SEMINAR ANTARABANGSA AUTISME 2014

SEMINAR ANTARABANGSA AUTISME 2014

Tuesday, November 6, 2012

Irama Lagu Bebas Memilih Agama Bakal Jadi Juara Anugerah Lagu Popular Pakatan Haram Jadah...

Agenda Plural dan fahaman liberal yang dibawa Anwar Ibrahim bukan lagi satu rahsia...... Walaupun Anwar masih berdolak-dalih dan tidak berterus-terang mengenainya tetapi setiap ungkapan, ucapan dan tindakannya menyerlahkan lagi pendiriannya dalam soal ini.

Anwar yang menyukai cara hidup bebas menemui keserasian dalam liberalisasi Yahudi Zionis yang berpegang kepada keterbukaan atau kebebasan tanpa batasan.

Bagi mengelirukan dan memperdaya masyarakat agar melihat perjuangan mereka sebagai sesuatu yang benar, suci dan murni maka gologan berfahaman liberal ini merujuk agenda mereka sebagai perjuangan membela ‘hak asasi manusia’.  

Bagi menepati keinginan mereka untuk hidup bebas dan terbuka, mereka berusaha memaksa manusia sejagat menerima bahawa yang buruk itu baik dan yang baik itu buruk.

Antaranya, amalan homoseksual, lesbian, transeksual serta gejala pondan.   Begitu juga dengan seks bebas. 

Kesemua amalan buruk ini terbukti membawa kepada berbagai penyakit serta kehancuran kepada struktur keluarga dan masyarakat, tetapi golongan ini berjuang untuk  menobatkannya sebagai hak yang asas, atau semulajadi, bagi manusia, agar mereka boleh mengamalkannya tanpa dipandang serong atau dihukum. 

Bagi memastikan mereka berjaya memaksa manusia menerima idea ini, maka mereka wajib terlebih dahulu menggoyahkan pegangan agama manusia sejagat, terutamanya Islam. 

Walaupun secara dasarnya semua agama melihat amalan buruk di atas sebagai dosa dan salah, tetapi jelas hanya Muslim yang bersungguh-sungguh memeranginya. 

Justeru, terbukti bahawa pegangan agama Islam adalah jauh lebih kukuh dan teguh berbanding agama lain, sekali gus menjadi musuh utama pejuang fahaman liberal ini.  Kerana itu, Islam menjadi sasaran mereka tidak kira di mana, sejak dari dahulu dan selama-lamanya. 

Untuk itu, agen, boneka, NGO, media dan barua atau balaci-balaci digunakan untuk mempromosi idea ini.  Anwar, sebagai salah seorang pendokong fahaman ini, dilantik sebagai ‘barua’ dan dinamakan sebagai bakal pemimpin boneka bagi Malaysia. 

Ini bermakna, Anwar bertanggungjawab memastikan agenda ini tercapai di Malaysia dan mungkin juga di rantau ini. 

Fahaman liberal Anwar diwarisi oleh Nurul Izzah, anaknya juga bukan satu rahsia lagi.  Ini menjelaskan kenapa pemimpin PKR berada di belakang pejuang murtad seperti Ambiga Sreevenasen dalam isu IFC serta turut cuba menutup isu murtad di Selangor. 

Malah, kumpulan dan pemimpin yang memperjuangkan LGBT di seluruh dunia juga secara terbuka meluahkan sokongan kepada Anwar dalam kes liwatnya.  Sokongan itu juga adalah konsisten dengan kenyataan Anwar yang menganggap bahawa undang-undang homoseksual adalah lapuk. 

Berdasarkan hakikat ini, kita tidak hairan dengan kenyataan Nurul Izzah yang merasakan bahawa adalah tidak wajar untuk menghalang umat Islam yang ingin murtad. Kenyataan ‘tidak berlapik’ ini dikecam hebat oleh beberapa pihak termasuk aktivis PAS. 

Namun, kenyataan oleh aktivis PAS bagi menyangkal pandangan Nurul Izzah adalah tidak cukup. 

Sebagai parti yang menggunakan Islam sebagai namanya, dan Ulama sebagai simbol kepimpinannya, maka teguran atau kecaman terhadap kenyataan Nurul Izzah dilihat terlalu bersifat politik dan tidak membawa kesan. 

