Tuesday, September 11, 2012

Proses Lelong Gadai Negara...! Lihatlah Bukti Bukti Panaaaass.....

Ada lebih banyak lagi lengkap dengan kupasan serta penjelasan yang baik, sila baca disini


40 comments:

Anonymous said...

macamana tingkah laku dia meliwat,begitulah juga tingkah lakunya menguruskan ekonomi.

anwar bukan manusia tapi jelmaan syaitan peliharaan nik aziz

Bomo Siam said...

Apa kena mengena surat tu dgn 'Gadai Negara'...?

Korang paham la plak!

Bomo Siam said...

Apa yg pelik Anwar berhubung dgn Soros? Tang mana yg sumbang?

Soros berdosa pd ekonomi Malaysia?

Baca dgn teliti buku, 'THE ALCHEMY OF FINANCE and THE CREDIT CRISIS OF 2008 AND WHAT IT MEANS' karya beliau & fahamilah keadaan sebenar ekonomi donia...!

After Soros, who has recently invested...???

Anonymous said...

Bomosiam...puak2 UMPORNO ni mana faham semua tu....yg diorg tau semua nak spin habis.....yg percaya cerita tu semua yg xcerdik...maklumla dlm UMNO yg tinggal org2 or pengikut2 yg mcm tu....kata Tum Madeylah...

Anonymous said...

x payah jual nama Tun...nak hujah cari bukti alasan sendiri ..kalau dah semua dalam UMNO xcerdik ...macam mana pula dalam Pas (dah dibuktikan pun sesuatu isu Xmau Trima).ini bermakna semua yg jadi pengikut politik malaysia Xcerdik sebab tu politik kita harubiru ada jalan untuk kebaikan Xmau ikut ....ikut hati/perasaan bukan iman.

Bomo Siam said...

Pasai Anwar ni......

Nak kata dia liwat menatang, takde! Nak kata dia liwat manusia, mahkamah dah putuskan, itu suma muhung belaka!

Dia liwat negara? Dlm bentuk apa?

Dia liwat UMNU?

Yg ni barangkali ada...atas dasar suka sama suka!

Mmuuaahhahahaha...!!!

Anonymous said...

kecoh la bomo siam nie...yg korg bising pasal apco lak bole...mcm sial la ko nie bomo...kalo anwar sume bole ye...

Anonymous said...

bomo anak gampang! ko paham tak ape tercatat dlm penghakiman bertulis dlm kes liwat 1 & 2? tak payah spin banyak2 la bodoh!! nak bagi kenyatann bersumpah pun tak berani! kahkahkahkahkah!!!!!! anwar takde kote la bomo!! penakut tu..muahahahahaha!!!!!!

Anonymous said...

Anwar liwat G. Soros, wah dah tua kerepot pun Anwar masih berkenan, dasar nafsu peliwat....muahaaaaaaa

Anonymous said...

betul tu..aku setuju pendapat anon kt atas...hehehe....dah dasar penggemar lubang jubor...tua pon tua la...kemut keliling tu...

Bomo Siam said...

...penghakiman bertulis?

Kuah kuaah kuaaah!

Abis, apasal mahkamah kata, "DS Anwar, U free to go!"???

Technical matter? Hangpa ingat, mahkamah tu...workshop keta kebal ka?

Mmuuaahhahahaha...!!!

Bomo Siam said...

Sebenarnya filem liwat bersiri ni, dibawa ke mahkamah oleh pendakwa bukan kerana nak buktikan Anwar tu bersalah or tidak!

Sebab dikalangan yg paham akan undang2 pasti akan tahu, bahawa mustahil utk libatkan DSAI dgn kes.

Ianya dibawa hanya semata-mata utk 'bercerita' pd rakyat, bahawa inilah perangai Anwar! Maka, platform mahkamah digunakan utk yakinkan rakyat yg buta undang2.

