Tuesday, November 27, 2012

Kalau Dah Terlalu Banyak Sangat Makan Daging BABI....

Apa kena mengena protes kilang LYNAS yang beroperasi di negeri Pahang dengan Kuala Lumpur..?

Bangsatnya gelagat kelakuan pendemo yang berbangsa cina membanjiri Kuala Lumpur dan membuat huru hara dimana tindakan bangang mereka menyebabkan kesesakan lalulintas dan gangguan kelancaran trafik...

Lihatlah sendiri betapa biaDAPnya kelakuan mereka semua ini...! Walaupun Mahkamah sudah memutuskan bahawa tiada terdapat sebarang ancaman yang merbahaya untuk meneruskan projek nadir bumi Lynas di Pahang, namun kuncu kuncu juak murahan Pembangkang masih berdegil dan terus mahu menegakkan benang yang basah.

Projek Lynas tidak dimiliki oleh kaum keturunan mata sepet..., mereka tidak berpeluang untuk meraih sebarang keuntungan hasil dari projek mega ini. Itulah hakikat sebenarnya...! Lihat bukti dibawah ini

Nah..! Nampak muslihat pendemo berbaju hijau...? Diatas adalah rakaman sebaik sahaja tersiar berita bahawa projek Lynas mendapat kebenaran untuk diteruskan..., pekerja kilang Lynas berbangsa melayu beragama islam menadah tangan melafazkan kesyukuran kehadrat Allah swt kerana berpeluang bekerja mencari rezeki halal untuk menanggung hidup....!! Pekerja orang tempatan di Pahang berbangsa melayu...!!

Siapakah dalang dan BAPAK kepada semua kerja gila untuk berdemo...??

  Jawapanya..., penjelasannya ada di SINI

8 comments:

Anonymous said...

agak2..brp ramai orang Kuantan yang terlibat?? tapi mmg muka x tahu malu..padahal dah kena halau ari tu kat Kuantan...mmg cilaka dia org ni..menjaga kepentingan tanah ibunda mereka dia org punya agenda ni....

Anonymous said...

Salam Muhibbah buat semua.

Inilah akibat terlalu taksub kepada ajaran cauvinist yang mementingkan bangsa dia sahaja. Sudah lupa sejarah Tragedi berdarah 13 Mei, mahu diulang lagi ungkapan sahutan maut itu. Janganlah pihak Dapigs ini nak mencabar hak-hak kaum lain untuk hidup aman damai di Tanah Melayu ini. Andaikata tiada keamanan lu cina anak haram pun tak boleh makan jagung sebab gigi sudah habis kena TIBAI. Ini semua adalah natijah rakyat negara ini membiarkan Keluarga Syaitan Nuar Jubo terus mempermainkan kedamaian Malaysia hanya untuk nafsu duniawi keluarga ini. Mudah-mudahan akan terus berjaya dan dipermudahkan Allah ke atas perjuangan TIBAI untuk menghantar terus Keluarga Syaitan ini ke Neraka Jahanam.. Amin.......

Anonymous said...

Kalau sapa yang tgk demo hari tu mesti sakit hati bagaimana puak cina celaka ni kutuk Melayu...yang aku lg sakit hati unit amal pas bulih jaga cina sial ni untuk kutuk orang Melayu...time azan asar kat Masjid India cina sial ni tiup trompet lg kuat...unit amal pas bulih senyum...mmg sial

Anonymous said...

Yaaa...bila dah terlalu banyak makan BABI,,,prangai dan pemikiran pon dah ikot macam BABI....melulu sahaja ....

Tapi jangan lupa Timb Presiden PAS Prof Dr Mad Sabu**t juga sanggup makan BABI......sbb tuh penganut PAS pon main ikot melulu saja BABI2 berdemo anti Lynas...padahal pakar Nukleur dari PAS sndri dah membuat statement bhw kilang Lynas TIDAK MERBAHAYA...

BABI BABI..

Anonymous said...

CINA BABI ELOK BALIK TONGSAN JGN DUDUK DI MALAYSIA

Anonymous said...

Pertama : Kilang pengeluaran LYnas di Cina akan terjejas dengan adanya LYNAS Malaysia.

Kedua : Pekerja dan warga LYNAS Malaysia majoritinya orang Melayu dari pelbagai latar belakang dari atas kebawah.

Jika mereka berjaya menggagalkan LYNAS Malaysia bermakna mereka berjaya menjadikan LYNAS Cina sebagai satu2nya kilang LYNAS terbesar didunia. Pada masa yang sama mereka berjaya menutup rezeki warga LYNAS Malaysia yang majoritinya orang Melayu.

Walau bagaimanapun mereka sebenarnya 'berjaya' memperbodohkan diri sendiri dan menjadi bahan lawak kepada majoriti rakyat Malaysia.

Kita jangan merasa hairan dengan tindakan unit amal PAS kerana mereka bukanlah tergolong dalam kategori 'orang yang cerdik'. Penglibatan dan kesediaan mereka menjadi 'pengawal' kepada kumpulan anti Lynas adalah bukti bahawa mereka sekadar menjadi alat dan sedia diperalatkan. Tentunya mereka mendapat arahan dari pemimpin2 atasan mereka.

Apa pun anjing menyalak bukit, bukit tidak akan runtuh. Wallahualam.

mtk

mtk

Anonymous said...

toknek dok atas pagar tak cerdik pula itu pasal baru terhegih2 dok buat dok fal. ingin nak turut serta blog ni. nak tanya cucu, Timb Presiden PAS Prof Dr Mad Sabu**t lulus universiti mana ye?. masa toknek buat pencarian unt tugasan peringkat sarjana dulu perkataan "orange book" ialah 'trade name' pharmaseutical orang Yahudi seluruh dunia yang berpengkalan di Israel. kalu DAP dan PKR tiru bulat2 idea yahudi tak le heran tapi pas yang katanya berjuang untuk Islam pun menjunjungya. yahudi suka le ideanya ditiru malah untung bagi mereka. pihak pakatan juga kata satu malaysia tiru yahudi. kok kebetulan satu tu yang sama malaysia dah tak sama. pihak pakatan tiru perkataan "orange book" bulat2. toknek nak minta pendapat cucu adakah sebab pas dipimpin oleh timb. pres. prof. dr. mad sabu....yang berinovatif.

Anonymous said...

Cina dap butuh, lu jgn sampai melayu naik sepanduk, "cina sial lu balik tanah besar cina bela babi la sana"...unit amalas pas lagi super sial, kau memang layak mendapat gelaran penjilat bontot cina dapig...bodoh, aku org melayu islam malu dgn unit amal pas ni, baik kau pi gaza sana, bukan sokong si cina2 dap yang memang niat nak menjahanamkan melayu, sedarlah mangkuk hayun...