Ini kerana, Nurul Izzah bukanlah ketua pertubuhan mana-mana NGO yang tiada kena mengena dengan PAS.  Bukan juga wanita pingitan yang mana kenyataannya tidak akan membawa kesan signifikan kepada sesiapa.  

Tetapi, Nurul Izzah adalah pemimpin dalam parti sekutu PAS.  Lebih dahsyat, beliau juga adalah anak kepada bakal Perdana Menteri yang dipersetujui sendiri oleh PAS. 

Ini bermakna, kenyataan Nurul Izzah bukan sahaja membawa pengaruhnya tersendiri tetapi ia juga merupakan kenyataan bapanya, iaitu bakal Perdana Menteri PR jika memerintah negara ini.  Maka, pastinya, kenyataan tersebut bakal dilaksanakan dalam pemerintahan PR. 

Ini adalah sesuatu yang pasti, apatah lagi dengan sokongan tidak berbelah bagi DAP yang begitu tegar, lantang dan degil memperjuangkan negara sekular. Tidak perlu dijelaskan lagi bahawa fahaman liberal Anwar dengan Negara Sekular DAP mempunyai persamaannya yang tersendiri. 

Justeru, sekiranya PAS masih lagi hanya ‘mengecam’ kenyataan Nurul Izzah, tetapi tidak  mengambil tindakan signifikan untuk menyatakan ketegasan dalam membela akidah, maka tidak salah jika dikatakan bahawa PAS juga bersubahat dalam menjayakan perjuangan Yahudi Zionis untuk melonggarkan pegangan agama umat Islam di Malaysia serta menyebarkan pluralisme. 

Hakikatnya, PAS hanya ada dua pilihan, iaitu terus menjadi rakan subahat golongan ini atau meninggalkan mereka dengan keluar parti. Tiada jalan tengah lagi....

6 comments:

MIRA EDORA said...

WAHAI ORG2 PAS BERTINDAKLAH KAMU SEMUA DGN SEGERA KELUAR PARTI ATAU LAWAN PAKATAN ATAU LAWAN BALIK DEMI MARUAH AGAMA ISLAM KITA, KENAPA MESTI BIARKAN NURUL IZZAH MURTAD UTK TRS BERCAKAP DAN MENGHASUT ORG ISLAM. MALULAH SIKIT DGN ANAK2 KITA,APA KITA NAK JAWAB KALAU DITANYA ANAK2 KITA YG BETUL KE LGBT, SEKS BEBAS BOLEH DLM ISLAM.

dol mat said...

macam mana bangsa lain nak respect agama islam kita kalau ada beruk mcm nurul izzah yg bertopengkan syaitan tapi mengaku islam dan blh buat fatwa baru pulak tu yg lgbt, seks bebas, dan semua yg bertentangan dgn islam dia kata boleh. mmg siallah dia ni mcm bapak dia juga perangai mcm binatang.

Anonymous said...

MAZA pun sokong Nurul Izzah anak ANUgerah Syaitan tu?...

Jgn2 MAZA pun sama dah jadi tentera Dajjal.

Lately ni ckp ikut selera Boss Dajjal saja...

Apa ni Bros???

anis wana said...

org2 PAS dh termkan hasutan nurul izzah..knpa biarkan syaitan ni trus mnghasut umt islam..
nurul izzah adalah manusia yg bertopengkan syaitan..prngai sebijik cm bapak nye..

Anonymous said...

Ini memang strategi keluarga peliwat untuk melemahkan bangsa Melayu dan ugama Islam. Apabila semuanya lemah, matlamat mereka untuk menjadikan negara ni republik akan tercapai.

Dendam ini telah ditanam sejak anak2 peliwat kecil lagi. Setelah negara hancur, baru mereka mengalah dan berhijrah keluar negara. Duit rakyat yang berbillion dirompak dulu memang tak akan habis untuk keturunan mereka.

Anonymous said...

Setelah negara hancur, mereka akan berhijrah keluar negara (ke Korea sebab kak Wan ada keturunan Kora). Duit rakyat yang berbillion dirompak dulu memang tak akan habis untuk keturunan mereka.