Wednesday, October 17, 2012

Kedua-dua Video Klip Bukti DAP Ipoh Samseng Tahap GABAN Langsung Tak Hormati Polis Diraja Malaysia....!!

Kejadian yang berjaya dirakam insiden di Taman Kaya ketika mengambil gambar tentang bangunan yang didirikan tanpa kelulusan Dewan Bandaraya Ipoh.

Lihatlah gelagat dan kelakuan "samseng" Setiausaha Wanita DAP Ipoh Barat, Irene Yow mula memanggil rakan-rakan DAPnya untuk keluar beramai-ramai.

Petugas media yang merakam insiden ini kemudiannya beredar dan singgah dihadapan rumah Simon Thong untuk mengambil gambar banner yang diletakkan betul-betul dihadapan rumah Simon. Ketika ini, semakin ramai penduduk sudah mula keluar sambil menjerit-jerit.

Irene dan dua lagi lelaki menghampiri petugas media dan dan mula mengeluarkan kata-kata kasar. Melihatkan keadaan yang panas, mereka membuat keputusan untuk masuk kedalam kereta dan cuba beredar dari situ.

Tapi kereta mereka tidak boleh bergerak apabila sekumpulan wanita-wanita menghalang kereta dan mereka duduk diatas bonet kereta sambil menghamburkan kata-kata kesat....!!

Saksikan kedua-dua video dibawah ini....

19 comments:

Anonymous said...

memang bengang sgt tengok lagak samseng cina rasis DAP tu tapi lebih kesian tengok betapa bangangnya polis melayu tu..nmpak sgt tak sekolah..memalukan org melayu jer..

Anonymous said...

saya teringat kata kata Tun M satu ketika dulu, yang mana kita akan menghadapi satu peperangan yg besar satu masa nanti di bumi malaysia ini....orang melayu harus lah sedar..sedar .. sedarrrrrr!!!! Melayu PAS PKR jangan lah kamu jadi bodoh sombong dan bebal entah apa apa..aku rakyat biasa ni dah banyak nampak kebodohan melayu PAS PKR ni,,,contoh BERSIH di KL tempoh hari..kesian pada solat harian orang orang PAS entah kemana perginya pahala mereka.Astaqfirlahalazim....

Anonymous said...

itu la perangai mereka.bersatu padu.melayu?menyedihkan.PHDnya melampau.

Anonymous said...

itu la perangai mereka.bersatu padu.melayu?menyedihkan.PHDnya melampau.

Satu kapai..... said...

Janganlah jadi kat orang melayu... Alamatnya...

Anonymous said...

mari kita orang melayu balun je anak gampang tu. kalau celaka tu nak tunjuk samseng, kita orang melayu tak le ke? kalau depan aku memang aku bunuh je

Anonymous said...

Ceritanya ialah... Mungkin polis ini telah terlalu banyak termakan budi dgn cina2 dap ini sehingga tidak mampu bertegas. Jika bertegas ada beberapa kemungkinan, pertama mungkin side income terhenti, atau terbocor segala salah laku (kalau ada). Jadi polis ini terpaksa menjadi bacul sepertimana terjadi kpd pas dan pkr sekarang.

Anonymous said...

Itu belum lagi DAP perintah negara ini, kalau mereka perintah, samalah yang akan berlaku semasa pemerintahan 3 hari Bintang Tiga di Malaya. Sejarah tidak pernah berbohong, dan hari ini anjing-anjing dari keturunan yang sama menyalak lagi. Ketua Polis Negara patut merasa MALU, kerana dua kereta ronda yang sampai kemudian setelah hampir satu jam kejadian, tidak dapat memastikan keselamatan seorang mangsa. Bagaimana PDRM boleh menyakinkan rakyat yang mereka mampu melindungi keselamatan rakyat jelata. Telah tiba masanya Ketua Polis Negara yang baru yang lebih tegas dan berani untuk mentadbir PDRM, dan dapat memberi keyakinan rakyat bertambah. Tak perlulah kontrak nak disambungkan lagi, Itu terpulang kepada Datuk Najib, kerana kesemuanya ini juga akan melibatkan kemampuan Najib dalam menangangani DAPpig yang sememangnya Lahnatullah.

