Wednesday, November 21, 2012

Pengakuan EKSKLUSIF..! Pimpinan PAS Suka SEKS Ganas Sewaktu Bersenggama Bersama Isteri

Para pemimpin PAS dalam reaksi mereka mempertahankan doa BN KO yang dibacakan Nik Razi Nik Mat, adik kepada MB Kelantan itu beralasan doa tersebut menepati senario negeri Kelantan yang kononnya tertindas dan dizalimi UMNO dan BN.

Siapakah sebenarnya yang sedang menzalimi rakyat? Dan siapakah yang sedang memerintah Kelantan ketika ini....?

Sejak 22 tahun lalu PAS adalah pemerintah di Kelantan dengan diketuai Nik Aziz sebagai MB, jika lojik menzalimi rakyat Kelantan mahu digunapakai, sewajarnya ia ditujukan pada Nik Aziz dan PAS.

Yang menyebabkan tanah negeri dan rakyat Kelantan seluas 716.8 ekar di Lembah Sireh dipindah milik tanpa mengikut peraturan bukannya disebabkan oleh Kerajaan Pusat pimpinan BN, sebaliknya dilakukan oleh pemimpin PAS yang menguasai Kerajaan Negeri.

Tidakkah ini jelas satu kezaliman dan pecah amanah. Tatkala rakyat memberi amanah menjaga harta negeri, tapi pemimpin PAS pula sesuka hati memindah hak milik tanah kepada syarikat swasta.

Yang terlibat menyerahkan hak pengurusan tanah seluas 80,000 ekar di Hulu Kelantan kepada syarikat Cina Singapura dan Cina DAP ialah pimpinan PAS negeri sehingga kesannya rakyat yang meneroka kawasan tersebut menderita manakala tanah adat Orang Asli pula semakin mengecil.

Apakah itu bukan satu kezaliman apabila hak rakyat dinafikan sedangkan syarikat swasta dan orang luar pula diberi perhatian sehingga mampu mengaut untung berjuta ringgit?

Yang mengakibatkan hampir 40% rakyat Kelantan masih dibelenggu dengan masalah bekalan air bersih semuanya disebabkan kegagalan urus tadbir pemimpin PAS, bukannya pemimpin BN.

Tidakkah ini menzalimi rakyat sedangkan tanggungjawab kerajaan negeri sepatutnya mengambil berat permasalahan rakyatnya?

Hatta kerugian hampir RM50 juta wang rakyat yang terpaksa dibayar pampasan kepada syarikat Thames Water dari England (KWSB) juga disebabkan kecuaian kerajaan negeri pimpinan PAS Kelantan.

Sia-sia saja hampir RM50 juta hangus begitu sahaja, sedangkan dengan wang tersebut jika bijak diuruskan boleh diguna pakai untuk menyediakan paip saluran air bersih yang panjangnya berpuluh kilometer dan mampu menyenangkan beribu buah keluarga yang sekarang ini menghadapi masalah bekalan air.

Demikian halnya dengan permasalahan pekerjaan sehingga memaksa ratusan ribu rakyat Kelantan terpaksa merantau ke negeri-negeri lain. 22 tahun PAS memerintah, jumlah perantau bukannya kian menurun sebaliknya saban tahun terus meningkat.

Bukankah ini zalim namanya apabila kerajaan negeri gagal membantu menyediakan peluang pekerjaan untuk rakyatnya?

Siang dan malam para pemimpin PAS cuma tahu berceramah sambil si petugas PAS mengusung uncang dan tin milo meminta rakyat menyumbang duit kepada parti. Apa rakyat dapat? Air liur saja.

Amanah yang rakyat berikan kepada PAS di Kelantan sengaja diabaikan dengan berselindung disebalik kopiah dan serban serta ceramah politik, tidak selamanya rakyat akan tertipu dengan permainan politik sebegitu.

Sebetulnya, yang sebenar-benarnya sedang menzalimi rakyat tika ini tidak lain dan tidak bukan ialah pemimpin PAS sendiri. PRU 13 kelak yang akan KO bukannya BN ataupun UMNO, sebaliknya PAS.

20 comments:

Anonymous said...

memang pun dasar bloger haramjadah umno ni guna bahasa anak haram

Anonymous said...

Ciannya anony di atas ini.

Ya Allah mandikan anony di atas dengan rahmah dan hidayahMu..

Anonymous said...

huh terbakor, terbakor telor anon yg kat atas tuh.

Anonymous said...

