Monday, September 3, 2012

Hishamuddin Kata Insiden Hina Bendera Dan Pijak Gambar PM Najib Malam Merdeka Adalah SERIUS...!!!






9 comments:

Anonymous said...

Bila dah teruk dibelasah baru dia nak bersuara tapi sebelum ni dia kata semuanya ok..Hisyam ni kali keberapa ko nak bagi amaran..tindakan satu pun takde...

Anonymous said...

dia ni pandai bercakap jer, buat kerja tak tau. himpunan haram yang aman konon, tak der insiden buruk konon. sudah tersangan bosan dengan si hisham ni, dah sampai ketahap maxima. beliau hanya pandai bercakap dan mengukir kata tapi tiada kesan:

".....masyarakat hari ini mahu melihat satu tindakan diambil kerana negara mempunyai undang-undang". kata hisham.

kapal dah nak tenggelam dah, dia ni asyik bercakap jer.

“Kita mempunyai pelbagai undang-undang termasuklah polis dari segi konteks siasatan, peguam negara dari segi konteks pendakwaan dan kehakiman dari segi konteks kes dan juga hukuman.

“Kita mempunyai keseimbangan undang-undang kerana polis tidak boleh membuat tindakan sesuka hati mereka,” kata beliau pada sidang media selepas Majlis Jamuan Hari Raya Felcra Wilayah Perak di sini, hari ini.

apa ada? akap tak serupa bikin. dah tau perhimpunan haram kenapa tak diambil tindakan awal?

Anonymous said...

fcuk la hisyam pondan siam...! kalau bapak ko si husen onn tue maseh idop dia malu ade anak mcm ko nie takde telorrr

wei pondan menteri amaran, ko tu mabok ker kejap kata takde kejadian buruk..., tiba2 kata insiden nie siyus...!! wei bebal punya pondan ko punya sepupu si najib dah kena tunjuk bontot dah kena pijak la bodohnya menteri amaran si hisyam pondan nie...!!

aku pelik la mcm mana mula2 si pondan hisyam bodoh sangatt boley buat statement kata takde kejadian buruk....??

fcuk la u hisyam... u pondan sial la, u must go!!! get out la jgn jadik menteri la wei, mcm siall laa

Anonymous said...

Woi Hisham Pondan, kau hanya layak jadi Menteri Pembangunan Wanita dan Keluarga saja....KDN bawah kau tu lembik nak mampos, sebab tu negara dah jadi huru-hara mcm sekarang...

Cik Aww said...

Husen Onn malu ada anak macam ni,
Najib Razak malu ada sepupu mcm ni,
Rakyat malu ada menteri mcm ni,
Bapok lagi malu ada kawan macam ni.

Anonymous said...

Duduk kat Kementerian Pelajaran.....gagal...
Duduk kat KDN....haru biru PDRM dibuatnya.....
Letak kat mana2pong....GAGAL.....

Anonymous said...

haa haa memang pun hisamudin nie jadik sampah sarap umno bn jer laaa

penakut takder kote punya menteri!!

dia ingat bodek jaga hati cina boley menang kat sembrong tuu,, ptuuiihh!!

silap2 hisamudin nie kalah pilihanraya nnt

ade geng wartawan bg tau aku hisamudin pegi open house azmin ali semalam..., kalau betol la citer nie anak gampang si hisamudin amaran nie!! babi puya bapok....

miong said...

saya pun tak setuju tindakan seprti ni. sy seorg ahli pembangkang harap tiada ahli pembangkang melakukan perkara seumpama ini. pls be civilise !

Anonymous said...

KDN ELOK DITUKAR KGDN
Kementerian GAGAL Dalam Negeri.