Monday, September 10, 2012

Kenapa Yb PKR Malas Nak Sikat Rambut...??

Lihatlah penampilan seorang wakil rakyat PKR....

Selekeh dan tidak bersopan langsung! Malas untuk memperlihatkan rambutnya tersisir rapi dan kemas sedangkan dirinya itu merupakan seorang Ahli Majlis Kerajaan Negeri Selangor bergelar Exco.

Apa nak diherankan...!

Lihatlah Bossnya juga, seorang Ketua Kerajaan Negeri bergelar Menteri Besar sendiripun malas hendak mempastikan rambutnya tersisir rapi dan kemas.

Ini wajahnya dalam foto rasmi sewaktu bertanding Pilihanraya dan terpampang di mana mana kain rentang dan poster rasmi kerajaan negeri.

Bermakna, foto yang dibawah ini bukanlah ada unsur unsur dan elemen super-imposed atau cut and paste rambut 'berserabai' milik orang lain.

Demikianlah kisah betapa pemalasnya dan wakil rakyat dari PKR....

Nah..! Dibawah ini pula ada bukti lebih jelas, bukan sahaja malas hendak sikat rambut agar kelihatan kemas sejajar dengan keterampilan seorang YB, tetapi foto dibawah ini bukti Yb ini pemalas untuk bersidang dalam DUN, tidur dan makan gaji buta.



5 comments:

Anonymous said...

wakakakakaka

Mukhriz dan PM dan cemburu pasal rambut orang PR dah.

Yang penting otak mantap dan berakal, lah.

Anonymous said...

Aku suka style rambut mat sabu......hehehe

Anonymous said...


Lambang mahkota seseorang secara kasarnya adalah mata. Bila sejuk mata bertemu mata ia adalah lambang ikatan. Selepas mata pandangan tertumpu adalah rambut. Bila rambut kusut masai itulah lambang peribadi seseorang.

Anonymous said...

Tak cerita rambut nak jd isu bro....cerita murahan aje ni!!!!

Anonymous said...

Tak kisah la janji ada isue.