Monday, September 3, 2012

Pelajar Tahfiz Tak Mahu Bersalaman Dengan Rosmah….? FITNAH Atau Fakta….?

Sudah menjadi darah daging juak juak murahan ahlol ahlol tolol Pakatan Pembangkang mereka hanya tahu menabur fitnah….

Terbaru…, sasaran masih tetap ditujukan kepada isteri YAB PM kita, Datin Seri Rosmah Mansor! Blog pro Pakatan Haram Jadah memaparkan gambar yang menunjukkan beberapa pelajar Tahfiz seolah-olah tidak mahu bersalam dengan Rosmah. Rakaman dalam majlis jamuan Hari Raya Datuk Seri Noh Omar di Dewan PKNS Kelana Jaya minggu lepas.

Sebenarnya itu hanyalah sebahagian daripada rakaman penuh ketika Rosmah bersalaman dengan tetamu yang hadir… Juak juak murahan blogger upahan Pakatan Haram Jadah tidak menyiarkan rakaman penuh!

Gambar di dibawah ini pula jelas menunjukkan situasi sebenar yang berlaku pada Majlis tersebut. Pelajar-pelajar tahfiz yang turut serta hadir di Rumah Terbuka Menteri berkenaan bersalaman dengan Isteri Perdana Menteri sebagai tanda menghormati status beliau selaku isteri Pemimpin Negara.

Oleh itu, adalah kurang tepat jika persepsi awal dikeluarkan dari mana-mana pihak tanpa sebarang rujukan dan fakta sebenar apatah lagi menggunakan sumber gambar dari pihak yang tidak berkaitan.

Harakahdaily mahupun tabloid Harakah merupakan portal PAS sama tidak bermoral dan corak pemberitaan yang tidak beretika sepertimana Malaysiakini dan media Pembangkang lain.

Malah mereka ini juga dilihat sebagai satu pasukan yang cukup berani melemparkan fitnah serta sambung menyambung laporan –laporan dusta dalam media mereka masing-masing.

Portal PAS ini barangkali berguru dengan `pemberita-pemberita bajingan’ dari portal Malaysiakini yang jelas menunjukkan wajah bahawa mereka adalah pendokong ataupun inspirasi kepada gerakan pembangkang dalam negara ini.

Sebagai sebuah akhbar ataupun portal milik parti PAS dan menjadi dasar parti itu sekarang untuk menyokong sebarang fitnah serta melestarikan fitnah-fitnah itu...!

Baca seterusnya..., klik sini

20 comments:

Anonymous said...

Salam seorang IBU kepada anak-anak kecil, apalah benda ni pun nak dipolitikkan.

Cubalah pembangkang cari modal macam mana nak majukan negara, kan lebih baik?

Anonymous said...

kalau bertudung alangkah indah dan terserlah lagi sifat keibuan nya.

adik 80 said...

pembangkang hanya mampu buat fitnah je lah...ape lg nak diharap kan dr pembangkang kan...ape saja yg di lakukan oleh DS ROSMAH mesti dijadikan fitnah wahai pembangkang takut lah pada allah jgn asik fitnah org jer lah

Anonymous said...

anak azmin ali berbikini..

problem??

kak bedah said...

Pukimak lah pembangkang semua mmg sial bab lain cite lain plak pasal salam dgn datin sri tiba2 ada cite tudung plak emmm mmg dasar pembangkang kaki putar

kelly eng said...

Apa lah pembangkang ni datin sti salam dgn budak2 ni pun nak jdkan isu jugak ke??? Lawak lah drg ni ada2 je

Pas dajjal said...

Sian nasib datin sri rosmah buat apa pub salah

bro yul said...

fitnah yg begitu melampau terhadap ds rosmah...editor2 parti anak syaitan nie sudah ketandusan modal...harakah syaitan nie mana pernah melaporkan cerita2 betul semua nyer fitnah semata-mata... x pernah plak aku dngr ds rosmah mengutuk pemimpin2 parti anak syaitan nie....jd x perlu la nk fitnah ds rosmah mcm2....rakyat pon pandai menilai nyer...anak cina makan pengat sendiri mau ingat la beb....

sonu nigam said...

pe ke sial pembangkang ni,x habis2 nk buat fitnah pasal rosmah.
dah la buat fitnah,bile kantoi mereka spin cerita and salahkan UMNO.
senua rosmah buat mereka nk jadikan isu,si jijah jalang buat pe korang tutup mata je sial.
dasar manusia jalang yg sial,manusia lahanat.