Mana dia prima facie? Kenapa hingga keperingkat bela diri?

Kenapa hanya dgn memilih untuk memberi keterangan membela diri dari kandang tertuduh dengan kenyataannya tidak boleh diperiksa balas oleh pihak pendakwaan....

Buleh buatkan Anwar terlepas?

...pakai otak la, jgn pakai nafsu!!!

Anonymous said...

bomo ini nak main2 dengan budak2 boleh lah..korang ingat soros tu nak bagi sumbangan saje2 jer ker kalau xder pulangannya.ko baca buku yg dia tulis memanglah dia nafikan peranan dia dalam kegawatan ekonomi tu..kes liwat tu dah ada anon yang jawap.

Anonymous said...

karpal pun dah ngaku ada aktiviti liwat berlaku antara saiful dan anwar...kes di tolak kerana hakim meragui bukti kes yg mungkin telah tercemar tetapi tidak menolak liwat telah berlaku..bomo ko spin lah lagi.akau tahu tu memang tugas ko kan hehehee

Bomo Siam said...

Kuah kuaah kuaaah!

Yg aku tanya ialah,

Jika hangpa kata Soros tu tak bagus...! After Soros, who has recently invested...???

Kacang je...!!!

Bomo Siam said...

Dlm penghakiman bertulis tu kata....

Ya, ada liwat berlaku. But, by who...???

Gajah?

Hakim tolak bukti? Apa maknanya tuuu...? Sampel tu sapa punya? Mana pengesahannya?

Bahan yg tercemar, nak dijadikan bukti utk sabitkan yg tertuduh?

Akai ada ka...???

Bomo Siam said...

Ada sapa2 dpd askar UMNU kat sini yg buleh tunjuk bukti dlm penghakiam bertulis tu ada kata...Anwar yg liwat pengadu?

Or pengadu diliwat oleh gajah...?

Mmuuaahhahahaha...!!!

Bomo Siam said...

Judge Zabidin states that the crucial samples bag was cut open by the police investigating officer, even though there was no necessity to do so. This is nothing less than police tampering of the evidence.

Who gave instructions to the investigating officer to meddle with the samples? How could this have happened in an important police investigation involving a high-profile defendant?

Jeng jeng jeng...!!!

Anonymous said...

JENG!JENG!JENG!....KITA TUNGGU PENGHAKIMAN ALLAH DI PRU13.MOGA ALLAH MELINDUNGI KITA DAN NEGARA INI DARI PENGHIANAT AGAMA,BANGSA DAN NEGARA.

Anonymous said...

BOMO SIAM...TAK PAYAH LAH NAK SPIN CER TANYA KARPAL DULU NGAPA DIA PERNAH KATA ANWAR ADA BUAT KEJE TU MASA D PARLIMEN..TANYA LAH NALLA BIARLAH SORANG TP TERLAMPAU RAMAI EX PKR YG DULUNYA SANGGUP KE PENJARA KERANA ANWAR AWAT LA NI TINGGALKAN ANWAR BUKAN KAH TIME NI ANWAR TENGAH MENANG..SEKURANG2NYA TUNJUK LAH JAM OMEGA KLAU KATA ADA..DASAR PENIPU..

Anonymous said...

Hai Bomo apa pun Mahkamah kata yang nyata majoriti Rakyat Malaysia percaya Anwar seorang peliwat dan rakyat akan hukum Anwar dan PR dalam PRU nanti.

Anonymous said...

Hai Bomo berapa kali engkau dah liwat Anwar ? Bomo Siam dan Anwar 2x5 peliwat...muahaaaaaa

Anonymous said...

..can i fcuk u today.. tanya peliwat tegar negara pada saifol.. lepas tu dia peluk saifol.. hehe.. sebijik mcm dia peluk cinadol sebelum depa main kondang konding..

..once a munapig always a munapig la abg non ni..

Anonymous said...

