Friday, September 21, 2012

Kalau BN Kalah PRU Ke 13 Nanti...


9 comments:

Anonymous said...

Dont worry lah....grenti menang

Anonymous said...

Berusaha lebih lagi untuk menang hati pengundi atas pagar... pengundi tegar Fuckatan memang tak boleh buat ape dah. Kene kencing tiap-tiap hari sampai tak reti nak bezakan mane yang salah dan mane yang betul....

Anonymous said...

kalau BN kalah, org melayu akan mengutuk n.ajis d hady boroi seumur hidup seperti mana melayu spura mengutuk Tunku.

Anonymous said...

apa meracau madey ni..... nk menang ke, kalah ke.... malaysia dtetap perintah oleh rakyat malaysia... bukan penjajah usa/zionis/ komunis...

Anonymous said...

Kalau rakyat Malaysia yang jadi proksi Yahudi / Zionis macam peliwat tu watpe?? Lebih baik campak ke laut je manusia yang gila nak jadi PM 16 September tu...!!!!

nizbzam said...

insyaallah lepas pru13 tamatlah riwayat politik anuar ibrahim

Anonymous said...

Dr. M terbaek

Anonymous said...

insyAllah akan menang'...

Anonymous said...

yele dap oii..amik ko