MIRA EDORA said...

KALAU TAHFIZ NAK SALAM DGN DS ROSMAH APA BOLEH BELIAU BUAT NANTI KALAU DS ROSMAH TAK HULUR TANGAN ADE AJE PIHAK AKAN KATA DS ROSMAH SOMBONG, BELAGAK N MCM2 LAGI AH. AKU BTL2 TAK FAHAM DGN PAKATAN HARAM NI TAK HBS2 BUAT ISU.

dol.mat said...

mmg la pembangkang marah skit hati sbb ape yg diorg buat sume xmenjadi.pembangkang haram jadah ni mmd siot kja lain xde asyik2 cari point nk hntam DS Rosmah xsdr dr sendr yg bodoh.stakat pakai air liur pakai bontot je cmne nk dpt sokongan.pandai ckp bikin xtarak tau cmne nk jd pemimpin tu yg dok jeles je dgn pe yg BN tgh buat skrg ni.BN dibawah pimpinan PM skrg mmg terbaekk..JANJI DITEPATI..dan ternyata ianya memberi masa dpn yg cerah buat rakyat malaysia.janji telah dikota!!!!!

MIRA EDORA said...

aku memang respect habis kat DS Rosmah kerana beliaulah byk membantu anak2 yatim di Malaysia. blh krg tunjuk aku satu contoh kebaikan yg anwar babi buat utk Malaysia? menjatuhkan negara ye dgn fitnah dan tipu helah anwar.

anis wana said...

sbnrnye puak2 diaorg dah ketandusan isu..isu yg xptt pn nk di besarkan..
kerja puak2 pembangkang ni hnya mmfitnah...
ape yg DS rosmah lakukan pasti aje fitnah yg di lemparkan,ape yg si jijah buat korang diam,ttp mata aje...

MZ said...

pasal salam pon nak di jadikan isu? dah tak der idea lain ke pembangkang ni??

Leftenan Caine said...

knp DS Rosmah sntiasa mnjadi mngsa serangan poltik parti2 politik murahan sprti pmbgkang??klau xslm ckp bdk2 tu jijik ngan DS Rosmah,klau slam plak ckp dosa,bkn muhrim..kuat btul diorng ni spin fakta..cuba la cari isu lain utk diperbsrkan,nmpk sgt dh ketandusan isu...try again next time..isu2 mcm ni xckup utk jtuhkn BN krn smua org tahu kebaikan DS Rosmah..

mawar hitam said...

pembangkang nie mcm dh tak ada keje lain je.. asyk2 nak buat fitnah je keje depa..
tmbh2 pasal DS Rosmah.. tau lah yg DS Rosmah tu kn bgus tu yg depa tak sng duduk tu..
ada2 je fitnah yg depa nak buat!

Alas pink said...

pembangkang tu bkn apa diorg tu sakit hati sbb tak dpt nak bersalaman dgn budak2 tahfiz tu sume..tu je..

MegaBidaman said...

ni caranya PAS nak spin... kalau budak tak bersalam , seolah-olah budak tu 'jijik' dengan Rosmah , kalau bersalam bukan 'muhrim' bagai.. cuba selidik pemimpin2 wanita PAS termasuk ustazah 'Abby Abadi' dia ada salam tak dengan 'peminat2' rakus lelaki, bagai mana dengan nurul izzah? Porahhh bukan mahram ke hulu ke hilir tapi sendiri buat ok... ptuihhh

halim mat said said...

akhirnya mereka juga yang menunjuk kebodohan diri sendiri.. spinn punya spin sampai terbelit

enol said...

Mengikut Syafie hukumnya haram.