Sunday, September 16, 2012

Kain Rentang "Anwar BAPAK Puaka Segala Malapetaka" Sambut Anwar Di Johor....


5 comments:

Anonymous said...

sepatutnya tulis " JAGA-JAGA ANAK MUDA JOHOR, BAPAK GAY MSIA AKAN DTG KE SINI. JAGA BONTOT. JIKA TIDAK JUBO ANDA PECAH."

Anonymous said...

..dah lama dah written off si nuar munapig ni.. once a munafique always a munafique.. biaq pi la dia dgn kote bengkoknya.. nak sumbat ke dlm lubang mana pun lantaq pi la dgn munapig sekoq ni..

Anonymous said...

Jaga tulisan kamu orang semua.Hat-hati.
Apaa kamu orang tidak takut manusia yang telah dimimpikan oleh pukimak2 Ikhwan dan Malaysia,tentang manusia yang akan membawa kemenangan islam di asia tenggara ini.
seperti yang telah dikhabarkan oleh Pastor Pas di dalam khutbahnya tempohari.
Kamu orang idak percaya.
Yang aku cari sekarang ialah Hadith Soheh yang Rasullullah mengatakan demikian bahawa baginda akan mendatangkan didalam mimpi kepada mana2 ulamak tentang kedatangan zaman kemenangan itu.
Tak jumpapun.
Khabar gembira buat penganut ajaran Pas kerana Pastor anda telah menyampaikannya.
Tahun kelahiran zaman itu terlalu jauh kenapa baru sekarang baru sipastor babi nak khutbahkan.
kalau dah babi tu babi jugalah.

Anonymous said...

Parti yang dipenuhi org yang tidak cerdik....parti syaitan yang dikenali.....kata mantan pemimpin tertinggi UMNO.....sedihlah dia katacmtu kat kia kan??????

Anonymous said...

Dok eh.. sedih lg tgk PAS. Timb press ulama bkn professional pun bkn. Blaja pun dropout..
Sama mcm mahpos. Governer stor bayan lepas jdk naib presiden PAS. profesional x ulamak pun x..