Wednesday, September 26, 2012

Haa Haaa Haaaa...!! DIN Puduraya Tak Ada TELOR

5 comments:

Anonymous said...

WELL DONE DATO. KEEP IT UP. I SALUTE YOU 999 TIMES.

Anonymous said...

hujah yg bernas dan mempunyai justifikasi yg jelas...sory ya, apa je projek pembangunan yg dibuat oleh kerajaan, walaupun mempunyai potensi yg baik utk negara, pasti pembangkang akan tolak dan dimanipulasi...jgn harap c din pudu tu nk jd mb kt tmpt aku, kecuali dia x bersama dap n pkr..kita ni ucap kalimah syadah sma, walau beza politik, islam ttp kne bersatu..

Anonymous said...

ADA MATA DENGAR, ADA TELINGA DENGAR, ADA AKAL BIAR WARAS. SEMENJAK PAS DALAM PAKATAN MEREKA DAH KURANG WARAS.

Anak Lenggong said...

Din puduraya sedang cuba mencari pengaruh diJohor disebabkan dia telah ditendang keluar daripada PAS Kelantan..tapi fitnah yang dia lakukan memakan diri diri sendiri..dia sama sahaja dengan pemimpi pembangkang yang lain cuma berani baling batu dengan menyorok tangan..itu hakikatnya ahli PAS ni kalau tak pandai menipu, membuat fitnah dan menjatuhkan maruah orang lain bukan ahli PAS namanya.

Anonymous said...

Eh apa ni Din, kena cabar dgn YB Umno, terus kecut telur, jadi bapok Siam, dasar pengecut. Buat malu je PAS, buat malu je lelaki se dunia, buat malu je ahlul2 bahalul. Gini macam naj jadi pemimpin? Memang pemimpin2 terencat akal Fuckaton semua macam gitu, takde maruah, pengecut dan bacul. Kalau aku jadi Din, potong saja kote dgn buah2 nya sekali dan kasi anjing di jalan makan, itu yg terbaik buat spesis2 yg takde maruah, pengecut, bacul dan dayus.
Inilah pemimpin2 yg takde maruah, takde moral, takde sifat2 jantan, pengecut dan pondan dari Fuckaton haramjadah, adahati nak jadi pemimpin. Hancur ranaplah negara.