MARI SAMA SAMA KITA MEDOAKAN YANG TERBAIK

MARI SAMA SAMA KITA MEDOAKAN YANG TERBAIK

Wednesday, November 14, 2012

Kemesraan Rosmah Bersama Madam Emine Erdogan Bikin Anwar Ibrahim Sawan Babi....!!



Selepas berlangsungnya upacara Perasmian World Innovative Summit for Education [WISE] 2012 yang bertempat di Qatar National Convention Centre [QNCC] di Doha, isteri Perdana Menteri Malaysia, Datin Paduka Rosmah Mansor telah mengadakan pertemuan empat mata dengan isteri Perdana Menteri Turki, Madam Emine Erdogan.

Kedua-dua isteri Perdana Menteri dua negara ini telah diundang sebagai VVIP dalam majlis yang telah disempurnakan oleh Permaisuri Qatar, Sheikha Moza Nasser.

Keakraban Emine Erdogan dan Rosmah terserlah dan mereka begitu mesra sekali…

Dalam pertemuan empat mata tersebut, Datin Paduka Rosmah telah menceritakan perhatian dan tumpuan utama mengenai isu pendidikan dalam membina generasi masa depan negara.

Beliau turut memaklumkan dalam ucapannya nanti yang akan diadakan esok dalam salah satu sesi WISE 2012, Rosmah akan menerangkan gerak kerja hala tuju yang sedang dilaksanakan olehnya menerusi PERMATA.

Emine menyokong penuh dan menyanjung tinggi usaha yang sedang dilakukan oleh Rosmah..., baca seterusnya di SINI

13 comments:

Anonymous said...

Ada manusia dikurniakanoleh Allah kekayaan dan kemewahan untuk membeli beribu ela kain,tetapi sayang tidak dikurniakan 'hidayah' oleh Allah untuk membeli sejengkal kain untuk menutupi aurat yang terdedah.
Ada manusia dianugerahkan Allah kesenangan dan kemudahan untuk berulang-kali pergi& balik dari Tanah suci Mekah,tapi sayang tidak dianugerahkan 'hidayah' oleh Allah untuk melaksanakan Hukum & Syariat yang ditetapkan oleh Allah S.W.T

Anonymous said...

Ada orang Allah kurniakan mulut, mata dan telinga serta akal fikiran supaya melihat dan mendengar yg baik-baik dan berfikir betapa hebat dan besarnya kurnia Allah itu. Tapi malang ada orang gunakan mata, telinga dan mulutnya untuk memfitnah serta mengaibkan orang lain...Macam ayam jantan...berkokok berderai-derai tapi ekor bergelumang dgn tahi...

Anonymous said...

Ada manusia dianugerahkan oleh Allah kekayaan dan kemewahan untuk membeli banglo mewah, bas mewah dan trailer mewah serta mampu menyewa jet peribadi, boleh terbang sana sini, tetapi sayang tidak dikurniakan 'hidayah' oleh Allah untuk pergi haji apatah lagi berani bersumpah muhaballah membersihkan tuduhan liwat dan zina yang didedahkan.
Ada manusia ditabalkan bininya yang menopous sebagai 'anugerah Allah' dan 'Papa Hebat' oleh anaknya yang murtad kesempatan tetapi masih belum mahu bertaubat. Sayang beliau tidak dianugerahkan oleh Allah hidayah tetapi semakin sesat dan menyesatkan umat manusia, menghancurkan bangsanya dan menjahanamkan negaranya kerana kemaruk menjadi perdana menteri.

Anonymous said...

Abu Hurairah melaporkan, Saya dengar Rasulullah S.A.W. menerangkan,
"Sesiapa yang menuduh hambanya berzina, pada hari kiamat nanti hukuman hudud dijalankan kepadanya, kecuali orang yang dituduh itu memang bersalah seperti yang dikatakannya."
(Direkodkan oleh Bukhari dan Muslim).

