Thursday, October 25, 2012

Azeez Rahim Bersama Perserta Misi KP1M Akan Berpuasa Dan Berbuka Bersama Kanak Kanak Pelarian Syria Di Kem Al-Za’Tari Hari Ini Sempena Wukuf Arafah



Setinggi-tinggi ucapan  tahniah diucapkan kepada Presiden Kelab Putera 1Malaysia [KP1M] Dato’ Hj Abdul Azeez Abdul Rahim yang sudah hampir lima [5] hari berada di bumi Jordan untuk memberikan sumbangan dan bantuan kemanusiaan kepada pelarian rakyat Syria.

Hari ini sempena Wukuf di Arafah, Azeez bersama peserta dan petugas Misi KP1M yang beragama islam akan menjalani ibadah puasa bersama-sama dengan lebih 200 kanak kanak pelarian Syria. Majlis berbuka anjuran KP1M ini sebagai salah satu acara meraikan kanak kanak yang kurang bernasib baik ini menyambut kedatangan Aidil Adha tahun ini.

Syabas Dato’ Azeez…! Inilah contoh kepimpinan yang mendahului tugas serta amanah dibahunya, Jazakallah Khairan Kathira….




12 comments:

kakbedah said...

mmg terbaik lah sukarelawan dri malaysia nie... sikap berani yg ditunjukkan diorang dlm memberikan bantuan patut diambil cth ... walaupun x ramai rakyat negara kita ni yg berani ke sana selepas kita dikejutkan dgn peristiwa wartawan mati ditembak peluru sesat.... tahniah kp1m......

kakbedah said...

naper pihak pembangkang x hantar guan eng ke sana je???? biar jadi sasaran peluru sesat... kan bagus klu mcm tu......

kelly engku said...

aq tgk anwar senyap je klu bab2 nak anta sukarelawan utk misi bantuan ke mana2 tempat... nape??? takut kehilangan anak ikan ke????

Anonymous said...

Udah-udah la tu....semakin dekat PRU, semakin lebih-lebuh promo si mamat ni. Belum dapat rajin...dah dapat, lain rentak nya. Tengok lah. Semoga PM lihat dalam sebelum calon si mamat nie.

Anonymous said...

AKU TUNGGU MENTERI BESAR AKU @ POK NIK YANG AKAN TURUN UNTUK MENABUR BAKTI DI SITU......MANA TAHU DENGAN DOA PECAH PERUT NYA MAKA AKAN HANCURLAH MUSUH-MUSUH ISLAM NANTI.....DAN MANA TAHU DOA DIA BISA MENURUNKAN MAKANAN DAN AIR DARI LANGIT UNTUK PENDUDUK ISLAM YANG MENDERITA.....ITU YANG AKU PALING TUNGGU......INI TIDAK DENGAN UMNO SITUA KUTUK NI BUKAN MAIN HEBAT DAN DAHSYAT LAGAKNYA.....SEOLAH-OLAH UMNO NI LEBIH ZALIM DARI MUSUH ISLAM.....APA YNG AKU PERHATIKAN JASA BELIAU UNTUK AGAMA DAN UMMAH TIDAK SAMPAI SEBERAT ZARAH...DIA NI BAPA PERPECAHAN.......KALAU POK NIK TERRER SANGAT TURUNLAH KE SANA BERSAMA PAK TOLOL PAS MAT SABU,MAHFUZ OMAR DAN LAIN LAIN LAGI DAN BUAT LAWAK KAT SANA.....

Anonymous said...

AKU TUNGGU MENTERI BESAR AKU @ POK NIK YANG AKAN TURUN UNTUK MENABUR BAKTI DI SITU......MANA TAHU DENGAN DOA PECAH PERUT NYA MAKA AKAN HANCURLAH MUSUH-MUSUH ISLAM NANTI.....DAN MANA TAHU DOA DIA BISA MENURUNKAN MAKANAN DAN AIR DARI LANGIT UNTUK PENDUDUK ISLAM YANG MENDERITA.....ITU YANG AKU PALING TUNGGU......INI TIDAK DENGAN UMNO SITUA KUTUK NI BUKAN MAIN HEBAT DAN DAHSYAT LAGAKNYA.....SEOLAH-OLAH UMNO NI LEBIH ZALIM DARI MUSUH ISLAM.....APA YNG AKU PERHATIKAN JASA BELIAU UNTUK AGAMA DAN UMMAH TIDAK SAMPAI SEBERAT ZARAH...DIA NI BAPA PERPECAHAN.......KALAU POK NIK TERRER SANGAT TURUNLAH KE SANA BERSAMA PAK TOLOL PAS MAT SABU,MAHFUZ OMAR DAN LAIN LAIN LAGI DAN BUAT LAWAK KAT SANA.....

