Friday, November 9, 2012

Apabila Cucu Anwar Nanti Dah Berusia 21 Tahun Ada Pilihan Untuk Jadi MURTAD...??


4 comments:

Anonymous said...

Silap tak payah 21, ada kawan saya (cina) cakap umur 7 tahun pun dah boleh decide anak kecil nak ikut agama mana, dia cakap masa dlm flight ke Dubai terjumpa dgn satu profesor dr uiam, so dia cakap mcm tu.

Anonymous said...

Islam kita ni diserang setiap penjuru , kalau ada saudara mara , kawan kawan atau tak kira siapa yang beragama islam berhati hati lah.

MMI said...

Salam mohon dipautkan blog MMI mahamissa.blogspot.com terimakasih.

Anonymous said...

Itulah akibatnya kalau selalu sangat dengar forum dalam gereja. Agenda gereja ni sebenarnya nak pecah belahkan Islam.