Monday, September 3, 2012

Tai-Chi Hebat...! Faekah Salahkan Dato' Munir Setiausaha Sulit Sultan Selangor.....

Tindakan biaDAP kerajaan Pakatan Rakyat Negeri Selangor yang dilapor membelakangkan Sultan Selangor Sultan Sharafuddin Idris Shah dalam majlis sambutan Hari Kemerdekaan peringkat negeri, menyaksikan jawapan yang agak tidak kurang biaDAPnya daripada Setiausaha Politik Menteri Besar...

Faekah Husin menuding jari kearah Setiausaha Sulit Sultan Selangor, Dato' Mohd Munir Bani.

"Sekiranya majlis ini melibatkan Sultan, bagaimana pula Setiausaha Kerajaan Negeri dan pegawai kerajaan negeri boleh terlepas pandang"

"Jika Sultan mahu menghadiri majlis itu, maka ianya adalah tanggungjawab Setiausaha Sulit Sultan Dato Mohd Munir Bani untuk memaklumkan kepada Setiausaha Kerajaan Negeri" jelas Faekah.

Blog MIK : Bagaimanakah Tuanku Sultan mahu menyatakan akan hadir sedangkan tuanku langsung tidak mendapat undangan rasmi kerajaan negeri...?? Taktik biasa ala Anwar.., salahkan pihak lain untuk "divert issue"


43 comments:

Anonymous said...

hahahah lepas ni, tak payah lah jemput dorang semua, sebab bak kata cik fekah kalau nak join orang yang nak join tu kenalah anta surat kan.

kuikuikuikui ni CONTOH ORANG TAK TAHU BERADAP...

JEMPUTAN=???

PERGI JUMPA SAMAD SAID TANYA APA MAKSUD JEMPUTAN

MAKIN BINGAI DENGAN BAHASA MELAYU ADA HATI NAK JUARA MEMPERJUANGKAN BAHASA

NI APA FUNGSI EXCO ADAB2 MELAYU DAH TAK WUJUD LAGI KE?

usin said...

aku tak paham la apa yg faekah ckp berbelit2 ni. setahu aku kena ada jemputan dulu barulah sultan maklumkan hadir atau tidak. suk (dgn arahan mb)perlu hantar surat jemputan kpd su sultan. senang je ceritanya. yg jadi pening ialah bnyk sgt konar baringnya utk selamatkan diri selepas kantoi. mcm2 cerita bodoh keluar der!!!!!

Anonymous said...

mcm nie punye standart pon boleh jd org penting kerajaan selangor... melingkup.... esok nak kawin takyah kad jemputan.... org ramai akan hantar surat kat ko kate nak dtg kenduri kawen... bangang....

Anonymous said...


biase la..klu anak dara tua dh meroyan...ape nak heran!

Anonymous said...

psst..si pekah ni apa kelulusan dia? Kalau macam tu aku yang kelulusan darjah 6 ni boleh tak nak mohon jadi Setpol lepas pekah dilucut jawatan?

Anonymous said...

Tak perlu untuk pecah kepala memikirkan siapa kah golongan melayu kafir itu..biar aku sebut terus...UMNO Selangor dibantu oleh PERKASA dan Utusan Kalah Saman.....apa yg mereka mahukan agar org melayu terutamanya terpedaya dgn dakyah mereka..UMNO Selangor ibarat sampah yang telah dibuang oleh rakyat selangor.tapi ibarat anjing kurap mereka melolong-lolong untuk menarik perhatian...lihatlah Noh.Udang.. lihatlah Rozali Ismail yg dicanangkan sebagai MB Selangor jika UMNO menang diSelangor.. adakah mereka mempunyai kualiti setanding dgn Sdr. Khalid Ibrahim????? Adakah mereka memegang prinsip kebajikan rakyat diutamakan?? Jadi sebagai anak jati Selangor dari keturuan Lumu..UMNO, PERKASA dan Utusan Kalah Saman.. jgn bermain api... kelak memakan diri...

Anonymous said...

Setahu aku le dulu kat bahagian bukannya buat kerja pun...tiba2 bolh jadi setpol mb...sebab tu kerjanya suka salahkan orang lain...

Anonymous said...

haa aa lerr aku pown setuju sgt dgn mik..., kalau dah kjaan dah bg jemputn rasmi, mcm mane la tuanku sultan nak konfm dtg ker tak...

bangang giler si pekkah nie wei...!!

nak buat camner, setpol nie anak dara tua, puki blom pernah kena batang, merapuu jer laa

org johor said...

