Sunday, September 2, 2012

KANTOI..! Simbah Cat Merah Memang TAKTIK Tipu Helah PKR Dari Dulu.... Bas Jelajah Anwar Siapa Punya Angkara...?





LU ORANG @ U oLLZZ PIKIR LAAAA SENDIRI...!! WAYANG PKR....

11 comments:

Anonymous said...

Anuar Ibrahim bekas BANDUAN dan TAK ADA KERJA, jika ada pun RM1.00 dari Kerajaan Selangor sebagai Penasihat Kewangan. Dia nak beli bas tak ada duit so pinjam duit Along lepas tu tak bayar.......Along panas hati simbah cat merah he he he he

Anonymous said...

Ini mesti kerja orang UMNO tak ada orang lain lagi nak dituduh. Lain kali nak masuk Kelantan Bas tu cat warna hijau le Bro!

femes said...

sikit saja cat tu. diberi banyak duit untuk beli cat tapi depa songlap duit dan beli cat satu tong saja. beli cat murah pula tu supaya senang dicuci.

Ayah Man said...

Tak payah gempar. Kalau macam ini sah ini perbuatan PKR sendiri. contohnya:
1.Pecubaan menyuntik aid ketika dlm penjara.
2.Ada cubaan meracun dia dlm penjara.
3.Lari kekedutaan Turki konon ada org nak bunuh dia.
4.Jam omega hilang tapi ada dirmh dgn Azizah. Macam tak tahu ada kat polis.
5.Tentera dan Agong sokong dia
6.Ahli Parlimen BN nak melompat masuk PKR dan semua dah sedia nak ambil alih kerajaan.
Ini semua bukan kerja gila ke? Melayu bagsa terbodoh.

Ayah Man said...

Tak payah gempar. Kalau macam ini sah ini perbuatan PKR sendiri. contohnya:
1.Pecubaan menyuntik aid ketika dlm penjara.
2.Ada cubaan meracun dia dlm penjara.
3.Lari kekedutaan Turki konon ada org nak bunuh dia.
4.Jam omega hilang tapi ada dirmh dgn Azizah. Macam tak tahu ada kat polis.
5.Tentera dan Agong sokong dia
6.Ahli Parlimen BN nak melompat masuk PKR dan semua dah sedia nak ambil alih kerajaan.
Ini semua bukan kerja gila ke? Melayu bagsa terbodoh.

Tengku Anuar said...

ak kalau cita bab al-juburi ni dh lali dh ak dgr..biasa lah nak dkat ngan PRU ni mcm2 crita tmbul,nk simpati dri rkyat la ktakan..lagi satu masa PM buat jelajah janji ditepati hari tu xde plak crta ak dgr yg BAS pm kna smbah ngan cat..mknanya org xsuka la ngan anwar hngga bas dia pn org smbah ngan cat..ahahaha,padan muka kau nuar,rkyat dh tahu kau tu keje mmbhong jer pagi ptang..by the way..kes ni brlaku kat kelantan erk??setahu ak kelantan negeri paling kuat pembangkang..apa sudah jadi ni??

Anonymous said...

Benarkah blogger RBF kena pukul ngn 4 org lelaki ?

Anonymous said...

biasalah, anwar nak tagih simpati rakyat terpaksa suruh beruk2 pkr simbah cat kat bas tu. pemimpin penipu macam ni pun ada kat malaysia ni. rasanya kat negara lain takde pemimpin macam anwar ni. mereka tu profesional!

Anonymous said...

Siapa gurunya yg mendidik jadi ganas begitu? Sendiri fikir dan tengok balik keganasan BERSHIT 3.0.
Siapa mentornya?

BOB MALAYA said...

sepandai.pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah juaa..taktik yang digunakan oleh PAKATAN haram jadah mengenai cat merah memakan diri sendiri...taktik yang PAKATAN guna sudah lapuk jgn ingat rakyat bodoh..lebih baik suruh balaci PAKATAN simbah cat kat muka al juburi dengan si tua DAP..cukup-cukup lah bersandiwara bodoh...

miong said...

umngok dulu ckp anwar pukul lebam mata sendiri, last-2 bos polis yg tumbuk, madey kata apa,kelu teruih ,kecot telo. napa madey tak mintak maaf?