Saturday, September 22, 2012

GEMPAARR...! 1,500 Ahli PAS Gombak Keluar Parti...

34 comments:

Jokiden said...

Keluar parti mereka pergi mana??? masuk UMNO, JATI atau PKR????

Anonymous said...

aku ahli umno tapi undi pas.

Anonymous said...

Aku bukan ahli PAS tapi undi BN he he.

Anonymous said...

aku ahli umno pasti undi umno lah...

Anonymous said...

aku bukan ahli umno bukan ahli pas bukan ahli mana mana parti ......tapi aku undi BN

Anonymous said...

aku bukan ahli umno bukan ahli pas bukan ahli mana mana parti ......tapi aku undi BN

Anonymous said...

Dulu aku org PAS, masuk UMNO, pastinya undi BN...

Anonymous said...

Aku bukan ahli mana-mana parti... tapi aku lihat parti BN lebih berwibawa dan lebih pentingkan rakyat dari parti Fuckatan... undi aku akan pergi ke BN. Confirm...

Anonymous said...

Pakatan Rakyat tidak mempunyai pengaruh politik untuk membentuk kerajaan Persekutuan akan datang kerana mereka tidak boleh mencapai persetujuan mengenai pelbagai isu dasar, kata bekas Naib Pengerusi DAP, Tunku Abdul Aziz Tunku Ibrahim.

"Di kalangan mereka (DAP, PAS dan PKR) tidak pernah bersetuju antara satu sama lain. Ini apa yang disifatkan sebagai perkahwinan untuk kesenangan. Mereka pasti akan bercerai.

"Namun (buat masa ini), mereka takut untuk berbuat demikian kerana berkongsi matlamat sama iaitu untuk menawan Putrajaya," katanya dalam ceramah di dewan komuniti Leong See Kah Miew, malam Jumaat.

Beliau berucap buat pertama kalinya di Pulau Pinang selepas meninggalkan DAP pada Mei lalu.

Bekas Naib Pengerusi Lembaga Pengarah Transparency International itu turut menyentuh situasi politik di Pulau Pinang.

Beliau berkata, walaupun sekiranya Pakatan menang, ia hanyalah hasil yang sia-sia kerana mereka hanya memutuskan jawatan menteri selepas menawan Putrajaya dan ia mungkin sudah terlalu lewat.

"Kini, mereka tidak boleh memutuskan sesama sendiri mengenai kewujudan kabinet bayangan," katanya.

Anonymous said...

Saya dulu Pas, sekarang undi Umno.

Anonymous said...

Saya dari dulu kini dan selamanya tak akan undi PAS.

Anonymous said...

Aku tahun 2008, tak ngundi sebab teramat marah pada pad dol. Kali ini akan undi BN.

Anonymous said...

Aku sejak PAS ni tuduh mak ayah aku yang UMNO sebagai kafir, aku akan tetap sokong UMNO hingga akhir hayat.

Confirm UMNO dan BN kecuali mereka yang menentang Islam.

Anonymous said...

dulu pas, lpas tu umno..pkr jauh skali.
la ni dh xtau, suma lbeh kurg sama.
undi pas slh, undi bn serba salah..
haduii

Anonymous said...

Pilih PAS anda SESAT, Pilih Islam anda SELAMAT...

rezqeen hill said...

Pilih PAS sebenarnya anda bersekongkol dengan syaitan yang menyesatkan manusia..

Undi BN Demi Agama Bangsa Dan Negara

Anonymous said...

Keluar kerana nak tumpang rezeki jika meramal BN akan menang, kut?

Besok kalau terbalik pulak ramalan, masuk semula PAS.

Macam akan datang kat Sabah dan Sarawak, ni.

NikAziz@AbdullahUbai said...

Dulu masa mengundi aku 'X' PAS...

Lepas tulis 'X', aku tulis carut & conteng kat gambar calon UMNO dalam kertas undi tu...

Loni tak buat doh...

Aku 'X' UMNO selamanya, InsyaAllah.

Anonymous said...

Baiklah, mari kita undi PAS beramai-ramai... tapi jangan sekali-kali beri undi pada PGayR dan DAPig. Katakan pada PRU-13 nanti, PAS menang semua kerusi yang mereka masuk bertanding... masa tu PAS akan bentuk kerajaan pusat ke??? Aduh, tak habis-habis bermimpi penganut Fuckatan ni....!!!!

