Thursday, September 27, 2012

Satu Round RM96,000/- WOW..!


7 comments:

Anonymous said...

Sikit saja kalau banding dengan projek RM250 juta, kan?

Anonymous said...

skandal RM 3 bilion bila nuar nak jawab?....

Anonymous said...

ketara sgt penipunyer so nuar ni,,,kalau berckp konon dia ler pembelah rakyat..tuduh org lain rasuah,boros,mentekedarah duit rakyat.kroni..tapi nuar sndiri yg bermewah..perabih duit rakyat..dah ada kroni,..tuh belum lgi pm...Allah telah bgi 'hint' tntng sape sebenarnya nuar tpi heran masih ramai yg terpukau dan menjilat bontot nuar

Anonymous said...

Anon Cai PR bangang, kalo korang asyik benchmark siapa yg paling banyak buat silap habis bile nk selesai mslh, tu better bubar je lah PRngok tu.. what for?? BN boleh rectify lah. Idiot style!

Anonymous said...

takkan sebab kes pinjaman 250juta tu pencacai PR nak menhalalkan rasuah2 mentekedarah duit kaum2 dia plak... sbb 250 juta tu anuar makan duit pon takpe... kannn org mencuri pon takpe kan... ape sgt la nak bandingkan dgn 250 juta tu ye dok...

Carol Cooper said...

skandal RM 3 bilion bila nuar nak jawab?....

Cronin said...

Sikit saja kalau banding dengan projek RM250 juta, kan?