SEMINAR ANTARABANGSA AUTISME 2014

SEMINAR ANTARABANGSA AUTISME 2014

Monday, November 19, 2012

DENGKI Dengan Kehebatan Rosmah...! Video Klip Lee Chong Wei Ini BUKTI Pembangkang Berniat Jahat FITNAH Rosmah....

21 comments:

Uptown Gurl said...

chong wei ajak rosmah duk tengah time wedding die...pembangkang nak panas bontot plak...

dengki lah tu sebb chong wei tak ajak pemimpin die duk tgh tu....soklannya, layak ke pemimpin songsang nak duk tengah2 pengantin?? uuweeekkk.....

melayuangkat said...

Ini pun jadi kes, tak de hal lain ke kita semua ni?

Gempur Wangsa said...

Masok air fuckatan rakyat ni..

Gajah Mengamok said...

Satu persatu fitnah dilemparkan ke atas isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor oleh golongan-golongan tertentu yang begitu tidak senang dengan keperibadiannya.

Maznah Kamsan said...

Walaupun pelbagai kebaikan melalui amalan kebajikan yang telah dilakukan oleh Rosmah, namun ia sering kali disalah ertikan oleh pihak-pihak terbabit.

abg nuar said...

pencacai2 pakatan mesti tergigit jari agaknya atas kenyataan Datuk LCW yg dia sendiri yg telah ajak Rosmah utk hadir majlis perkahwinan dia. aku hairan kenapa benda remeh temeh pun krg nak buat isu kalau ada aje muka Rosmah mesti ada cite buruk punya. mmg pakatan ini terlalu dengki dgn Rosmah ini.. tak kesian ke krg kat beliau kerana asyik buat fitnah tetapi akhirnya krg malu semula.

DON MELAYU said...

nmpknya semakin dekat kita dgn PRU semakin byk fitnah2 yg dilemparkn oleh pmbgkang kpd rosmah...wlaupun hadir pada majlis kahwin,xmmberi ucapan pn,bkn ad org suap makan pn tp bila nama rosmah jer trus dijadikan isu oleh pencacai2 bingai pakatan rakyat haram jadah nih..cuba klau jijah yg ad kat tngah uh?apa jadi??msti akn kluar satu artikel"wan azizah diberi penghormatan dduk diantara pengantin"..tp oleh krn rosmah dan wan jijah plak xprnh trma jemputan mcm ni maka panas la anjing2 ni semua...nak buat mcm mna,majlis2 kahwin eksklusif mcm ni mmg lah org xjmpt jijah tp klau gay yg kahwin cnfirm2 anwar dan jijah dijmput,,,

bro yul said...

memang jwapan chong wei ni xdpt nak puaskan hati pembangkang sebab selagi rosmah mndapat sambutan dan sokongan rakyat atas kerja2 kebajikan yg dia buat selagi itulah pmbgkang xkn sng dduk..lagi satu ni majlis kahwin chong wei, dan dia sndri yg buat kptsan tntg tmpat dduk rosmah knp plak pmbgkang yg nak bsing? ni majlis kahwin anwar ke? pada ak mmg ptut chong wei buat mcm gtu sbab mcm dia ckp rosmah sntiasa trun masa chong wei ad game, sdgkan pmbgkang? prnh korang tgk jijah omega mnyokong sukan negara kita? ala, klau dgki ckp la dgki sbb lcw x jemput jijah omega korang.. xpyh nak buat2 fitnah mcm ni..

Anonymous said...

Hahahaha pakatan haram dan penyokong2nya sudah terkantoi , video klip dari Perak Today ni memang terbaik .... mau tersedak bila depa tengok interview ni , itu lahh lain kali nak buat fitnah buat lah secara terperinci.. kah kah kah

AmirMohd said...

Hahahaha pakatan haram dan penyokong2nya sudah terkantoi , video klip dari Perak Today ni memang terbaik .... mau tersedak bila depa tengok interview ni , itu lahh lain kali nak buat fitnah buat lah secara terperinci.. kah kah kah

kakbedah said...

