Monday, October 1, 2012

DAAHHSYAATT..! Jom Tonton Video Klip Anwar TAZKIRAH Dalam Masjid.... Siap Baca Dan Tafsir Ayat Ayat Suci Al Quran

10 comments:

Anonymous said...

Beginilah rupanya Dajjal Al-Masih.

Anonymous said...

begitulah rupa seorang pe****t dan pen***a yang sama sekali tidak mengaku kejahatannya, jauh sekali bersumpah sepertimana dikehendaki, tapi kini menggunakan sedikit kepakaran dlm ilmu agamanya mengaburi mata pengikutnya dgn penampilan sebagai tokoh pendakwah. kita tidak nafi apa yang dikata, tapi kita kagum bagaimana seorang yang begitu licik dpt mempengaruhi org lain. Mcm yang berkopiah hijau mengucup tangan, puak pas memang lahir sebagai pencacai sampai penghujung usia gamaknya.

Anonymous said...

Hopefully sblm dia padam selagi dia x bertaubat nasuha p haji, Tuhan tunjukkan sebagaimana drama tanah kubur bagi peringatan yg masih hidup...tunggu

Anonymous said...

KESIAN TENGOK MANUSIA-MANUSIA YANG AKAL MEREKA DI KEPALA LUTUT. TUNDUK SEMBAH MANUSIA PELIWAT DAN PELANGGAN PELACOR. RUPANYA KISAH FIRAUN INI MENJELMA KEMBALI. ALLAH NAK TUNJUK KEBENARAN AL QURAN SEBENARNYA.

Anonymous said...

Eh...samala dgn yg dok teLANGJANG bolen dlm video tuh......ooo pelandok 2 serupa kot...

Kala ANUwar betol di fitnah dlm video tuh...smp la nih MANA LA pelakon yg di katakn mnyerupai ANU itu???????/

Ada bukti xnak caya...mmg betol bute hati perot penganot ANUwar ini...

Anonymous said...

Org macam ni nak heran apa, dia redah apa saja peluang yang boleh. Bagi dia boleh semua, agama boleh tak agama boleh depan boleh belakang boleh halal boleh haram boleh. Patut orang kata perangan macam sesumpah, ikut keadaan dan suasana. Oleh sebab itu ada pesan ulamak jangan lihat siapa yang kata tetapi fikirkan apa yang dikata. Yang dikatanya itu betul tapi kawan dan naqib dia selain ada yang Islam banyak lagi yang bukan Islam... Oleh itu tafsirlah sendiri yang lain-lain...

mk said...

SETAN macamni pun masih ada yang jemput bagi takzirah. Yang kucup tangan konon nya ambil berkat (cara cara nak balun cina doll)pun ramai. Begitulah bodohnya orang orang Melayu (kalangan PAS terutamanya) yang masih gagal untuk mengenal yang haq dan yang bathil, yang suci dan yang najis dan yang halal dengan yang haram !!! Wallahualam

Anonymous said...

Bacalah macam mana Kamal Attaturk boleh memutar Turkey dari sebuah negara Islam kepada negara sekular. Adakah si Kamal betul-betul Kamal yang agamanya Islam? Kalau Islam pun yang dia guna-pakai sebagai landasan untuk membentuk kerajaan barunya, Islam bagaimana! Hingga azan pun di Turkilan. Kitab suci Al-Quran ditukar kepada bahasa Turki! Sediakah kita?

Anonymous said...

selagi ko xbertaubat,semoga saat kematian mu seperti ariel sharon...sbg pgajaran kpd umat islam d malaysia..terutama pyokong yg buta tuli yg myoking membabi buta

Anonymous said...

Sepatutnya jemaah minta dia bersumpah laknat di dalam masjid tersebut dahulu sebelum dibenarkan dia berceramah, menjadi imam dan memberi tazkirah.

Apa yang dia hendak takutkan kalau dia mendakwa dia telah difitnah.

Tapi hairan sungguh sampai la ni tak berani bersumpah laknat. Kenapa DS Najib, Hj. Saiful Bukhari, Dato Eskay, dan Ummi Hafilda berani melakukannya?

Tentu anda dah tahu jawapannya bukan? Untuk yang tak tahu, jawapannya ialah Berani kerana benar takut kerana salah.

16 tahun aku tertipu dengannya.