Sebagaimana yang dinyatakan dalam hadis diatas, sekiranya anda 'benar-benar yakin tanpa sebarang keraguan' tentang pertuduhan zina terhadap seseorang,teruskanlah.Anda akan terlepas dari Hukuman Hudud di Padang Mahsyar kelak,kerana kebenaran dari pertuduhan anda.
Namun,jika apa yang anda yakini adalah salah,maka bersiap sedialah untuk diadili dengan Hukuman Hudud yang menanti di akhirat kelak.
Pendek kata,sekiranya yakin-teruskanlah usaha anda & jika sebaliknya....fikir-fikirkanlah.

Anonymous said...

Harap2 cepatlah si Rosmah ni jaga aurat. Kalau die pakai tudung elok2 insyallah tak de isu timbul. PAS pun dah x de modal nak kutuk lagi.

pok ngah nik ajis said...

Ko ni mangkok ke. . Bila rosmah ko tgk rambut sejemput. . .AURAT. .!!!!!

KO PEGI BALIK NOROUL IZAH YG MURTAD TU. . . .?????

Anonymous said...

..gay tua nak bertaubat bila tawan putrajaya nnt.. hehe.. kalo pjg umo dia la.. hmm seri muka dah takde harapkan modal ayaq liur je klentong sana klentong sini n sesekali gi nenggeng dgn cinadol.. takbir !..

Anonymous said...

Ada manusia di-kurniakan Allah SWT Akal, tetapi sayang Akal yg di-kurniakan itu di-gunakan untuk menipu dan membohong kpd manusia lain dengan mengitiraf dirinya sendiri konon dia adalah anugerah tuhan sebenar.

Anonymous said...

Itu modal basi hangpa dari dulu hingga la.... Tgk2lah sikit "imam" hangpa tu yg masih tak tobat lg dok tala belakang.....puiiitttt....

Melayu Atas Pagar said...

HIDAYAH ADALAH PEMBERIAN ALLAH TAALA. TIDAK PERLU DIPERTIKAI SIAPA YANG MENDAPAT HIDAYAH INI.

NAMUN KALAU MEREKA YANG KONONNYA 'MENDAPAT HIDAYAH' INI MASIH TERUS BERGELUMANG DENGAN DOSA DAN NODA SEHINGGA MENGANGGAP SETIAP MANUSIA BEBAS BERAGAMA ... INI LEBIH BAHAYA.

AKIDAH JANGAN DIBUAT MAIN-MAIN. MURTAD JANGAN DIBUAT MAIN-MAIN. SEKALI TERPACUL KELUAR DARI MULUT SUDAH CUKUP MERANAPKAN PEGANGAN AGAMA.

ADAKAH ROSMAH MANSOR PERNAH MENYENTUH SOAL DAN PERLUNYA BEBAS BERAGAMA? SIAPA YANG MENYENTUH DAN MEMPROMOSIKAN ISU BEBAS BERAGAMA INI?

Leftenan Caine said...

cnfirm jijah ngan anwar nga sasau skrg ni,msti diorng pnas gler bila baca artkel ni..ahahaha,,

bro yul said...

aku rasa bkn setakat anwar jer yg sawan gila babi jijah omega pun turut sama kena sawan gila babi muahahaahaha...begitu mesra nyer aku tengok rosmah dngn emine erdogan....

DON MELAYU said...

ada manusia yg pandai mengaji al-quran,mahir ilmu agama tetapi tdak dapat mdidik seorng anak tntang erti islam sebenar,snggp berkawan dgn israel yg mmbnuh ribuan umat islam tp pada dia itu prlu utk mnaikkan nama dia sndiri..ad manusia mngaku mmprjuangkan islam tapi sebaliknya mnggadaikan islam demi kpntingan politik,mghalalkan yg haram demi kpntingan politik,berkawan dgn kafir demi kpntingan politi,snggp hncurkan bgsa sndri demi kpntingan politik..renung-renungkan..