Wednesday, September 26, 2012

PERGGHH...! Ceramah PAS Taman Melewar Ada Nyanyi Nyanyi...! Cayalah Dayangku Intan

14 comments:

Anonymous said...

dia mula kenal kegunaan pentas utk menyanyi. Kira lepas gian la ni...

CIFUT said...

kesian pulak aku tgk dayang nih

Anonymous said...

bomo siam xnak komen ker?

Anonymous said...

ceramah pas penuh dgn nafsu dengki dan mengaibkan org syabas pok nik berjaya buat org sesat.

Anak Lenggong said...

Bomoh siam dok menjilat air liur meleleh tu..mak ai penceramah PAS leh jual suara pulak kat depan orang ramai..dulu situa musang berjanggu nike ajis kata suara tu aurat perempuan sehinggakan nak hantar peserta wanina menyertai musabaqah pun tak boleh..sekarang ni udah tukar kee...tudung kat kepala pun singkat jee angkat tangan leh nampak nasi lemak lak tu..

Anonymous said...

Pompuan nih la yg kata Johor lagi daif dari Kelantan....

Kata org biaq muke huduh jgn perangai huduh...yg nih dua2 HUDUH..

Anonymous said...

Alahai....kesian ler tgk kau Dayang ooi....sepatutnya pada usia kau tu, lebih elok kau muhasabah diri dgn lebih menyepi mengenangkan kisah2 lama kau bergelumang sebagai artis. Tak perlu nak menonjol2 yg kau tu lebih islam dari orang lain....Masuk PAS tak bererti masuk islam yg sebenar, kerana PAS itu pun bukannya Islam, dan Islam itu pun bukannya PAS !

Anonymous said...

tu lah yg sebenarnya yang ditakuti oleh yb nasaruddin. ustazah dayang ku intan ini telah berjaya membuat pas yang ada la ni tersesat lebih jauh lagi. fikir2 la wahai penganut pas yang hangpa dah tersasar jauh dari islam. tinggal la parti pas yg dipimpin oleh nk ajis ulamak politik tu.

Anonymous said...

Ni dah sah memang parti sesat ajaran syaitan ni, confirmed! Sebab lagi terang nak bersuluh lah pulak. Jikalau PAS mengatakan suara tu aurat,sampai nak membaca ayat suci sewaktu tilawah al kur'an dan menyanyi nasyid untuk kaum hawa pun di anggap haram, ni kan pulak di benarkan si penyanyi expired ni menyanyi di ceramah PAS . Untuk lu bolih untuk orang tak bolih ka? Memang tunggu untuk hancur lah gua ingat.Memalukan, cakap tak serupa bikin!

Anonymous said...

Biaq p la kat depa... Usung p lah Ustojoh Abby ngan Dayang nie...

Memang la puak2 Lobai PAS seronok sakan la kan..Mcm orang tgh gila dok ngorat nak wat bini baru...Bini tua pakat dok sakit hati dah nue...

Mana dak nya, tenggalam habeh puak apa tue..??Muslimat PAS? Ka Musibat lagi sesuai??? Apa2 ja la..tp habeh dah puak2 tu y dok nyanyi masa AnuWar bebas kes liwat ari tue...Yang penting mesti puak Musibat tu hangin ngan Ustrojoh Abby nie..Mana tau kot laki lari huhu

Anonymous said...

Lagi ko berceramah dengan puak hampasongeh lagila hangpasesat dengan ceramah maki hamun caci maki tak bertempat.

Anonymous said...

suara memang best aku suka dia nyer suara tapi tak payah nak aib kan orang...

Anonymous said...

album tak laku..pun nak salahkan kerajaan.diri dah tua sapa nak beli album,jumpa cd free tgh jln pun aku xambik.jual ubat d pentas pas mcm 2 jelah

Anonymous said...

jgn duk jaja citer susah org..citer yahya sulongla konon kjaan xbetol.masa ko tgh popular ada ko ngenangkan kisah artis lain yg sakit dulu.citernya senang je,"aku dah xda duit skrg,calonkan aku".skrg nak jd YB bkn susah,tukang ambik gambar v.k linggam pun blh jd yb