Sunday, October 21, 2012

Video Klip Ini BUKTI Anwar Hina Hukum Hudud

7 comments:

Anonymous said...

..sah munapig sekoq mmg dlm cctv dato eskay..

kakbedah said...

Mcm mana la PAS boleh terima anwar selama nie????? Pelik gak aq tp memnadangkan ahli dlm PAS pun dah ramai yg lurang agama so x pelik la perkara sebegini boleh berlaku.. Mula2 anwar hina agama lepas tu hina apa lagi pun aq leh nak bayangkan

MegaBidaman said...

terkantoi suda Anwar , para penyokong punyalah mempertahankan bahawa Anwar ni warak, ikut syarak, mahu undang2 hudud dilaksanakan dan segala macam pujiaan melangit ditaburkan walaupun 'aib' besar Anwar dah terserlah , geleng kepala jee la... dah berbuih xplain depa tak nak percaya

dol.mat said...

malang tak berbau apa boleh buat percayakan sanggat dengan anwar parti sendiri dah lingkop...

MIRA EDORA said...

PARTI PAS DAH TERKENA PILIHAN ANWAR YANG DIPERCAYAIE HAHIRNYA TERMAKAN DIRI ORANG DAH LAMA TAU ANWAR NI TAK BOLEH DIPERCAYAIE MAKNUSIA YANG BERTOPENGKAN SAITAN LAGI NAK BERBAIK DENGAN DIA TERIMALAHLAH APA YANG SEADANYA...

mawar hitam said...

PAS nie mmg dh buta sgt kot!! mcm mne lah si nuar tu depa blh terima...
tak paham btllah aku dgn PAS nie.. padahal depa tu tau sgtkan yg perangai si nuar tu mcm mne tp blh pulak depa msh nak sokong anwar tu..!

Alas pink said...

kalau sesiapa rasa nak di lingkupkan jadi sokonglah anwar ye... maka kelingkupan anda sudah pasti!!