Sunday, September 23, 2012

SYAITAN Bisu Benar Benar Wujud Dalam PAS...

"Tidakkah umat Islam membuang masa menyertai perhimpunan membantah penerbitan filem Innocence of Muslims yang menghina agama itu"? -Koo Ham, DAP.

Tegas Nasharudin Mat Isa, "Karpal Singh bukan hanya menentang hudud, malah Islam".

Mana suara pauk-puak Anwarinas dalam PAS dalam soal kenyataan sensitif yang dikeluarkan oleh Koo Ham DAP? Mana suara Mat Sabu, Khalid Samad dan suara dan lidah Anwar yang lain?

Kenapa begitu tegas dan begitu cepat melenting bila Ust Nasha megeluarkan kenyataan balas terhadap Karpal Singh yang begitu tegas mempertahankan Islam dan prinsip perjuangan PAS?

Puak Anwarinas PAS ini begitu takut akan terjadinya kemurkaan tuhan-tuhan Karpal dan Koo Ham melebihi ketakutannya akan kemurkaan Allah tuhan Semesta Alam.

Jalan yang lurus terbentang luas, jalan yang sesat juga yang dipilih oleh puak Anwarinas PAS.

Semua ini demi kerana mahukan kuasa, takut kehilangan sokongan dan takut kehilangan saki baki kuasa yang masih ada.

Sebijak-bijak Anwar mengikat ekor PAS dan DAP, tidak terlawan juga akan hikmah dan maha bijaksananya Allah. 

Hanya dengan terbitnya youtube 13 minit "innocence of muslims", umat Islam Malaysia mampu melupakan dendam dan perbezaan fahaman politik yang sengaja diwujudkan oleh Anwar bagi menjauhkan sokongan umat Islam di Malaysia terhadap UMNO.

Begitu cermat Anwar menyusun strategi bagi mengekang sokongan Umat Islam terhadap UMNO dan pada masa yang sama memisahkan undi cina dari MCA, India dari MIC dan mencantumkan semua sokongan ini ke dalam pakatan.

PAS berjaya dibisukan berkaitan dengan soal Islam yang begitu sensitif kepada DAP. Dengan strategi ini maka dapatlah dikurangkan perbezaan fahaman antara DAP-PAS menjelang PRU13. Bagi mereka lepas PRU13 soal lain. Tidak perlu dibincang.

Tup-tup meletup filem IOM. Perkembangan ini mampu meleraikan ikatan ekor DSP-PAS yang sudah disimpul oleh Anwar. Samalah macam Khairy Jamaludin yang mengikat ekor Pak Lah sebelum PRU12 yang lalu. Tup-tup segala perancangan masa depan KJ terbatal bila BN hilang 2/3.

Hikmah dan maha kuasanya Allah inilah yang gagal difahami oleh perancang-perancang "wamakaru" yang merasa perancangannya lebih licik dari perancangan Allah. 

Foto diatas hanya sebagai hiasan
Sumber - klik SINI

14 comments:

Anonymous said...

laa awek tu sebagai hiasan je. aku cari gok urutan cerita dia. tp rugi kalu cun hanya terpacak. hok sebebenornya, sapa dia ni...

Anonymous said...

Dulu berdemontrasi bukan cara kita.Haram le dan macam-macam lagi! Tiba-tiba boleh pulak!

Jangan salahkan siorang cina itu bila dia bertanya tidakkah itu membuang masa dan tenaga,sedangkan sebagai seorang yg berpengaruh spt KJ ia boleh menasihat@mencadangkan sesuatu yg dirasakan lebih konkrit.
Dan saya nampak disaat KJ hanya dengan berdemo berkial-kial menyatakan pendirian, Nik Aziz lebih terkedepan dengan mencadangkan kita MEMULAU barangan US@Yahudi
Apa ada berani ke umat Islam dan Kerajaan Islam Malaysia?
Jangan hanya berdemo sesama sendiri panggil pihak media sedangkan tindakan drastik yang perlu kita lakukan tidak kita lakukan.Ini seolah an
jing menyalak bukit!

MALAYSIA BOLEH LAKUKAN LEBIH DARIPADA ITU
MALAYSIA BOLEH

Heyyyyyyyyy!

Anonymous said...

Kalau kau nak tau siapa perempuan tu . Kau tanya ore pah. (org pas). Depa suke bebenor dengan artis yang dah insaf sedikit. Masuk pah mska dijaja jadi ustazah ngalah ustazah lulusan alazhar sekalipun.

Anonymous said...

Ulamak Bisu wujud dalam UMNO/BN....parti syaitan yang dikenali..

Anonymous said...

Anonymous said...
Ulamak Bisu wujud dalam UMNO/BN....parti syaitan yang dikenali..

Sunday, 23 September, 2012

------------------------------------

Ko sakit otak ke??? Patut la...

Anonymous said...

oleh kerane gambor cun itu..mlm ni yg kat rmh jadi mangsa..hmmm...

Anonymous said...

Kata seorang pemimpin DAP seperti dilaporkan dalam salah sebuah akhbar berbahasa Cina…. Kalau mereka letak anjing sebagai calonnya pada pilihanraya umum akan datang, mereka tetap boleh menang. Begitulah angkuh, sombong dan biadapnya DAP.

Nampaknya mereka betul-betul yakin dengan kemampuan mereka. Setelah berpuluh tahun selepas menayangkan simbol penyapu pada satu perarakan kemenangan mereka di Kuala Lumpur pada tahun 1969, kenyataan letak calon anjing pun boleh menang adalah kenyataan berani yang cukup biadap dinyatakan DAP.

Mengapa mereka begitu berani, angkuh dan biadap mengeluarkan kenyataan itu?

Jawapannya mudah… mereka yakin jika mereka letakkan anjing sebagai calon mereka, anjing itu akan menang kerana ada anjing-anjing peliharaan mereka yang akan membantu kemenangan anjing tersebut.

Siapakah anjing yang boleh membantu DAPig menang besar.... tak lain tak bukan adalah Parti Anjeng Suruhan (PAS)

Anonymous said...

Salah ler, PAS - Parti Anjeng dan Setan. Nik Ajih dah kasi lesen boleh berkawan dengan setan.

Anonymous said...

suara2 ketua2 lanun umno semakin ditertawakan olih pengundi muda yg educated, patriotik n bersemangat juang utk rakyat...........

ubn hanya parti setan n kontraktor ali-baba..... pengkhianat deb...

Anonymous said...

siapa mau dengar cereka madey n umno?

Anonymous said...

UMNO Parti haramjadah...UMNO parti PORNO?Seks....kita tumbangkan UMNO/BN dlm Pru13 nanti...kita tengok puak2 UMPORNO menggelupur atau tidak.....

Anonymous said...

UMNO parti porno??? Kah kah kah kah... raja porno ada kat dalam PGayr tu mana ko nak letak wahai hanjeng PR??? Depan belakang boleh henjut jugak...

Anonymous said...

Kalau raja porno di menangi oleh peliwat dan penzina Al-Juburi... ratu porno pula dipegang oleh ADUN Bukit teLANJANg..... hebat geng fuckatan ni...

Hidop Fuckatan..!!! Hidop fuckatan..!!!

Anonymous said...

Mampus Parti UMNO...MAmpus Parti Syaitan.....he.he.he.....jgn marah no, nanti hangpa kena juai......