Friday, September 28, 2012

SelangorKU....! PESTA Cuci Motor Awek Buih Di Kota Damansara

13 comments:

Anonymous said...


Mat Sabun & Aljuburi mesti suka..

Anonymous said...

dulu grip pakai tngan skrng tak lagi...

Anonymous said...

Bro ni gambar lama la... cuba lu cek blk event sapa ni...

Anonymous said...

Lu buat malu la bro, tokey event ni suku sakat anak beranak orang U tau... cek dulu la. Kat Mont kiara ni

Anonymous said...

Jangan membuat fitnah bro MIK...ini citer lama....bro tak takut ke buat dosa menimbun2....insaf2lah bro

Anonymous said...

Kalu ada pesta mcm ni mesti budak2 Melayu yg tampil ke depan jd pak tonton. apa nak jadi dgn budk2 Melayu skrg. Rosak akhlak.

Servant of God said...

Apa nak jadi budak2 Melayu nih?

Rizan said...

haram jadah apa nak jadi Selangor sekarang nie...sejak2 PKR Gay memerintah tunggu bala dari Allah,,,,BN dulu tak la seterk sampai cam nie...cari makan dah btl tapi cara yang haram...astagfirullah

Anonymous said...

Ini cerita lama.....xkisahlah asal bro MIK seronok n bahagia.....sape xkenal MIK....

Anonymous said...

ketinggalan zaman tul la tuan blog nih hehehe

Azim said...

Check dulu betol2 fakta bro.. jgn main belasah jer..nie gambar tahun berape nie.. kalau x silap aku dah 6-7 tahun usia gambar nie kat dalam internet..asal dia aku pon x pasti.. lu pikir sendiri laa.....

Piotr said...

Apa nak jadi budak2 Melayu nih?

Anonymous said...

Hahaha citer lama, Cuba check tgk moto sapa tu? Org UMNO kot? Siap photo dgn madey....