Sunday, September 16, 2012

Video Klip Datuk Noh Omar Berjaya Malukan Yb DAP Sekinchan....!!


Inilah kerja juak juak murahan ahlol ahlol tolol DAP...!

Datang ke majlis jamuan Hari Raya anjuran Datuk Noh Omar semata mata mahu buat kacau. Tindakan membuat demo, protes dan serahkan Memorandum dalam majlis orang bukanlah budaya yang baik..., malah ianya dikategorikan sebagai biaDAP...!

Namun begitu, Datuk Noh berjaya menjawab kesemua persoalan yang mahu dijadikan isu oleh wakil rakyat Sekinchan, Ng Suee Lim, saksikan video klip dibawah ini;

8 comments:

Anonymous said...

YB Datok Noh...terbaik. Hit where it hurts most.
Satu soalan - dua jawapan.
Kerana tidak faham...maka Dato fahamkan kepada mereka.!

Inilah akibatnya...bila fikiran telah di racun oleh Puak pembangkang...jika Ada 10 orang yang hebat mcm Datok Noh...Puak Khalid Akan Kutip Taik Burung.

Si Yaakop Sapari...pergi mana? Jawablah...memutar belitkan fakta yang tak faham pandailah.

Kegunaan RFID pun tak tahu Bagaimana...!!!

Tahniah Datok Noh Omar.

.
.
.

nizbzam said...

hebat dato noh,diserang tanpa adab pda majlis aidilfitri pun masih boleh menjawab bukan mcm khalid gagap disediakan majlis utknya menjawab persoalan talam corp lari melintang...ha ha ha
masih ada org percaya pda pakatan haram ni.

Anonymous said...

selamat terkubor noh omar pd pru13 ni lingkup dapat undi drpd undi hantu mat dan minah aje he he he menyerammkan

Anonymous said...

Hebat Noh Omar, balun cukup-cukup. Mereka ini patut diajar macam tu. anda winable candidate yg kami mahu.

Anonymous said...

ini macam la...puak dap ni memang kurang ajar, tak beradab, patut keronyok aje masa jamuan jangan bagi keluar..haha..

Anonymous said...

Geng Umno ni berani kat belakang....aritu kat Melaka masa bodyguard Anwar tunjuk pistol kenapa lari lintang pukang....cakap berdegar2, ekor bergelumang taik..parti syaitan yg dikenali...tahniahlah krn pemimpin awak yg gelarkan parti awak mcm tu....

Anonymous said...

Haha.. kuar pistol berterabur lari. Nk lancar perang ckp terang2. Pistol brape peluru ada? Mati 10 org melaka, balance dok tgk ja?
Anwar pun mati skali oi.

Anwar je brani blakang2 ni.. hehehe

Anonymous said...

mau cari pasal bila dah kena balun lari lintang pukang.. muhahahaa... sial punya PR

nak tunjuk hero tapi ekor bergelumang taik