Saturday, September 8, 2012

Body Guard Anwar Ibrahim Turun Dari Camry WUR 3662 Tunjuk PISTOL Kearah Orang Awam...!!

Anwar Ibrahim dalam siri Jelajah Ceramah Merdekanya terpaksa melalui kumpulan pemuda dan belia yang menunggu mereka di Jasin, Melaka petang tadi.

Apabila bas melalui kumpulan ini tiba-tiba turun seorang lelaki Melayu dari sebuah kereta Toyota Camry bernombor plat WUR 3662 dengan sepucuk pistol. Sepucuk pistol ini diacukan kepada kumpulan pemuda dan belia yang menunggu bas dinaiki Anwar Ibrahim.

Lelaki itu menggertak kumpulan pemuda-pemuda ini supaya jangan menghalang bas yang Anwar Ibrahim naik. Anda semua fikirkanlah,siapa yang dia nak bunuh dan demi siapa...?

Anwar Ibrahim sudah mula menggunakan senjata api untuk mempertahankan diri. Esok lusa apakah peluru dari pistol berkenaan akan dilepaskan....?

PDRM disarankan agar menyiasat kejadian berkenaan....!

Apakah lelaki yang fotonya disiarkan diatas itu ada memiliki lesen untuk membawa senjata api?

Sumber - Blog Cucu Tok Selampit

18 comments:

Bomo Siam said...

Apasal UMNU takleh tengok org senang?

Gamaknye klu tak ganggu org dlm tiap2 hari, hangpa demam kot...???

Bahaya penyakit bawaan 'ketuanan' nih...!!!

Anonymous said...

..hmm cubaan nak lari kedutaan turki lagi ni kot.. hehe.. peliwat tegar negara sekoq ni mmg buleh lakukan apa saja.. pelacur buleh kopi boy pun buleh..

..cheq nak tukaq apa pun cheq tukaq la mamaq tak kisah.. asal cheq mau pi saja..

..dgn bantuan cia tidak mustahil muslihat musibat ni makan diri sendiri nnt..

Anonymous said...

Syokkan jd pembangkang. Semua perkara slhkan org/umno. Bila puakkau buat demo blh. Bila org lain buat demo menentang kau x blh pulak kan. Semua korang btul x da kesalahan dn kelemahan. Ego , bongkak, sombong korang dh semakin menjadi-jadikan. Teruskan bersikap begini. Kerana akan menguntungkan bn. Kami pun dah meluat dan loya dengan sikap korang . Teruskan bomo siam usahamu untuk memprovok pembaca blog ini. Biar rakyat bertambah loyadan menyampah dgn kamu dan pakatan parti politik. Aku x suka panggil pakatan rakyat. Kerana bn pun blh di gelar pakatan rakyat juga .

Anonymous said...

Syokkan jd pembangkang. Semua perkara slhkan org/umno. Bila puakkau buat demo blh. Bila org lain buat demo menentang kau x blh pulak kan. Semua korang btul x da kesalahan dn kelemahan. Ego , bongkak, sombong korang dh semakin menjadi-jadikan. Teruskan bersikap begini. Kerana akan menguntungkan bn. Kami pun dah meluat dan loya dengan sikap korang . Teruskan bomo siam usahamu untuk memprovok pembaca blog ini. Biar rakyat bertambah loyadan menyampah dgn kamu dan pakatan parti politik. Aku x suka panggil pakatan rakyat. Kerana bn pun blh di gelar pakatan rakyat juga .

Anonymous said...

untuk menakutkan bebudak tu
anuar cuma perlu
bukam zip seluar dan tunjukkan sepetol bengkok nya itu

Lebai Malang said...

ya...tak perlu tunjuk pistol untuk menakut2kan anak muda tu..tayang je 'pistol bengkok' tu atas pentas bas tu, pasti ramai orang akan datang berkerumu untuk lihat 'benda ajaib' serba boleh tu ...heheheheh

Anonymous said...

He he he, Labu, Labu... hentam sajalah Labu, asal cita2 dpt jadi PM, salah tak salah belakang kira.

Anonymous said...

Tu hanya security jeee....tapi gaya mcm polis....lesen pistol pun syarikat security punya ada hati nak acu pd org awam....

Bomo Siam said...

UMNU ni takde keje lain dah....!

Sikit2 panggil pulis suruh tangkap.

Jgn amik alih kerja2 JPJ...!!!

Anonymous said...

Ceteknya pemikiran kamu bomo siam

Anonymous said...

pr ni tak pernah ganggu orang ke?!!!

Anonymous said...

apa yang kau sibuk dia nak panggil siapa.....

Anonymous said...

Bomo Siam.....sikap n perangai pencacai UMNO mcm tulah dulu.kini dan selama2nya....skrg mrk dah bersahabat dgn syaitan...pinjam kata Tun M

Anonymous said...

cuba dia acu pistol tu kat bapak kau... baru kau tahu nak cari siapa... anugay takut kena bunuh ke?...

YUSRI D'K said...

umno....mmg dah...lau x xkn depa jd mcm beruk 2....da tau nk kalah la 2...bru gempak da kecoh....yg pak depa guna c4 bunuh altantuya xpa....bling kasut dlm msjd xpa,ddpt pahala....ohhh sennnnggggggaaaaaall

Anonymous said...

Kata Tun Madey Kutty, Umnu dianggotai oleh org2 yg tak cerdik...maknya bodoh....yg cerdik, bijak dan pandai semua dah tinggalkan UMNU.....tulke camtu????

Anonymous said...

Baru ada pistol dah nak berlagak. aku ada Meriam pon tak berlagak (Bini aku nama Meriam)

Anonymous said...

bomo memang tugas dia buat huru hara..xperlah kita layanlah..kadang2 bomo nampak macam dah matang tapi kadang2 macam budak2 bagi komen..pistol pun lesen org lain dah tunjuk lagak..bukan pakatan ker selalu buat fitnah..tue tiap2 hari buat ceramah...tapi dengar kata diorg buat ceramah sebab nak kutip DERMA...