas Di Kelantan


7 comments:

Anonymous said...

Macamana agaknya rupa Wally Ajis apabila diusung turun dari Wisma Darul Naim lepas kalah PRU13 di kelantan nanti?

Bagaimana rasanya melepaskan kerusi MB kesayangannya tu selepas 22 tahun pegang ketika Tun M dah lama turun sedangkan dulu wally ajis pernah kata Mahathir turun ari ni,esok ambo pun turun (kalau tak silap aku) ?

Gen2felda

Anonymous said...

dia nak berkuasa sampai lubang kubur... elok rakyat kelantan renungkan nasib sendiri kalau PAS terus memerintah. cara pemerintahan adalah bersifat retorik semata mata. percaya kan rakyat kelantan kepada hudud rekaan PAS??? hudud PAS terlalu directly translated tanpa membuat semakan dan tafsiran hukum. akibatnya lahirlah hudud palsu PAS tetapi disambut dgn hiruk pikuk oleh penyokong dungu mereka sebab mengikut sahaja apa yg pemimpim mereka sogokkan dgn rasa bangga. sesiapa menentang, pada mereka adalh kafir sedangkan apa yg dibuat tidak lebih seperti apa yg SYIAH lakukan....

Anonymous said...

Jangan ckp takbur bro...silap2 haribulan UMNO/BN akan hilang kuasa memerintah Malaysia....bagi saya. sape yg menang tak kisah asal negara aman sejahtera dan hak rakyat ditunaikan....jgn kenyangkan segelintir pemimpin yg di atas...tak kira mana2 parti pun.....yang baik tetap saya kata baik dan yg buruk dan lemah kita tetap menolaknya....

Anonymous said...

Anon1...bagaimana pulak Kalau DS Najib diusung keluar dari Putrajaya??? Dan beberapa MB2 UMNO/BN di beberapa buah negeri yang dikuasai UMNO....Dah bersediake menghadapinya???? Takut dan ngeri jugak kalau hal ini benar2 terjadi....Bagi saya pemimpin2 pembangkag biasa aje turun drp menjadi pemimpin di negeri2...contohnya Ustad Hadi di Trengganu....berdoalah semoga hal ini tidak terjadi......

Anonymous said...

mengucap la wahai kawan2 ku sekelian..bawak bertaubat..dok meroyan je keje

Anonymous said...

Wally Ajis (Suami contoh)akan menangis di atas ribaan isterinya

Anonymous said...

orang melayu hendaklah membuat pilihan dipru13 nanti dengan fikiran terbuka.fikirkan kedudukkan dan keistimewaan orang melayu sentiasa berkekalan dari dulu,kini dan selama lamanya.