MARI SAMA SAMA KITA MEDOAKAN YANG TERBAIK

MARI SAMA SAMA KITA MEDOAKAN YANG TERBAIK

Thursday, November 15, 2012

Apakah Ini Menjadi BUKTI Bahawa Kakitangan JPJ Kuat Menyokong Pakatan Pembangkang...?

Kedua dua foto diatas menunjukkan AMK PKR sudah mengikut jejak langkah Big Boss mereka yang menggunakan Bas Mewah Jelajah Merdeka untuk kempen Pilihanraya ke 13....

Tidak kurang hebat dan GEMPAK cara AMK PKR ini apabila berjaya mendaftar sebuah kenderaan pacuan empat roda jenama Chevrolet untuk siri jelajah mereka dan tambah menarik lagi nombor pendafataran yang cantik iaitu PRU 13.

Tahniah kepada kakitangan dan pegawai pegawai JPJ yang meluluskan permohonan dibuat oleh AMK PKR.

17 comments:

MalaysianCareer said...

Iklan Jawatan Kosong Terkini KLIK SINI

Anonymous said...

Patutlah orang PKR sendiri gelar penjawat awam 'MONKEY'. Orang dalam JPJ sendiri pun ada yang sokong PKR. So. a monkey call another friend also a monkey.

Anonymous said...

JANGAN RISAU
DAH TINGGAL KERAK JE

Anonymous said...

Uiikksss...penang bru plat PKU..mna mai PRU plak..tipu btul depa ni...

Budak Penang..

Anonymous said...

Puak pembangang bkn saje mmggelar kakitgn awam sbg MONKEY tapi mrk gak mnggelar kakitangan kerajaan sbg BANGSAT n ANJENG KERAjaan....

Mmg tepat tuduhan itu pada kakitangan kerajaan yg merupakn PENYOKONG TEGAR pakatan haramJADAH...sbb mrkla yg UMPAMA gunting dlm lipatan,, umpama mmberi anjeng makan.,,dah tu giget balik tangan yg mmberi...YB mrk dah buktikn dgn menggeget anggota pois!!!!!!!!

MELAYUJATI said...

Dalam Perkhidmatan Kerajaan ramai penyokong pembangkang jadi mereka ini pun monkey jugalah ye.....

Anonymous said...

Plat pendaftaran bagi Penang yang terkini adalah PKV825 (sila rujuk halaman JPJ)...

Buat JPJ, jika anwar dan bala tentera Ahzab nya menggunakan no. plat PRU13 di mana-mana kawasan dalam Malaysia, bermakna mereka menggunakan no. plat pendaftaran palsu. SILA AMBIL TINDAKAN YANG SEWAJARNYA SUPAYA MEREKA TIDAK SEWENANG-WENANGNYA MENYALAHGUNAKAN NO. PENDAFTARAN PALSU TERSEBUT. TOLONG JANGAN TIDUR...!!!!

Anonymous said...

Dah kemarok pru 13 tu , sebab itu lah jadi macam tu , undi saya tetap bn .

othman mat said...

kakitangan penjawat awam yg tdk berkepentingan memang tahu dalam jabatan,agensi dan badan-badan berkanun terdapat golongan pengkhianat dan kroni-kroni yg tdk berpuashati dgn kerajaan menjadi penyokong kpd parti pembangkang terutamanya pas dan pkr. Sesetengah drp kakitangan di jabatan kerajaan sendiri terang-terangan mengkritik dasar dan polisi yg dijalankan oleh kerajaan secara berani dan tdk takut menyuarakan bantahan sehingga mencuri tulang dan makan gaji buta tanpa mementingkan tugas yg perlu disegerakan demi menyelesaikan permasalah rakyat yg diutamakan. Ini menunjukan pengaruh pembangkang meresap masuk ke dalam minda kakitangan awam yg tdk menghairankan penjawat awam yg lain krn kepentingan pembangkang diberi oleh puak-puak pro-pembangkang mengenai segala hal dan keistimewaan secara mudah tanpa halangan berbanding dgn kuasa yg diberikan mandat oleh rakyat kpd kerajaan kini.

Anonymous said...

