Thursday, September 6, 2012

SERAH DIRI - Ah Moi Ditemani Pimpinan DAP..., Muhammad Ammar Tunjuk Bontot Seorang Diri....!

Padan muka kau setannn...!!

Mak bapak kau mengharap dengan segunung harapan agar kau, Muhammad Ammar dapat menumpukan perhatian kepada pelajaran, belajar di kolej.

TETAPI, sayang seribu kali sayang..., otak kau minda kau sudah diliwat dengan fahaman jahat juak juak murahan Pembangkang. Hilang nilai sivik dan tidak ada pengertian patriotisme langsung, terjebak dengan aktiviti bodoh paling sial..!

Buat Ah Moi part time modelling dibawah ini kita tak perlu kaget dan heran dengan tindakannya memijak-mijak gambar Perdana Menteri Datuk Seri Najib..

Semangat kebencian kaumnya terhadap pimpinan kerajaan Barisan Nasional sedang ejakulasi...! Seperti seorang lelaki yang klimaks mahu memancutkan anunya...

HEBAAAT...! Wanita muda ini tak perlu gentar.., tak perlu tutup mukanya seperti yang dilakukan oleh Muhammad Ammar.

Rasa lega sebab mendapat perlindungan pimpinan DAP yang sememangnya chauvanist terhadap bangsa melayu.

Bagaimana pula nasib anak melayu dibawah ini...?


Mana pergi loyerr loyerr buruk penyapu buruk PAS..? Kenapa anak muda ini keseorangan sahaja..??

Bukankah tindakan menunjukkan bontot yang Muhammad Ammar lakukan itu ditujukan khas buat musuh ketat PKR dan PAS..?

Kenapa tidak ada mana mana juak juak murahan pimpinan PKR dan PAS khususnya orang melayu mahu memberikan sokongan kepada anak muda ini..?

Apakah pimpinan melayu PKR dan PAS kecut telor kerana akan dilabelkan sebagai tidak ada semangat patriotisme cintakan keamanan dan menghormati pemimpin...??

Yang nyata dan jelas ialah, anak muda bernama Muhammad Ammar ini sudah terkena beb! Terkena getah yang lekitnya seperti air mani Anwar Ibrahim bertakung dalam kondom sewaktu membalun China Doll sepertimana yang kita saksikan dalam video yang tersebar luas suatu ketika dulu.

Padan muka kau setaaaaannnnnnn @ Muhammad Ammar



16 comments:

Anonymous said...

org2 cina tetap akan mempertahankan bangsa dia walau apa pun yg berlaku..lebih2 lagi Dap ni..nak ambil berat pasal org melayu..?? jilat bontut pun cina Dap tak akan bantu melayu2 Pkr dan Pas ni...

yg peliknya org2 melayu PR bermati2an plak mempertahankan bangsa2 cina Dap ni...

mana peginya pemimpin2 melayu Pkr dan Pas utk membantu pecacai2 depa ni..

perngorbanan diperlukan kena tangkap jawap sendiri le.. mati..? pasti masuk syurga Pas..

sampai bila la juak2 melayu Pr ni nak sedar dari dikencing oleh pemimpin maha maksum depa ni..

Anonymous said...

kau nak tau sape setan admin ? kau la . double standard . hina gambar tok guru takde ape pulak .

Anonymous said...

Tok guru pun setan..kalau tok guru boleh cakap Allah pun mencarut..menyamakan perbuatan Allah seperti perbuatan manusia dan katakan Nabi Muhammad masa kecik tu sama seperti budak lelaki yang yang bernama Mat tu apa kejadah..tak ke setan namanya tu?

Anonymous said...

..sekoq cina kapiaq mampos ada lebai2 kulop dtg bakar lilin.. hehe..

Anonymous said...

tunjuk bontot amat biadap tp tetap ade beza dgn pijak gambar. org melayu pon xsuke perbuatan biadap tersebut tp biar adil. yg kencing pd nik aziz juga boleh patut didakwa. dan berkenaan nik aziz ckp tuhan mencarut tu, seeloknya sdr phn dan blaja lg cmane perckpan org atau bhs org agar satu ms kite xmalu dpn tuhan yg sbnrnye jite bodoh dlm menilai perckpan org tp memfitnah

Anonymous said...

..takyah buang masa.. nik aziz bkn lama lagi pun.. biaq pi la..

Anonymous said...

amoi jalang tu klu kat negara China dah kena hukum bunuh..macam pukimak cina2 kat tanah melayu ni..yg org melayu pulak x habis2 berpolitik bachin......

Anonymous said...

Orang2 Melayu jangan bodoh keterlaluan. Ada 3 sebab mereka bodoh. 1. Percaya bulat2 kepada Cina. 2. Suka berkelahi sesama melayu sampai pijak kepala mak bapak. 3.Taksub kepada ketua tanpa guna akal.

Masa ni semua orang kata, MCA dan DAP sama sahaja, sama2 cina, x boleh percaya. Tetapi sampai masanya, tentu ramai yang berkata, kaau beginilah jahatnya DAP, x tergamak aku terlibat dalam politik. Depa celaka, jahat seperti setan.

Wahai Melayu, fikir2kanlah sebelum Malaysia jatuh ke tangan Cina.

Anonymous said...

kencing gambar nik aziz tu wajib, kalau berak pulak dah memang sah syahid..

sebabnya nik aziz bukan tok guru sebaliknya mahaguru putar belit aka bapak pemecah belah umat islam dan bangsa melayu semalaysia..

sikap cina dengan melayu pas kelantan lebih kurang sama jer.. bezanya hanya batasan agama..

Anonymous said...

Kes namawee ... lepas ... sebab menteri+menteri sayangkan org cina ... kes terbaru ni tentu amoi+rakan akan bebas macam kes namawee ... masa depan mereka tak de masalah.

Si Ammar ... masa kejadian ramai sokong dan sorak ... bila dipanggil PDRM ... dia kesaorangan ... dibuang kolej Cybernetics ... masa depan ... ALLAH je yg Tahu.

Benarlah senikata lagu 'Anak Kecil Main Api' ... Bumi dipijak milik orang ... Akibat sengketa di antara kita ... Kita kan merintih sendiri.

Rakyat ingin bangkit ... tapi adakah pembelaan dari pemimpin yg melebihkan org lain dari bangsa sendiri ?

Anonymous said...

Nampak tak perangai rasis cina. Cina kalau takde untung pada dia, takdenye dia nak ambil port gi mampos la kau.

Anonymous said...

Budak2 bangang....ko tolong tenguklah sikit bagaimana puak2 DAPig membela amoi sial tu???
Ko orang ada mereka ambil kisah ke???
So, mengapa sampai sanggup menggadai maruah bangsa, agama dan tanahair kepada musuh2 Negara ni....
ko orang dah sedia untuk jadi kuda tunggangan mereka ke???!!!

Anonymous said...

Inikah perjuangan A.Samad Said? Cukup-cukuplah sudah bangsa sendiri dihina.

Anonymous said...

Cukup-cukuplah A.Samad Said mendeklamasi puisi yang dah basi.

Anonymous said...

Anonymous said...
kau nak tau sape setan admin ? kau la . double standard . hina gambar tok guru takde ape pulak .

Thursday, 06 September, 2012

Woiii...anom..sape tok guru yang ko sebut tu..kalau situa musang berjanggut tu mana layak dok jadi tok guru asyik merapu dan keluarkan berbagai fatwa ikut selera dia sendiri jee..

Anonymous said...

Woi cina2 lancau! Lu org pegi blk china laa.. Jgn buat bising sini.. Bau taik la lu org semua..