Bomo hang tak payah nak berdolak dalek. MCKK tu kami panggil dia dapur sbb dok main bontot. Hang pun syok kena dibontotkan Anwar kot

Anonymous said...

Jangan gaduh2...kita tunggu je PRU13...Yang menang pun belum tentu betul n yang kalah belum tentu salah...apa2pun Allah jualah Yang Maha Mengetahui....

Anonymous said...

bomo nak buat tuduhan yg polis sabotaj anwar lah tu.sejak dulu anwar and the gang memang suka buat provokasi dan menyalahkan pihak polis.kalau karpal cakap memang ada tu maksudnya memang adalah aktiviti anwar meliwat, kalau tak dia tak kan suruh anwar bertaubat:)sejak penghakiman pertama lagi anwar dah kantoi cuma isu taknikal jer yg buat anwar terlepas.dalam kes tu anwar dan saiful jer yg dikaitkanm,pendakwa pun x wujudkan individu ketiga.cakap x kenal saiful tetapi akhirnya kantoi juga.

Bomo Siam said...

Pasai tanam bibit2 perkauman, kebencian, serah pd UMNU. Depa memang pakar....!

Contoh dlm kes ni ialah Soros & Mat Indera...!!!

Anonymous said...

..yeah! agreed with anon.. being acquitted by a secular court doesnt mean he is innocent.. hehe.. lwt ttp lwt.. takbir..

Anonymous said...

Bomo siam dah tanya Karpal Singh & Mat Sabu pasal Anuar? Cer tanya dia. Jgn tanya penyokong UMNO. Nnti dia orng spin. Please.... Nnti bagi tau kat kita orng tau cita sebenar.

Anonymous said...

Gua rasa bab statement dari Karpal & mat sabu gelar Anuar Al Juburi bomo siam tak pernah dengar dan baca. Bukan bomo siam saje. Yg muda2 ni pun tak pernah tau. Shahnon Ahmad pun dah belah. Adam yg turunkan bendera kat pwtc pun dah cabut. Yg tingalmcm bomo siam. Kesian...

Bomo Siam said...

Cerita pasal cakap2 Karpal or Mat Sabu tu, mahkamah mana yg sahkan...?

Anonymous said...

Bomo Siam...UMNO/UMPORNO mmg pakar dlm semua hat....gua caya semua olang tau mey......

Anonymous said...

Bomo Siam..jom lyn ni dulu,kau pn msti mcm ni jga dulu kn..talam 2 muka..

http://yuseriyusoff.blogspot.com/2012/09/politik-dulu-hari-ini-mahathir-pertahan.html?m=1

Anonymous said...

bomo nak spin lagi...karpal buat press confrend suruh anwar bertaubat xkan bomo x tgk..bomo kan org kuat anwar...jangan sampai jadi macam datuk nalla sudahlah jadi pembekal:).anwar sampai mati pun xkan berani usik karpal kecuali karpal gol dulu :)

Anonymous said...

Bomo Siam, jangan nak menipu lagilah, kamu ni sudah teruk, jenis manusia dalam kepala penuh taik macam kamu ini memang asobiyah, tak tahu menilai mana baik dan mana buruk, yang betul atau salah pun kamu tak tahu menilai. Sebab itulah Penipu Rakyat yang macam haram jadah merosakkan negara ini pun kamu boleh bela kerana orang asobiyah seperti kamu tidak pentingkan kebenaran, yang penting adalah kumpulan korang, jenis jahiliyah macam Bomo Siam ini adalah pengaml asobiyah totok. Ko memang asobiyah yang jahiliyah Bomo Siam, jenis bodo dalam kepala penuh taik, tak ada otak, isu Lynas, isu Scorpene, isu Altantuya, jelas adalah sikap jahanam Penipu Rakyat yang mahu merosakkan masyarakat dengan penipuan jahanam mereka sajalah, semua mereka salahkan pada UMNO, tapi Penipu Rakyat ni dah memang haram jadah, aku memang benci dengan Penipu Rakyat, dasar haram jadah, sama macam Bomo Siam, manusia jahiliyah haram jadah, perosak masyarakat.