Yang ada dalam UMNO sekarang ni adalah pencacai-pencacainya sahaja yang sudah buta hati untuk menerima kebenaran dan KEADILAN

Anonymous said...

Kebenaran ape kejadah nya?? Kebenaran PKR dan PR tu penyokong kuat golongan MURTAD dan LGBT??? Dah lama tau dah.....

Anonymous said...

orang JPJ songlap berapa banyak ya. Plat PRU dah ada ke? yang aku tahu plat Johor yang laju pun baru JNW. Aku satu je mintak kalau setan-setan ini nak tunjuk kebongkaan mereka silakan tapi ingat kemampos mereka akan tetap dalam kehinaan. aku tengok orang fucktan kadang-kadang nak muntah dengan air muka lebih buruk dari beruk. aku harap mereka mampos dengan cepat supaya negara dan agama islam terus semarak di malaysia.

Anonymous said...

Apa nombor plet depa pakai pun aku tak kisah. Aku tetap dulu, kini dan selamanya dengan BN. tidak pernah berubah hati walaupun sedikit.

Anonymous said...

Allah SWT telah beri jalan kemusnahan dengan erti kata menunjuk2 ke jalan yang tanpa diredahi. Allah bagi jua apa yang mereka inginkan, tapi Allah SWT akan tetap membalas dengan apa yang mereka "menunjukan" itu. Percayalah janji Allah itu BENAR...

Aku Anak Malaysia said...

Apa ada dengan Abg Nuar tu? Apa ada dengan PKR? Ahli-ahli parlimen PEMBANGKANG cuma segelintir sahaja yang betul-betul bijak berhujah dan menyuarakan pandangan, selebihnya langsung tak pakai otak! Macam mana nak menepati fungsi "check & balance" dalam dewan?? Sejujurnya, saya sebagai rakyat dengan kuasa mengundi melihat kebanyakan, malahan hampir kesemua wakil rakyat PKR sibuk berebut kuasa untuk penuhi kehendak dan cita-cita politik sendiri persis anjing-anjing yang melompat-lompat berebutkan seketul tulang kering.....fikir-fikirkanlah....ha..ni nak tegor nih....Cik Puan Big Mama Zuraidah....apa ke jadah ko duduk kat umah tido padahal kat parlimen kawasan ko tu banyak masalah??????

Anonymous said...

DS najib,harap perhati2kanlah,pantau2 dan ambil tindakan tegas kpd penjawat awam yg 'melanggar'ikrar sebagai penjawat kerajaan. Kita 'lembik' depa naik tocang..inilah jadi nya...banyak maklumat rahsia kerajaan di tangan mereka..mereka(penjawat awam)jadi ejen parti pembangkang...rasanya dah tiba masanya kita 'bersih'kan mereka..ramai anak pejuang2 UMNO terutama di akar umbi yg masih terkapai..tak dak kerja..org pas yg dlm kerajaan..mereka dgn sengaja masukkan golongan2 mereka....suruh pengikut2 pas kerja dgn tok guru depa..jadi penceramah ka..tukang kutip derma ka..tukang menyalak ka...biadap dan kurang ajar depa ni...tak reti berterima kasih..kalau kelantan nak jadi negara sendiri...bagi sajalah..bagi depa percubaan 5tahun pas memerintah sendiri tanpa ada ikatan dgn kerajaan...org2 pas yg taksub..sila duduk dan tinggal di kelantan..negeri2 lain tak sudi dgn mereka2 yg kurang ajar dan biadap ni...mereka dah banyak balun duit kerajaan secara halal atau haram..depa nak tuduh kerajaan UMNO/BN laknat lah,haram lah..depa ni memang tak boleh bagi muka...dah keterlaluan.!!

Anonymous said...

Apa no plet depa pakai pun, aku juga tak mahu ambil tahu semenjak duamenjak ni. Kerana aku: org Besut, Trg. dari keluarga hardcore PAS & aku pun hardcore PAS, dah mulai ragu dgn pas.
Islam yg mcm mana yg pas nak kita ikut supaya selamat.? Islam Pas atau Islam AhliSunnahWalJamaah. TEPUK DADA TANYA IMAN DAN IKUTI SUNNHA