Suatu ketika dulu seorang Ahli PAS telah menceraikan isterinya seorang penyokong UMNO. Jelas PAS zalim kerana menceraikan isteri semata mata kerana menyokong UMNO.

Anonymous said...

anon Wednesday, 21 November, 2012

kepala botak kamu letak kat lutut agaknya sehinggakan kamu tak dapat menilaikan yang benar denagn yang salah. dengan susah payah penulis menceritakan kebenaran semata mata untuk memberitahu mereka mereka saperti kamu, pulak kamu mencerca paparan ini. sememangnya kamu dari golongan yang tak pandai bersyukur.

Anonymous said...

pas sesat betul ke bohong.

Anonymous said...

Orang Melayu tak sokong PAS yang menjadi hamba kpd DAP dan ikut bontot PKR.

Anonymous said...

kepada 1st commentator,
selamat kena kencing ngan pemimpin pemimpin kamu itu....
kamu adalah contoh terbaik manusia yg paling di sukai oleh pemimpin atasan....mereka tahu kamu rela kena kencing dan selesa kena kencing mereka...sebab mereka juga tahu kamu jenis ada otak tapi letak kat lutut....salah UMNO jer yg kamu nampak....

usin said...

anon atas sekali. kalau lu mabuk lepas lu togok beer yg kilang besarnya makin membesar kt selangor tu, org masih boleh terima. tp kalau lu mabuk kerana terlalu bnyk telan air kencing pemimpin2 pas yg bnyk cereka dari benar, org akan pelik. kenapa pilih air kencing dari beer utk mabuk? kan bagus kalau lu tak payah mabuk dan menulis pakai otak yg siuman...

Anonymous said...

Sokong PAS = Sokong DAP = Sokong Al Juburi Al Liwati = Sokong LGBT = Sokong Melayu Murtad......PAS dalam Pakatan Rakyat = Pakatan Ahzab memperjuangkan Buku Jingga, sama rata sama rasa....semuanya sama saja hatta kalimah Allah pun semua agama boleh guna.

Anonymous said...

Anon 1 - kau ni gila babi ke...atau babi gila? Tapi tak kisahlah sbb kedua2 tu babi. Teresa Koko tak jemput kau ke ke rumah dia masa dia panggang babi kerana meraika kemenangan PR di Selangor hari tau.

Memang dasar tok guru pas guna bahasa anak haram.

Anonymous said...

anon yg mula2 di atas ni ngakunya islamik tetapi masya Allah........ayat dia sendiri jelas2 ayat org jahil lg kapir munafik............

Anonymous said...

Anon 1 ko ni spesis Brother Anwar Bin Ibrahim + Tonyok = BABI Tonyok. Hahahaha.

Atau Wali terompah + TOnyok Aka Nik Najis tonyok. hahahaahahah.

Anonymous said...

Dasar orang PAS ... tiada Hujah ... disebabkan tiada hujah ... maka kata-kata makian saja yang keluar ...kesian aku tengok... moga Allah membuka pintu hati pentaksub PAS ini menerima kebenaran yang Allah telah tunjukkan (bukan sekali, malah Allah dah berkali-kali tunjukkan)

Anonymous said...

Anon no 1 tu apalah bodoh teramat bodoh. Ini fakta baghal. Bila pas buat tak betul corner sana spin sana kata betul. Itu faktalah check semula kat. PKNk dan pej. Menteri Besar tu. Macam manalah nak maju.....

dol.mat said...

oo bila org UMNO ckp kasar sikit krg kata kurang ajar, tapi bila pas n pakatan buat fitnah takpe pulak, ini mmg tidak adil langsung.

nazatul shima said...

pandai krg terbakar pas, bila krg buat fitnah dan hina umno tak ingat lansung kan, sedap mulut aje bila bercakap tu.

abg nuar said...

ade ke patut org pas ini sanggup ceraikan bini semata-mata kerana bininya sokong umno, siapa yg zalim sekarang ini ce cite sikit kat aku.

kelly eng said...

gila punya org pas ini mcm2 isu drg nak buat fitnah aje kat org2 umno. kalau dah buat salah tu tak payahlah nak nafikan.

Anonymous said...

Cukuplah nyumpahnya kat anon atih tuh, nanti bertambah bucit perutnya. Dah buncit minum air kencing pemimpin anjing serigala yang minum bear, nape tak minum terus bear tu, kanker di selangok banyak takebear. Ish ish!!! nanti persalahkan Umno lak.