Malu beb jawapan mcm ni... org ckata, org bodoh yang diam, kita tak tau dia bodoh, tp bila dia bercakap baru la kita tau confirm dia bodoh...ni adalah contoh terbaik...kalau takde jawapan duk diam2 dah la..terima jer la buat salah, ni pandai2 jawab, kan dah terserlah bodohnya...Ya Allah, Selamatkan la Malaysia tercinta ini dari pemimpin2 bodoh mcm ni...

Anonymous said...

Dalam ramai ramai pengkomen disini, ada jugak yang bongok tuuu!!!

Anonymous said...

Eloo fekah...orang awam pun kalau nak menghadiri sesuatu majlis tu ke la jemput dulu ..baru dia nyatakan hadir ataupun tidak..Ini Sultan penaung sebuah negeri..ada ke sultan pulak yang terhegeh-hegeh nak merayu supaya dia dijemput...apa punya bangang orang...kesian anak dara tua ni dah meroyan sampai tak reti nak bezakan perkara ni semua..

Anonymous said...

Yg bonggok2 tu sepupu sepapat Pekkah..

Anonymous said...

nie bangang tahap campak parit jek...

Anonymous said...

salam mik... Tulis la cerita haluan perjuangan bertukar...Klu nk ler nk juga tahu

Anonymous said...



Bodoh bagai nak mampos. Jika kain tak diselak macamana nak main. Lepas GE13 ini kita hantar puak fuckatan terdiri dari pukiar, biaDAPig, pengikut ajaran syiotonirajim rehat di zoo negara.

Anonymous said...

Si khalid tu dibuat bandingan..jauh panggang dari api..khalid melayu yang bunuh melayu..melayu yangbaru rasa berkuasa, sultan pun diketepikannya..jemput pulak si tua yang balun china doll. Mintak selisih malaysia punyai pmmacam tu..kaki liwat.

Servant of God said...

Anon Monday, 03 September, 2012

Ko kata Khalid Ibrahim hebat?

Hahahahahahaahahaha

ko nak sebut benda tuh, nak letak nickname bodoh pun tak berani. sapa nak percaya lu, baghal?

Anonymous said...

faekah husin ni lebih gila daripada orang gila!

Anonymous said...

Haha ade anon sial komen kt atas memuji jilat si MB gatal bodoh tu lbh baik dr Noh?? Wei anjing PELIWAT, ko xsedar ke kerosakan kt Selangor bangang oii? Ko nk menjilat pn bg lah ade asa sikit, ini jilat mcm anjing kurap tepi jlan. Utusan lah yg digeruni Puckatan Haram sbb bongkar byk kerja sial Puckatan.

Ko xsedar ke Selangor jdnegeri lanun dn koboi, anjing woii. Lepas tu nk mrh Perkasa pulak, krjn sial Selangor yg xjemput Tuanku Sultan, knapa org lain yg salah. Mak bapak ko dulu berzina ke dpt ko sial bodoh jilat org2 laknat!

Anonymous said...

hello.... apa kehebatan MB kau tu... naik dulu pun kerana UMNO la.... x payah ko nak cakap banyak la..... menang PRU pun tetiba pastu baru nak joint 3 parti.... BODO2 bak kata UAI....

Anonymous said...

Bangang anjing PR ni, klu dia puji MB Azizan Kedah tu ok jgk lahblh tahan, ini buta kayu + bodoh bebal pegi jilat puji Khalid Bodoh Lembab tu?? Aduhhhhh malangnya rkyt Selangor dilembukan!

Anonymous said...

Ahli politik 'terhebat', baik sikit daripada George Bush (tu pun sbb Faekah blm jd presiden Amerika lagi tu) hahaha.

Orang dlm PKR ni mmg sengal-sengal belaka, semua masalah depa blh buat, sebut aje....

malayoo mudah lupa said...

Tanah MBSA dkt Sel 9 shah alam di bangunkan komplek komersial pastu bagi cina DAPigs kontrak 2tahun to manage, rata2 peniaga dkt situ org Malayoo dan mereka ni di tindas dan si cengkam.....kwn alu punya istri salah satu mangsa penyewa dkt situ....itu lah KERA jaan yg depa bangga2 kan.....merempat org malayoo klu depa dpt Putrajaya

Anonymous said...

Memang hebat pakatan rakyat ni tadbir selangor... Org bangang jer tetap sokong... Sultan selangor x respek.... Air selangor nak politik... Skandal talam x terjawab... Unisel nak bankrap.... N yg terbaeek dr ladang negeri selangorku penuh dgn umah urut... Tima kasih pakatan haram....

eXception said...

