Tuesday, November 6, 2012

Lelaki India Ini Berani Maki Polis "Pukimak". Inilah Yang Diajar Oleh Pembangkang..., Mereka Belajar Dari Perhimpunan BERSIH

Lelaki India ini mengeluarkan kata kata kesat seperti "Pukimak..", malah dia ugut polis ini dengan berkata "Lu, bukak baju polis sekarang saya hantam lu...."

Mungkin ada perselisihan faham diantara kedua-dua mereka TETAPI bukanlah budaya dan adab tata susila kita sebagai rakyat Malaysia untuk maki hamun dan ugut mahu belasah anggota pasukan keselamatan dikhalayak ramai.....

Selepas anda tontoni video klip tersebut, terus scroll kebawah lagi untuk Blog MIK buktikan dari mana datangnya nilai kebiadapan lelaki tersebut...

Belajar dari mana...,

Belajar dari siapa....!!

   



JANGAN LUPA...! Video klip dibawah ini pula bukti seorang pimpinan kanan PKR mengajak orang awam menyerang pihak Polis sewaktu Perhimpunan Haram BERSIH... Saksikanlah...!! 



12 comments:

Anonymous said...

aku rasa kalu polis ni bukak uniform dia...sure mampus keling ni.....

Stis999 said...

ini keling mmg kurang ajar....haramjadah...aku kalau ada mmg aku rembat dia...sial punya keling

Anonymous said...

mmg dia org mcm ganster dah, taxi tu dia org yg suka buat tahi, charge mahal tak sampai 5km pun rm15 pai 20 hinggit ada kala tu buat bodoh je penumpang bukan main beratur tunggu tapi tak nak ambik byk taxi cina dgn melayu pun komen perkara yg sama tgk je kat BB, KLCC, Midvalley, Petaling Street oooi mak serik serik, sian kadang budak UM dari MV ke sana pun RM15. Bila kerajaan kasi bus free tau pulak meradang. Saya pernah kena satu taxi driver cina DAP dr Cheras (dia cakap) tu siap maki hamun dlm taxi cakap polis anjing babi nak saya penampar mulut dia pedih hati maruah bangsa saya dikeji sedemikian rupa, mau ye saya menyumpah mati tergolek ke kduung kaki ke pastu merayu minta tolong polis bantu kalau saya biar je mati terus tak guna punya cina komunis..india pun sama nak je mati kekedang atas jalan biar keta gilis satu persatu..dajjal tul. Tu pun ada melayu tak sedar diri, boleh tersengeh sengeh tak tau malu bila org kutuk bangsa sendiri terang terang lagi duk ampu mcm anjing gak leleh je air liur.

Anonymous said...

Babi keling dan pok nik

usin said...

sabar....sabar...sabar..sabar. habis titik sabar ni, gulai je malaun yg biadap tuh!!!!

Anonymous said...

keling haram jadah kat malaysia ni dah nak tunjuk teror. mereka generasi muda mungkin belum kenal siapa melayu sebenarnya.kalau nak bagi perut atau telor besar tu bila-bila je.

Anonymous said...

Keling jangan bagi muka .

Anonymous said...

SYABAS kepada BRO POLIS BANTUAN tu.. wpun provokasi sgt melampau tp dia boleh sabar. Memalukan dan merosakkan imejnya jika dia berlawan tumbuk di situ dan seperti biasa rakyat yang dipengaruhi dajjal Pakatan Haram akan salahkan Polis tu lagi jika lawan tumbuk!

Yg xbestnye org Melayu sendiri pun sokong PARIAH tu.. kebencian terhadap POLIS ni Pakatan Haram PAS PKR DAP Anuwar yg ajar kpd rakyat.

Tp kita lupa merekalah jg jaga keselamatan dan undang2 negara. Kelemahan segelintir mereka bukan alasan utk kita jd kurang hajar.

Pembangkang mmg laknatullah.. biar Tuhan balas semula situasi ini pd mereka..

Anonymous said...

Apa boleh buat..pemikiran Melayu sudah liberal.. dulu masuk Kg Pariah ke Cina Babi ke buat hal, siaplah kena belasah..
tp skrg PARIA tu boleh maki dan cabar..siap kaitkan dgn MELAYU.. Polis 2-3 org lagi tu sepatutnya warning pd PARIA tu jgn lebih2.. ni sorng tu je kena balun yg lain buat bodo..

Alaf ini Melayu sudah tidk ada apa2.. jatidiri, agama dan tgjwb.. sedih2.. kena hina mcm ni pun masih aramay yg sokiong PARI tu dlm Youtube..

Anonymous said...

SEGALA KEROSAKAN UMMAH DAN BANGSA DI NEGARA INI DISEBABKAN OLEH PAS DAN PKR, SEANDAI PAS TIADA UMMAH DAPAT MENUNAIKLAN IBADAH DENGAN AMAN DAN SYIAR ISLAM TERUS BERKEMBANG TANPA DIKACAU GANGGU.....ROSAK UMMAH DAN RAKYAT KERANA PAS DAN PKR.

Anonymous said...

woit, cakap biar betul la... india tu marah sbab polis tu yang mula2 marah dgn india tu.. polis tu yg ckp pukimak india.. sbab tu lah india tu naik angin.. Kalau seorang tu polis, adakah dia mempunyai hak untuk memarahi orang lain(org awam) dengan bahasa kesat... Kalau camtu,i pun nak jadi polis la.. dapat marah korang sume dgn perkataan pukimak..

korang jgn ingat ak ckp membuta tuli tanpa usul periksa.. korang tau tak perkara sebenar,kat mana lokasi tu,bila,siapa berada disana..
ak tahu sebab aku ada disitu time kejadian

Anonymous said...

lu orang tak tau cerita kalau tutup lu orang punya pungong diam sudah laa..jangan pandai2 dok kata orang..ini kes accident bukan kes gahuh..polis bantuan tu takde akal nak kata orang lucah..video clip ni sudah di potong..tengok ori dulu...siapa nak rembat dia???kalo berani cubala tengok...36