Saturday, October 13, 2012

Video Klip Mat Sabu Rela Makan Babi Dengan Guan Eng Dari Makan Ayam Dengan Najib...

Sumber

8 comments:

Othaman Ahmad said...

Ketika era Tun Dr Mahatir, DAP tercungap-cungap bak ikan lemas di atas daratan. Kini si biaDAP nie dah naik tocang dek suntikan nyawa yang dihulurkan oleh Anwar, Nik Aziz & Hadi Awang.

Sikit demi sedikit Allah menunjukkan perbuatan keji/hina pemimpin Melayu yang khianat pada Agama dan tanah air. Mereka lebih rela akrab dengan musuh Islam PAP/DAP daripada berganding bahu dengan UMNO.

Memang berat dosa Nik Aziz dan Hadi Awang memecah belahkan kesatuan, keluarga dan tali persaudaraan sesama ummah. Mentelah lagi "MENGKAFIRKAN" kami (orang UMNO) yang masih percaya pada Rukun Islam & Rukun Iman. Ternya kini mereka pula yang bekerjasama dengan si kafir laknat, DAP. Bukankah itu kerja ulamak munafik? Alhamdulillah... Allah nak tunjukkan siapa yang benar!

Mat Sabu adalah sekor lagi Ulamak Jadi-Jadian PAS yang cakap tak serupa bikin. Orang tak berilmu dinobatkan PAS sebagai orang Alim. Tak ke kelakar tuu...????

Nok said...

Saudara Othman..lepas satu satu tuhan tunjukan...kehaprakan dan munafiq puak2 parti ajaran sesat ni...allah tahu apa yg tersirat dalam otak penghianat umah nik aziz yg busuk dan kotor...bagi penyokong2 Pas nik aziz ni bagaikan nabi...tapi manusia yg dah nak mampos ni tak pernah nak insaf bahawa dia adalah petualang bangsa dan agama...nauzubilah..semoga dia mampos cepat supaya tidak merosakkan akidah umah2 yg lain dgn menyokong DAP/ dan PKR yg penuh dgn najis......

Anonymous said...

Adakah ini terjadi..apa yg difirmankan Allah yg bermaksud..kepada yg alim (pandai) dan suka memandai mandai hukum nya akan diberi sangkaan dia betul sedangkan tidak dan dalam masa yg sama hidayah dijauhi dari mereka ini olih Allah... Jaga jagalah dan berwaspadalah wahai saudara Islamku agar tidak terpercik bahaya ini...Contoh banyak dapat kita saksikan dewasa ini... Tok guru..ahafiz.. tukang ceramah...semuanya terperangkap atas nafsu mereka sendiri......
Adakah tuan tuan hendak jadi begitu... sesalan diakhirat tiada berguna lagi.. sendiri kena hadapi tanpa...pembelaan dari individu yg saudara sokong membabi buta atau yg punyai sifat dajjal yg nyata...
Kalau jahil carilah guru yg benar dalam Quran dan assunnah...Kalau ragu carilah yg pasti dan nyata iaitu Alquran dan assunnah...Kalau tersasar kembalilah pada alquran dan assunnah...

Jurnal said...

mat sabu nampaknya terlalu taksub berpolitik hingga tergadai asas agama.

Anak Lenggong said...

BIasa laa Nama pun Mat sapu..so apa yang lalu didepan mata pun disapunya..sehinggakan bini sahabat yang menumpangkan nya pun disapu juga..begini la keadaan nya bila sasaorang tu terdesak sangat nak kuasa dan kekayaan ..mereka rela menjadi sikitol untuk menjahanamkan negara bangsa dan agama..

Anonymous said...

adus la.....
Woi orang PAS korang buta ker..
Manusia yg korang sokong bagai nak mampos tu sebenarnya org gila.

Korang nak ikut gila ker ker..nauzubillah...

Sia2 lah korang sembahyang 5 waktu, berkempen sedangkan korang sebenarnya jahil....

Anonymous said...

PAKAT-PAKAT LAH UNDI MAT SABU NANTI DAPAT KENDURI BABI

Anonymous said...

And a key to the programs success will be the development
and implementation of an outreach and education campaign to encourage participation in the CLASS
program. When a patient comes to me with symptoms of this disorder, I do not
respond with mind-dulling medications or invasive techniques.
Yeast Infection No More Book By Linda Allen is a 150 page downloadable e-book, jam-packed with the whole set of blueprint
all-natural yeast infection treatment solutions, distinctive highly effective methods as well as the step by step holistic yeast infection process.
Vu promises that you'll look forward to doing them as the results are well worth it. The delivery of Linda Mc - Cartney sausage rolls package is usually in frozen form.

my webpage jaculating