Nur Ezqy said...

Salam pada semua...
Kami pembekal strip ujian kehamilan dan ovulasi dengan harga yang murah tetapi berkualiti.

Kami menjual secara runcit pukal dan dropship.

Harga serendah RM1.00/pcs.

Lebih banyak anda beli, lebih DISKAUN kami beri

Untuk keterangan lanjut lawati blog shop kami:
http://kit-ujian-kehamilan-murah.blogspot.com/

terima kasih admin

Anonymous said...

cina rasis babi sial Irene Yow ni kena diajar. puki mak babi. kena bagi parang sama pompuan sundal ni

Anonymous said...

And just as I mentioned above that you simply came across a large number of distinctive types of medicines, but still
you're in problems. This is where a program like Yeast Infection No More can help. Numerous adjustments are usually made to improve the buying experience for site visitors to the golf website. The fourth chair of the Fine Group is a rotating chair filled by Jimmy Gaudreau (veteran of The Country Gentlemen, J. You must be introduced with a display screen with several alternatives one particular of which will be safe mode with networking.

my web-site nfcu navy

Anonymous said...

Hostas come in a wide variety of colors, shapes and sizes and
can be found in almost every home landscape. Louis, a new delivery tradition has been
created: the "Mulch Man. Depending on the density of the mulch, one should lay two to six inches of mulch over topsoil in the vegetable garden.

Feel free to surf to my web-site ... mulching

Anonymous said...

Nanokeratin locks onto the hair, forming a fine, smooth coat of keratin.
Right away register your GHD curly hair straightener concerning the GHD webpage so that you just can enact the 2-year ensure as
well as to look at to make certainyours is genuine.
Soon after this, use curl lotion all more than your hair, and make use
of mousse and squeeze this in your hair to that your curls seem flawless.


Feel free to surf to my homepage hair products

Anonymous said...

At that time, I was a very ordinary promoter at a small company, of course, I earned not
much money which was just enough to support myself.
Andrews allegedly sold apartments of for a non-existent Turkish Mediterranean
resort in partnership with his brother Nigel and sister-in-law Margaret.
licitations with regards to making ones cachet that is most certainly Talbots at present.
The following year, at the age of thirty-eight, he matriculated at
the Louisville Dental College in Kentucky, where
he remained until he was graduated. You must be introduced with a display screen with several alternatives one particular of which will be safe mode with networking.



Look into my page :: Lodhia

Anonymous said...

Pastes are isotropic but may exhibit anomalous double refraction.
You must know the different points that you want from a
gaming just before you acquire 1. You must, however, practice auto-rotations
at the flying field with the help of an
instructor. The main purpose of a simulator is
to understand the behavior of the system. In general, it is something manufactured, to
pretend to be (or simulate), something else more valuable.

Anonymous said...

Use a cheesecloth to strain the puree and then pour it into an airtight container.
As well as in this article I am going to explain why and how to use it to cultivate hair -
According to dermatologist Marianne ODonoghue its the most proven
supplement for growing a prolonged mane. These can be expressed in a number of ways:
straight hair, slightly wavy hair, or curly hair. Your health and appearance can be
improved with essential oils. Customers have always given Moroccan Oil
products the highest ratings.

my page: natural hair products

Anonymous said...

http://paleodietrecipesbook.net/
http://howtoloseweightfastindays.com
http://purelivinghcg.com/
http://getlaid2night.us/male-enhancement
http://getlaid2night.us/penis-pump

Anonymous said...

http://paleodietrecipesbook.net/
http://howtoloseweightfastindays.com
http://purelivinghcg.com/
http://getlaid2night.us/male-enhancement
http://getlaid2night.us/penis-pump

Anonymous said...

http://paleodietrecipesbook.net/
http://howtoloseweightfastindays.com
http://purelivinghcg.com/
http://getlaid2night.us/male-enhancement
http://getlaid2night.us/penis-pump