Tuesday, September 11, 2012

BAKTI Rosmah Mansor Untuk Anak Anak Yatim Sejak Dulu Duluu Lagiii....!! Dah Lama Dah.....

Blogger GAP telah menamakan Yayasan Basmi Kemiskinan (YBK) sebagai sebuah organisasi menjaga anak-anak yatim dan Miskin termasuk yg berjaya, dalam blognya. Mewakili keluarga besar YBK saya mengucapkan terima kasih atas pengiktirafan yg amat tinggi dari GAP dan pembaca yg sudi membacanya.

Program yg dipelopori oleh Yb Ds Rosmah itu telah pun di cadangkan oleh YBK pada tahun 1995, namun oleh kerana ketidak mampuan YBK kerana ianya melibatkan kewangan yang besar jumlahnya disamping tidak mendapat dokongan mana-mana pihak diwaktu itu maka dianya , jadi sejarah.

Baca seterusnya..., klik SINI

9 comments:

Bomo Siam said...

He he he...MIK!

Macam bagi aku peluang menjawab isu fitnah GAP pd aku je...!

Memang jelas & nyata, blogger GAP fitnah aku pasai hina anak2 yatim ni.

Aku serang YBK & Rosmah, dia kata aku hina anak yatim...!

Akai ada ka???

Bomo Siam said...

Klik la pd link yg MIK bagi tu....fikir sendiri!

Tang mana yg kata aku hina anak2 yatim or sebarang usaha utk bantu mereka? Tang mana?

Yg aku persoalkan ialah dpd 'sumber' mana bantuan itu di perolehi?

Oleh kerana GAP mengemukakan 2 tokoh yg antara paling dicurigai rakyat ketika ini dlm bab2 penyelewengan & tingkahlaku, maka atas hak aku beri pendapat...aku serang Zainal Sakom YBK & Rosmah...!!!

Bomo Siam said...

Lain kali, bila nak tuduh org, bagi peluang org tu menjawab...!

Sebagai commentator, aku pun sering buat tuduhan, but, suma org ada ruang utk jawab!

Ini tidak...mederatekan blog! Camna aku nak jawab???

Be a gentleman la...!

...thanks MIK !!!

Anonymous said...

Wahai bomo, engkau dah huru-harakan blog gap ngn mcm2 fakta yg mengelirukan dan penuh ngn spin. Cukup-cukuplah tu. Aku setuju sgt gap moderatekan je ko dari blog dia.

LemanKati said...

Apa hebat pak bomo ni? Sampai kena kawal blog! patutnya jawab je hujah dia tu. Baru namanya berbahas.

Anonymous said...

blog gap ialah pro umno. Kalau nampak tidak boleh jawab hujah pembangkang, camna nak bantu umno ?

Anonymous said...

pandangan aku sbagai org muda,,,,susah nak percaya info pro umno,,,org muda yg berilmu lebih ppercaya info dari PR even kalu fakta yg diberi x betoi & tepat sebab,,,sejak kecik diajar dengan buku cerita ,komik media elektronik ,,kartun&movie ,,golongan yg lemah x diberi keadilan untuk berjuang itulah GOLONGAN YG BENAR..dari segi negara kita yg demokrasi PR itu disekat media TV &akhbar harian yg majoriti rakyat mudah mendapat info darinya,,,itu pasai info dari pembangkang mudah diterima org muda sesuai dgn golongan ini yg suka bertanya itu dan ini kenapa

Anonymous said...

Betulkata Anon3....sb itu pusing mana2 pun rakyat dah susah nk percaya bloggers pro Umno mahupun TV1 TV 3suku, Utusan Meloya, Berita Harian dan yg sewaktu dgnnya...rakyat dah tak boleh diperbodoh2kan macam dulu....Tun M Kata UMNO dipenuhi golongan yg tidak cerdik.....

Anonymous said...

Betulkata Anon3....sb itu pusing mana2 pun rakyat dah susah nk percaya bloggers pro Umno mahupun TV1 TV 3suku, Utusan Meloya, Berita Harian dan yg sewaktu dgnnya...rakyat dah tak boleh diperbodoh2kan macam dulu....Tun M Kata UMNO dipenuhi golongan yg tidak cerdik.....