Apa kejadahnya Sultan yg kena terhegeh-hegeh ckp nak pergi... Patutnya MB kena la jemput, kalo tak jemput cmne Sultan nak pergi... Stupid betul laa...

Anonymous said...

Selangor yg diteraju oleh pakatan semakin maju dgn sampah2 yg berlonggok sana sini.... Syabas PKR selangor kerana menjadikan selangor negeri sampah... Pemimpin SAMPAHHH...

Anonymous said...

Mana ada dara lg... Da kena sedut oleh anuWAR depan belakang atas bawah...

Anonymous said...

Ingat bro. Allah yg tentukan sesuatu keputusan. Jgn menyalak mancam anjing. Bila kalah kate BN tipu, SPR tipu. Buat demo. Langar undang2. Part hudud tak de siapa nak buat demo. Tak nak langar pulak undang2. Bodoooo....

Anonymous said...

nmpak sgt dia ni bodoh...lebih bodoh dr ungka dan lembu....

Anonymous said...

tk per...thn nie thn terakhir mereka memerintah selangor..insyallah..thn dpn..mereka dh merengkok dlm penjara..percaya lah...

Anonymous said...

FAEKAH OH FAEKAH....KAU NI BODOH KER BANGANG..DPT SETIAUSAHA PASANG KABEL HEKK...KER KAU NI DAH MAKAN TELOR KHALID GAGAP...BERENTI JER KAU,,DAN KALAU KAU NAK TELOR SEDAP LAGI...TRY ANUAR NYER LAK...

Anonymous said...

betina bodoh. masih anak dara lagi ke?

Anonymous said...

bila faekah buat kenduri kawen...kita plak muka x malu hantar surat mintak hadir..nak makan nasi minyak..
hahahaha...mcam siyal

Anonymous said...

BETINA NI AKAL MACAM ANWAR, KALAU DIA ADA SUAMI MINTA SUAMI DIA NASIHATKAN DIA, KALAU BUJANG JODOH TAKDE AGAKNYA.

enol said...

Main api sembunyikan diri...
Cakap bedegar.

Aku x kisah siapa yg menjadi pemimpin asalkan Islam. Cuma aku kisah kalau pemimpin berkempen habis dijaja cerita betul dan bohong menjadi rojak politik.

Menyemaikan rasa benci sesama muslim hingga ramai yg berani tapi tutup muka.

Berasatulah wahai sahabat.

enol said...

Satu tuduhan yg berat dan besar dosanya. Elakkan daripada membuat tuduhan liar begini. Sila minta maaf pada tuan punya diri jika anda x mampu buktikan dan bertaubatlah.

Anonymous said...

Aku x phm betul la. Kalau kenduri kawen pown, klo xde org jemput mmg aq xkn dtg la.. bende la pekkah ni... Aq n tgk die buat event xyah ajak sesape, bpe rmi yg dtg event die tuh.. bengap btul..
Klo pengurusan oleh MB kita bagus, knp payment2 di KERAjaan Sel lembab? kate hebat? sume x terurus... budget selangor byk.. PASAL APA.. da abis pasir selangor ko jual, tanah2 ko jual... lepas ni ntah ape yg tgl aq pown x taw la..

Anonymous said...

Satu je aku mintak.. Byr blk tunggakan gaji kakak aku yg keje dgn unisel tu!!!!!! Sial punye pkr!!!

Anonymous said...

Setuju dgn apa yg dikata. Rasanya diorg ni kena diajr apa tugas SU, cara protocol jmputan utk Sultan, dan byak lg. Iyelah dok sibuk pening prepare utk election day, pilih tema hari merdeka, reka bendera lg.... Tu yg trlupa nak jemput Sultan tu. Daulat Tuanku. Patik ni rakyat Tuanku.

Anonymous said...

Cuba tanya cik nuar tu datang dijemput atau Cik nuar minta dirinya dijemput ???

Anonymous said...

kalau x jawab dikata BODOH dah jawab 10 x bodoh pulok.

Anonymous said...

kahkahkahhh... tergelak sakan aku bila membaca komen2 korang semua.. nmpak sngat kebahlolan pengomen @ peromen kat sini... guna akal yg waras, pikir elok2.. ABU adalah target PRU13..

Anonymous said...

Fekah tai chi ko tk jadiklah,kawenlah cepat, lg pun ko masih belum ghaso sodap kono meriam buluh nikan...supaya pandai sikit, sobab selama ini ko memang bodo