Saturday, October 13, 2012

Anwar Kata Dia Kenal Najib... Anwar Kata Pilihanraya Ke 13 Akan Diadakan Tahun Ini

3 comments:

Anonymous said...

maskudnya anwar blm bersedia hadapi pru13 dlm tahun ini sbb tu dia kata mcm tu. sj nak prgkp najib. jk ds najib buat thn ni, maka dia akn nampak hebat krn dpt buat ramalan tepat.

ni ramalan aku, pru bubar dlm bulan 2 atau 3 thn depan. dan mustahil bulan4 atau bulan 1. tahun ini tidak akan.

hehehe sekadar ramalan suka2...

-wau

esamanja said...

Betul apa kata wau tu. Kalau tepat ramalannya, berbangga lah dia. Tapi sebenarnya Anwar yang nak pilihan raya tahun depan kerana masih tak bersedia

Anonymous said...

so what anwarrr... bubar je dun selangor yang du kalut kat najib nak bubar apasalll... mmg tahun ini jangkaan aku mantan amk shah alam ni heheh besedialah bulam nov... ni heheh insyallahhh..