Thursday, September 20, 2012

SelangorKU...! Darul Sampah....??


11 comments:

Anonymous said...

hahahaaaaaaa

Anonymous said...

calon ahli majlis @ pengarah A.flora....., mangkuk nie bila nak pilihan baru nak berkokok, semua nak tunjuk taring. masaalah sampah dah lapuk dah, zaman BN dan A.flora memerintah lg bnyk keroni. gua dah terlibat lama dah dlm bidang ni. drpd pekerja A.flora smpi org Bn ramai yg sapu smpi berlori-2 projek, ayik-2 org sama dpt.mcm-2 surat talian hayat dan kroni digunakan. tengok saja tapak pelupusan sampah selangor dan kuala lumpur. bnyk beza.., kuala lumpur mcm kandang......., tak mahu ckplah. selangor punya boleh berguling punya bersih...., nak cakap kalau takda pengetahuan, tak payahlah..., a.flora dulu start pun ambil semua aset majlis, dah buat projek berpuloh tahun baru skrg nak beli aset semdiri... bnyk lg boleh cerita, tapi.......... tungguuuuuuuuuuuuuuuuuu

Anonymous said...

Alam Flora...kroni UMNO/BN.....zaman BN pun sama bro....ingat rakyat xtahu ke???????

Anonymous said...

anon "gua dah terlibat lama dah dlm bidang" - sembang kosong... hakikatnya sampah rumah aku dah seminggu tak kutip, masa alam flora dulu tak pernah jadi mcm nie... aku tak peduli talian hayat ke, kroni ke ... janji sampah rumah aku dikutip... pasal tak kutip la tapak pelupusan sampah selangor si anon tu boleh guling..

Anonymous said...

Aq pon xkisahla pasal kroni atau KEROni...yg penting aq xlarat lagi nak bau busuk sampah yg mnggunung, berulat dan memualkn itu...dulu zaman BN wlpon ada kekurangan xpernah pulak SAMPAH mnjadi PRODUK atau pon IKON di Selangor...

La neh ,,hampa sndiri pon nampak mmg sesuai la Selangor di gelar DARUL SAMPAH...ni semua pasal KEROni...rakyat yg sengsara...

Anonymous said...

Aku tak berminat tentang kroni. Aku hanya minat kebersihan. Sampah dibuang secara teratur. Tapi nampaknya sejak PR memerintah, sistem pemungutan sampah di Selangor lintang pukang.

Anonymous said...

PKR memang BODOH, termasuk suku sakat mereka. Nak manage sampah pun tak tahu. belum buat benda lain....asyik menyalak macam anjing je, demo ukur jalan raya. kerja bodoh

Anonymous said...

kpd anon yg cakap ....'tungguuuuuuuuuuuuuuuuuu' -- memang hang sedmbang kosong lah. sejak pkrdappas duduk kat suk di atas bukit di shah alam tu HURU HARA SELANGOR tau tak! rumput dgn lalang tinggi tak potong2 kat padang permainan depan rumah saya. sampah memang konfem seminggu sekali jer kutip. dulu masa bn, seminggu 3 kali kutip tau tak!! hari selasa, khamis dan sabtu! paham tak!!? jangan nak kelentong lahh!! menyampahhhh aku kat korang !! mimpi disiang hari lah nak menang lagi kat selangor. kami dah nekad nak nyahkan korang dengan mb gagap korang tu sekali!

Anonymous said...

nak sembang aku pun boleh,,dulu waktu BN sampah area taman aku&rumput lalang padang permainan nak tunggu kena call majlis bandaran baru nak jalan zaman PR ok sikit,,kerja kalau kira nak sub kroni camni jadinya

Anonymous said...

BN memerintah, tak pernah dengar Selangor jadi darul sampah. PR pegang je, bukan setakat darul sampah, YB sampah pun ada jugak la....

Kah kah kah kah... kroni tak kroni, nak masuk tender beli kompaktor sendiri la mangkuk PR wooiii.... ini boleh main sewa-sewa lak dengan kerajaan negeri, dalam tender tak tulis pun. Kepala hotak Ronnie dan Khalid G punye tender semua boleh jadi.... macam lancau...!!!!

Anonymous said...

Nak kroni ke ape ker lantaklah janji buat kerja. Kalui BN kroni pun, ada gaji kau kurang tiap bulan? Ade? Tak kan. So moral of the story, aku nak sampah dibuang ikut jadual. Baru negeri bersih dan tak berbau busuk.