PRU 12 aku tak keluar mengundi kerana meluat pada Pak Lah, bukan kerana sokong Penipu Rakyat haram jadah, PRU 13 aku sanggup kempen untuk Barisan Nasional walaupun aku bukan ahli mana-mana parti dalam Barisan Nasional, kerana Penipu Rakyat memang jahanam, perosak masyarakat, jenis haram jadah yang sangat berbahaya dan tidak boleh dipercayai, jahat sebijik komunis, jenis zionist, perosak masyarakat.

Blah la, Penipu Rakyat komunis!

PRU 13 undilah Barisan Nasional demi agama, bangsa dan tanah air.

Anonymous said...

Bomo Siam, Husam Musa berlagak nak buat lebuh raya, nak buat keretapi laju, gula-gula politik sajalah, apahal tak janji nak baiki bekalan air bersih kepada rakyat di Kelantan? Penipu Rakyat memang jahanam, penipu, di Selangor, Kedah dan Penang ramai rakyat kena tipu, dijanjikan yang indah-indah, tapi lepas Penipu Rakyat menang, rakyat dianiaya dengan penuh ngeri dan sangat menyedihkan, peniaga kecil diainaya, kanak-kanak tadika, kanak-kanak nak main bola, penduduk kampung dibuli dan diainaya dengan kejam, memang Penipu Rakyat komunis, memang Penipu Rakyat adalah sekutu zionist, perosak masyarakat.

Barisan Nasional = 55 Tahun Merdeka, Janji Ditepati.

Penipu Rakyat = 4 Tahun Berkuasa di Penang, Kedah dan Selangor, Rakyat Diainaya, Dizalimi Dengan Kejam, Janji Indah Bukan Main, Tapi Sekadar Janji Kosong Golongan Penipu, Penipu Rakyat Jahanam!

PRU 13 hancurkan Penipu Rakyat jahanam, perosak masyarakat, penipu, golongan zalim yang jahat dan tidak berperikemanusiaan.

PRU 13 undilah Barisan Nasional demi agama, bangsa dan tanah air.

Anonymous said...

Bomo Siam, tuduhan keji Penipu Rakyat terhadap Perdana Menteri pula mahkamah mana yang sahkan? Isu Scorpene pun jelas adalah penipuan Penipu Rakyat, SUARAM yang merupakan anak haram Penipu Rakyat dengan peguam Joseph Breham, si bodoh yang menjadi kerbau tunggangan Penipu Rakyat haram jadah ini pun dah senyap, apahal? Kes Scorpene tidak pernah dibicarakan di Perancis, SUARAM adalah penipu, kerana SUARAM adalah anak haram Penipu Rakyat yang mendapat biaya dari Soros dan golongan yahudi, Penipu Rakyat adalah anjing Yahudi.

PRU 13 hancurkan Penipu Rakyat perosak masyarakat, golongan zalim, penipu, dasar anjing suruhan Yahudi Zionist!

PRU 13 undilah Barisan Nasional demi agama, bangsa dan tanah air.

Anonymous said...

PRU 13 Asalkan Bukan Penipu Rakyat!

PRU 13 undilah Barisan Nasional demi agama, bangsa dan tanah air.

Anonymous said...

PRU 13...jadikan UMNO/BN pembangkang di Malaysia...pastu kita tengok sorang2 pemimpin UMNO macamana keadaan mrk.....

Anonymous said...

Yang dok perintah pusat selama ni siapo barisan sah lah dia penipu kecuali pembangkan yg ada kuasa tgk selangor penang pembangkan perintah aman je yg teruk pahang johor rakyat terpaksa membayar untuk kekayaan kroni mahathir najib