DS ROsmah duduk kat tengah2pun nak dijadikan isu besar,,,, alahai fuckatan oi... apa pukimak sangat korang nie... takkan la benda nie pun ada cerita tersirat... come on la... be matured ckit....

kelly engku said...

kak jijah x dtg ke kenduri chong wei tu???? rasanya ada dapat jhemputan gak kot.... hehehehe

mira edora said...

kesian DS Rosmah... datang secara normal ke majlis perkahwinan pun disalah anggap... ptuihh.... cuba klu tgk nik ajis g kenduri kahwin ada x diorang bising??? x de pun..... siap puji lagi tu... katanya berjiwa rakyat... tp klu rosmah la....

adik 80 said...

apa nak jadi dunia skang nie... orang g kenduri kahwin pun disalahanggap...kalau main dgn cina babi x pe plak... x ke pelik tu....

kakbedah said...

takat dtg kenduri kahwin pun nak kecoh satu dunia mengatakan yg chong wei dapat rasuah... hahahaha.... lawak pun ada nak muntah pun ada.. aq ingat nak pijak telur sekor2 lahanat yg buat on x betul la pasal nie.....

pas dajjal said...

diorng ni sbnrnya bkn apa,diorng dgki dan kesian kat kak jijah diorng xprnh dpat jmputan2 eksklusif mcm ni..kak jijah ngan bang nuar hnya dpat jmputan utk majlis kahwin GAY shja..itu yg diorng panas bila tgk gmbr ni..

kak semah said...

itu lah pembangkang ni bila nurul dgn mak dia tu duk jd murtad drg buat tak tau je tp bila rosmah ddk kat tgh2 tu drg sibuk sgt nak mengata... Jaga lah drg punya nurul izah tu dulu sebelum nak jaga org lain lg dan si betty chew yg sibuk kat sidang dun pp kenapa takde isu langsung plak pelillah aku.

MIRA EDORA said...

PADAN MUKA PEMBANGKANG SIAL SEMUA KAN DAH KENA DATO LEE CHONG WEI SENDIRI YG DAH KATA YG DIA YG AJAK ROSMAH DUDUK DI TENGAH2 SO APA KE HAL KRG SEMUA NAK DENGKI AND BUAT FITNAH PASAL ROSMAH LAGI, AKU RASA PENCACAI2 ANWAR INI DAH TAKDE MODAL LAIN KOT NAK BALON ROSMAH.

kelly eng said...

wahai pembangkang jgn sampai org benci dgn krg sebab buat fitnah langsung takde fakta yg betul asyik fitnah aje. lagi pun kenapa nak sibuk sgt pasal apa yg ds rosmah buat dia bukannya menteri atau memegang jawatan tertinggi dlm parlimen, dia cuma seorang isteri kepada Perdana Menteri yg no satu aje tetapi hakikatnya ds rosmah ini mmg seorang isteri yg sungguh bagus kerana byk menolong kerja2 suaminya dan sekaligus meringankan beban suaminya mmg tak salah pun di sisi undang2 malah ds rosmah lagi dapat pahala kerana menolong suaminya itu.

adik 80 said...

ha ha ha pencacai2 pakatan mesti tergigit jari agaknya atas kenyataan Datuk LCW yg dia sendiri yg telah ajak DS Rosmah utk hadir majlis perkahwinan dia. aku hairan kenapa benda remeh temeh pun krg nak buat isu kalau ada aje muka DS Rosmah mesti ada cite buruk punya. mmg pakatan ini terlalu dengki dgn DS Rosmah ini, tak kesian ke krg kat beliau kerana asyik buat fitnah tetapi akhirnya krg malu semula.

dol mat said...

mesti malu gila semua pencacai2 pakatan yg mati-matian kata Rosmah perosak majlis majlis chong wei tapi hakikatnya chong wei sendiri yg nak Rosmah duduk di tengah2 mempelai. kenapa yg lain nak sibuk kalau chong wei pun takde masalah apasal pecacai2 sibuk dok buat cite pasal Rosmah. sememangnya Rosmah is the best that why pembangkang dengki tak sudah2.