Sunday, September 23, 2012

Video Klip Bukti Saifuddin Nasution Kantoi Menipu...

14 comments:

Anonymous said...

PR dan Bersih memang suka buat kacau.. Cuba perhatikan & selidik betul-betul kempen mendaftar pengundi baru
di rata-rata tempat, ia banyak dianjur oleh PR, terutamanya DAP. Ini lah dalang yang mendaftar pengundi Hantu, bukannya SPR.

Anonymous said...

Kalau dah bodoh, jangan la memperbodohkan orang lain pulak wahai ciputdin...!!!

Anonymous said...

siapa mau dengar cereka madey n umno?

Anonymous said...

umno dok kitar skrip lama............ mualnya

nizbzam said...

pemimpin pr dilantik dikalangan org bodo apala sngat pemikiran cai cai pr ye tk?

Anonymous said...

nizbizam....UMNOlah kata Tun M punyai ahli yg tak cerdik...kalau cerdik dah lama tinggalkan UMNO...kata Tun M lagi UMNO dah membusuk sampai ke usus.....tahap kanser tu....

nizbzam said...

bukti depan mata mcm ni pun tk ngaku bodo lg?klau nk jd pembangkang kena bijak jgn benda baik pun nk dibangkang,ko tgk level pembangkang kt negara luar aada ke tahap pemikiran pemimpin korang? sebab tu tk hairan
dinegara luar rakyat dia mampu sesuka hati menukar pimpinan negara kerana percaya kpd pembaharuan yg boleh dibawa.....mcm nasution ini ko nk bg pegang kuasa lebih besar?....hmmmm bodo skali lg.

Anonymous said...

Penganut Fuckatan memang tak boleh terima kenyataan sebab tiap-tiap hari kene kencing dengan pemimpin mereka. Tiap-tiap kali timbul isu, mula-mula nampak macam rela je... tapi bila dah lama-lama, isu yang ditimbulkan hanyalah fitnah semata-mata. Contohnya kes Altantuya, sepina Scorpene, Lynas, pengundi hantu dan sebagainya. Lepas tuduh itu ini, bila terpancar kebenaran mereka buat muka toya je....

Salah satu mangkuk hayun yang berperangai macam tu adalah anon pencacai aka hanjeng PR yang suka bagi komen bodoh kat sini...!!!!

mat sakit said...

korang nak kata apa pun aku x percaya.....kerajaan dah terbukti dari dulu sampai sekarang x de susahnyeeee...tapi korang je saje nak sempitkan pemikiran....asal boleh kerja sendiri.....konon kerajaan x de kene mengena dah nak jadi pembangkang...baru masuk cermah dengar orang buruk2 kan orang dah jadi ahli seumur hidup....kalau orang cakap x nak dengar....walaupun kita bagi tahu korang ni tengah dokong biawak hidup...tak pe biawak ni tak gigit kami...dia pun nak berjuang bersama-sama kami...kalau bagi tahu orang mencuri dalam rumah korang..alah x pe kerajaan pun mencuri juga...kalau bagi tahu orang2 melayu dah sesat dah jadi murtad dek kerana kerja sahabat semeja sekopi korang...alah x de pun ini agenda musuh kami.......( memang sesuailah lagu si luncai terjun dengan labu2nya...biarkan -biarkan ) nak kata apa lagi ..org lain kawan dengan cina dianggap kafir tapi kalau kita ... x pe...cina ni baik dengan kita.....ape bukti lagi nak bagi kat orang2 melayu ni.....video dah jadi besi buruk....kalau saksi mulut memang dah lama kena terajang.......tapi kalau orang lain buat hal x payah video dengar ujung telinga sok sik sok sik pun cukup boleh bawa dalam seramah....siap allah hu akhbar....sampai satu tahap...orang kata keistimewaan melayu dan orang melayu dah tergugat ni...ahhh zama sekarang dah tak pakai dah janji booleh pergi putra jaya.....so saya buat kesimpulan kalau saya ikut dia orang ini alamat lingkup orang2 melayu

Anonymous said...

Kantoi yang paling teruk selepas kes mismah (PR ke IC dalam 4 jam)... aduhai la ngok-ngok dalam fuckatan...

nizbzam said...

kita bukan bercakap yg umno 100% btul,crilah contoh gov mana2 negara pada waktu sekarang boleh jumpa ke yg100% betul?waima dipihak pembangkang sendiri lebih bnyak salahlaku,klau nk cter kroni nik aziz nik mat sendiri mengakui pasal kroni dlm islam,tp yg paling penting bg kita adalah gov yg dilantik menjaga teguh perlembagaan negara yg telah lama termaktub sbgai contoh dri segi kuasa dan hak2 org melayu serta agama islam dan apa yg terpamir dlm buku jingga junjungan puak2 pakatan usaha ke arah tu tidak lebih dri penyambungan dri usaha2 sedia ada malah ada pengurangan pulak apabila ada hak2 istimewa itu dikongsi dgn bangsa lain.jd apa istimewanya pembangkang dibandingkan dgn gov sedia ada bg org melayu?menuntut hak bukan lah perkauman,undang yg dibuat dulu adalah berkaitan dgn perjanjian yg ditandatangani oleh raja2 melayu dan masyarakat ketika itu..knapa sekarang pekara sebegitu menjadi isu!?atau pun isu ini cuba dipanaskan sbgai janji utk menarik sokongan pengundi bukan islam?sehingga kelihatan bangsa2 ini berani celapak naik menuntut sesuatu yg selama ini bukan hak mereka yg mereka sendiri telah persetujui tambahan dgn sokongan sebahagian bangsa melayu yg tk sedar diri itu,bukankah itu tindakan merugikan dan bodoh,atau sekarang bru anda sedar anda bodoh.

Anonymous said...

KALAU DAH BENCI, YANG BAIK NAMPAK BURUK. HATI DAN FIKIRAN DAH DIRASUK SETAN. SETAN AMAT SUKA KEPADA PERASAAN BENCI, DENDAM DAN SIFAT BURUK.SUDAH TENTU SIFAT BURUK INI AKAN DIBERSIHKAN OLEH API NERAKA.

Anonymous said...

kalau bercakap dengan orang 'BODOH'..perkara yg BETUL pun dikatakan SALAH..sebab dalam fikiran mereka penuh dengan NIAT-NIAT YG BUSUK...

Anonymous said...

Ciputdin, kalau nak menipu pun beragak-agak la. Dengan pengikut kamu tu boleh la tipu hidup-hidup.