Sunday, September 16, 2012

Apa Komen Anda Setelah Melihat Foto Ini....?



12 comments:

Celah Gelegar said...

SIBUK NYA KEHIDUPAN DUNIA, NAK BERDOA SEKEJAP PN TAK SEMPAT

Anonymous said...

Kalo org UMNO yg buat gitu confirm menggunung caci maki smp ketahap di kafirkn...seolah2 sapa2 yg sokong UMNO xreti pasal agama, xreti pasal hukum hakam agama...

Taksub dan ujub dgn diri dan prjuangan puak sendiri...samala dgn pompuan prasan neh....


Anonymous said...

KENING TU NIPIS LAGI LAH...

Nok said...

tentunya berlori2 maki hamun kalau ahli umno yg buat...tapi kalau depa buat semuanya betul...tunggulah habuan dari tuhan...kerana dialah yg maha mengetahui apa yg terserat dan tersirat......

Anonymous said...

Tulislah citer yg berkualiti bro MIK...takkan yg mcmni pun nak jd isu...sampah je ni isu mcm ni....

Anonymous said...

dah takde tajuk ke.mana duit bn bagi,..

Anonymous said...

MIK jgn lupa cc nnti ambik 30sen ye

GotYou! said...

Eh bukan ke geng2 pakatan amat mencintai sampah sarap @ sisa kumbahan @ barang buangan?

Anonymous said...

Remeh, tetapi berkesan memberikan pengajaran.

Anonymous said...

Gotyou.....UMNO/BN pun apa kurangnya kalau ha mcm itu.....sama aje 2X5 n 5X2 .....takkan tak tau or tak nampak

Anonymous said...

ni segala bulu2 dia ni dh cukur ker?

Anonymous said...

Several of the advantages of compound movements are as follows .
Also visit my webpage dumbbell sets