Anonymous said...

AKU TUNGGU MENTERI BESAR AKU @ POK NIK YANG AKAN TURUN UNTUK MENABUR BAKTI DI SITU......MANA TAHU DENGAN DOA PECAH PERUT NYA MAKA AKAN HANCURLAH MUSUH-MUSUH ISLAM NANTI.....DAN MANA TAHU DOA DIA BISA MENURUNKAN MAKANAN DAN AIR DARI LANGIT UNTUK PENDUDUK ISLAM YANG MENDERITA.....ITU YANG AKU PALING TUNGGU......INI TIDAK DENGAN UMNO SITUA KUTUK NI BUKAN MAIN HEBAT DAN DAHSYAT LAGAKNYA.....SEOLAH-OLAH UMNO NI LEBIH ZALIM DARI MUSUH ISLAM.....APA YNG AKU PERHATIKAN JASA BELIAU UNTUK AGAMA DAN UMMAH TIDAK SAMPAI SEBERAT ZARAH...DIA NI BAPA PERPECAHAN.......KALAU POK NIK TERRER SANGAT TURUNLAH KE SANA BERSAMA PAK TOLOL PAS MAT SABU,MAHFUZ OMAR DAN LAIN LAIN LAGI DAN BUAT LAWAK KAT SANA.....

Anonymous said...

AKU TUNGGU MENTERI BESAR AKU @ POK NIK YANG AKAN TURUN UNTUK MENABUR BAKTI DI SITU......MANA TAHU DENGAN DOA PECAH PERUT NYA MAKA AKAN HANCURLAH MUSUH-MUSUH ISLAM NANTI.....DAN MANA TAHU DOA DIA BISA MENURUNKAN MAKANAN DAN AIR DARI LANGIT UNTUK PENDUDUK ISLAM YANG MENDERITA.....ITU YANG AKU PALING TUNGGU......INI TIDAK DENGAN UMNO SITUA KUTUK NI BUKAN MAIN HEBAT DAN DAHSYAT LAGAKNYA.....SEOLAH-OLAH UMNO NI LEBIH ZALIM DARI MUSUH ISLAM.....APA YNG AKU PERHATIKAN JASA BELIAU UNTUK AGAMA DAN UMMAH TIDAK SAMPAI SEBERAT ZARAH...DIA NI BAPA PERPECAHAN.......KALAU POK NIK TERRER SANGAT TURUNLAH KE SANA BERSAMA PAK TOLOL PAS MAT SABU,MAHFUZ OMAR DAN LAIN LAIN LAGI DAN BUAT LAWAK KAT SANA.....

MIRA EDORA said...

MANA POK NIK DAN ANGKATANNYA TAK NAK BUAT KERJA PAHALA KE, MU PERGILAH TOLONG MANGSA DI SYRIA TU DAPAT JUGA GANJARAN DARI ALLAH. JANGAN PANDAI GOYAK JE TAPI HABUK PUN TARAK.

MIRA EDORA said...

YA ALLAH YA TUHANKU KAU MURAHKANLAH REZEKI SEMUA YG TLH PERGI UTK MISI BANTUAN DI SYRIA NI DAN BERKATILAH MEREKA DI ATAS NIAT SUCI MEREKA DAN DI HARAP MEREKA SEMUA SENTIASA BERADA DALAM KEADAAN SIHAT DAN SELAMAT.

dol mat said...

mana perginya pihak2 yg lain kenapa langsung tak ambik bahagian dlm misi bantuan selain dari pasukan KP1M. tulah cakap nak lakukan mmg susah kan.

dol mat said...

mmg terbaiklah sukarelawan kita ni sanggup korban jiwa dan raga demi utk membantu mangsa di syria ni. aku btl2 respect mereka ni semua dan aku doakan semoga mereka semua sentiasa berada dalam keadaan sihat sejahtera hendaknya.