Friday, November 30, 2012

PAU 2012 - Terbaaeekk Video Klip Datuk Alwi Balun Nik Aziz Raja BOHONG

7 comments:

taipingcentral_harapan melayu said...

Mohon di linkkan blog teman ni ye bro..

http://taipingcentral.blogspot.com/

Latest article :

http://taipingcentral.blogspot.com/2012/11/china-doll-verse-2-mcm-sama-plak-ni.html

Anonymous said...

Sory bro...komen saya: Dalam setiap Perhimpunan Agung UMNO akan lahir ramai Penglipur Lara....tahniah UMNO...sepatutnya gunakan perhimpunan untuk berbincang bagaimana cara untuk mengembalikan kepercayaan rakyat terhadap UMNO bukannya menceritakan hal2 yg tak penting sprt ini...ini cerita thp budak tadika atau mungkin inilah tahap pemikiran pemimpin/pengikut UMNO....

Anonymous said...

Jauh lebih baik dr maki hamun pas

Anonymous said...

Saya suka dengar ceramah pas , dengar boleh , pakai tak boleh !

Anonymous said...

datok alwi adalah kawan baik aku waktu dulu aku jadi ketua cawangan tapi setelah aku keluar ameno tak dengar kabar berita dia. datuk alwi yg aku tahu memang kaki botol cakap aje cap apa arak tu..semua pernah dia togok. dia juga kaki benda dicelah kelengkang betina..cakap lah apa jenis kelengkang ..semua dia tahu..orang macam ni kita nak percaya ke?

Sou Yuen said...

"orang macam ni kita nak percaya ke"

Oh,I think PR mules will believe things like you said.And you think lot of people will believe what u said?bring the proof forward bro,don't talk cheap..strong argument comes with strong evidence. Another things,dont be "like pot call keetle back",there are lot of people like you said on your side,correct them first then come to here.

Anonymous said...

In the US, we still express this as cubic inches, feet, or yards.

Polished concrete floors come
in different colours and types to suit the different decorative and functional requirements of domestic or
commercial customers. Read your warranty carefully, and you'll see that it probably doesn't cover walls with efflorescence.