Anonymous said...

Aku ni pro PAS tapi sejak doa Nik Azis halau antu tak menjadi, aku ingat nak undi BN pulak..

Anonymous said...

Dulu kini dan selamanya hamPAS.

Anonymous said...

aku dah hilang bulu dada panjat pokok gantung bendera pas.
tapi kali ini aku undi BN sebab pokok tu cakap dengan aku pas dah bekerjasama dengan hantu.

Anonymous said...

Dulu aku undi BN...tp sejak Tun M kata UMNO parti Syaitan Yang dikenali maka dlm PRU13 aku undi PAS...sbnya PAS bukan parti yg bersahabat dgn syaitan.....

Anonymous said...

Dulu kini dan selama2nya UMNO parti sahabat ayaitan.....nauzubillah

Anonymous said...

..apa la nak dihairankan sgt dgn lebai2 kulop pas ni.. baring tgh jln pun pasai cina kapiaq.. bakar lilin pun sbb cina kapiaq.. hmm taqbir !..

Anonymous said...

Anonymous said...
Dulu kini dan selama2nya UMNO parti sahabat ayaitan.....nauzubillah

Saturday, 22 September, 2012

----------------------------

Spin nampak, Pork Nick kata bersahabat dengan syaitan pun boleh mana ko nak campak. Ayat Tun Mm tu cuma peribahasa English pun ko tak reti-reti ke??? O lupe, penganut hamPAs mane paham english, peliwat kata sanggup pertahankan Yahudi pun penganut hamPAS angguk je....

Anonymous said...

ramai bkwn dg org pas,xramai kawn dr org umno...aku tetap pangkah BN

Anonymous said...

Jom kits undi BN. Yg pasti memperjuangkan Islam secara berhemah Dan behikmah.

Anonymous said...

Isu pengundi hantu hilang lepas menang 5negeri. Kali nie tak tau sapa menang majoriti. Tapi yg penting aku undi BARISAN NASIONAL

ikan duyong said...

aku ahli PAS tp undi BN...

Anonymous said...

Tengok anwar main cina doll, dan PAS membela pulak dan mahukan 4 saksi, aku jadi keliru, w/p pakar luar kata memang muka anwar. Maca tak ada tokoh lain yg akhlak tidak diragui. Baik undi BN . DS Najib buat perancangan yg baik utk rakyat, cakap dan laksanakan, itulah janji sebenar. PRU 13 pangkah BN lah.

Anonymous said...

aku tak pernah mengundi.. tahun kalau jadi adalah kali pertama aku mengundi..

ingat nak undi Pas sbb parti islam.. tp bila Pas keluar patua..

Allah mencarut..
ayat al quran ada ayat mencarut..
nabi sama mcm budak kg..
sembahyang sama taraf dgn berdemo dijalanan..
Pas bersenam joget bersama cinadoll dimasjid..
syaitan bantu pun Pas terima..
kalimah Allah kena jual..
isu murtad tak penting yg penting undi..
org islam selain Pas kafir..
negara islam tak ada dalam al quran/hudud hanya .001%..

aduss.. aku pun pening.. ajaran islam mana Pas bawak ni..??

jadi aku akan pilih umno..
parti yg membangunkan islam dan memertabatkan islam tanpa mengkafirkan org islam lain dan menghina org islam lain

UMNO sudah pasti


Anonymous said...

Aku mengundi kali ke2..

Aku ingat nak undi UMN/BN lg sbb parti Umno byk berjasa.. tp bila Tun M keluar patua..

Umno parti Syaitan dikenali.....
Ahli2 UMNO drp golongan tak cerdik...
Mempersenda Hudud dlm Quran.....
Anak ada syer dlm syarikat arak...

aduss.. aku pun pening.. ajaran islam mana UMNP bawak ni..??

jadi aku akan pilih PAS..
parti yg membangun dan memartabatkan Islam....

Sesungguhnya. solatku, ibadahku dan hidupku dan matiku hanya untuk Allah dan Islam....bukan parti yang bersekongkol dgn syaitan....

Ali said...

Dulu aku undi PAS kerana nakkan Islam, tapi bila pok nik kato Nabi Muhammad masa kecik supa dge mamat kapung aku belah....tra UMNO pulok.