Saturday, September 22, 2012

Tunku Aziz Jauh Lebih Mulia Dari Nick Ajis


Bekas Naib Pengerusi DAP, Tunku Abdul Aziz Tunku Ibrahim sedia menjelajah ke seluruh negara bagi membuka minda rakyat, khususnya penyokong pembangkang supaya membuat keputusan tepat pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) nanti.
 
Menurutnya, beliau mahu pengundi membuat pilihan berdasarkan akal fikiran bukannya mengikut perasaan.
Ia kerana, jelasnya, PRU-13 sangat penting untuk Malaysia dan rakyat seharusnya membuat pilihan yang tepat demi masa depan mereka.

"Kita mahu rakyat dimaklumkan mengenai perkara sebenar supaya mereka dapat membuat keputusan tepat.

Tiba masa untuk ahlol ahlol TOLOL parti PAS yang menjadi tukang basuh berak DAP buat keputusan yang tepat....

8 comments:

Anonymous said...

TA Ahlol Bahalol Parti Syaitan yang dikenali......ok tak MIK?

Anonymous said...

Ada lagi pencacai2 BAGHAL yg mnyalak kat sini ye....xsalah kalo kite blaja byk bahasa...xdela KURANG BUDI BAHASA dan KURANG AJAR...

Kesian...ni geng dgn ostajah Abby Ababi lah ye...main hentam jer tanpa nak tau kesahihan satu2 berita...

OH MY ENGLISH...g balik blaja pasal 'IDIOM' ye IDIOT..

Anonymous said...

Kalau Cina MCA yang buat komen yang Ngeh tu, dah tentu rumah dia kena bakar dengan Pemuda PAS... tapi kalau yang buat komen DAP, Pemuda PAS senyap, malah ada yang sokong...bukan ke munafik besar namanya tuh...sudahlah PAS, PRU ni korang dah tentu kalah teruk punya, merapu teruk sgt...

Anonymous said...

Anon2....walaupun ia sekadar bahasa tp ia berkaitan dgn akidah....jgn main2....kau belajar tak agama....oh ye, pengikut UMPORNO mana minat bljr agama tengok porno bolela.....jgn marah....

Anonymous said...

Anonymous said...
Anon2....walaupun ia sekadar bahasa tp ia berkaitan dgn akidah....jgn main2....kau belajar tak agama....oh ye, pengikut UMPORNO mana minat bljr agama tengok porno bolela.....jgn marah....

Saturday, 22 September, 2012
--------------------------------

rileks la penganut parti ajaran sesat... takkan emosi sangat pulak. Pork Nick kata mencarut pun boleh, ni pulak kata penganut hamPAS tu BAGHAL yang menyalak dah marah gila BABI. Yang suka layan porno ni puak hamPAS la, sampai dalam koc keretapi pun terkantoi buat porno, tu belum masuk bilik 121 Hotel Perdana KB, bini orang masuk bilik kasi ubat buasir kat Timb Presiden yang sakit otak kat lutut tu....

Anonymous said...

PAS - Parti Anjeng Suruhan

Anonymous said...

UMNO Parti yg dipenuhi oleh HARAMJADAH...pinjam kata DS Najib pemimpin kesayangan kita....

Anonymous said...

PAS - Parti Anjeng Suruhan... bak kata Ustad Nasarudin dan Hassan Ali