Friday, November 2, 2012

PENTING..! Sabtu 3 November 2012 Jam 1.00 Petang Anwar & SUARAM Adakan Persidangan Isu Scorpene Di Singapura

Ini Berita Yang Baru Kami Terima...!

Sabtu 3 November jam 1.00 petang diberitakan Anwar bersama beberapa orang penting SUARAM akan berada di Singapura untuk persidangan tertutup berkenaan siri Jelajah Nasional Skandal Scorpene.

Menurut sumber maklumat persidangan tertutup ini dibantu sepenuhnya Parti PAP Singapura.

Ramai juga bilangan Ahli Parlimen dari Pakatan Pembangkang sudah pun berada disana untuk menyertai persidangan tertutup disebuah hotel terkemuka.

Segala kos kehadiran Ahli Parlimen Pembangkang diberitakan telah ditaja sepenuhnya oleh PAP, Anwar, William Bourdon dan Joseph Breham.

William dan Joseph adalah peguam Hak Asasi Perancis yang dibawa terus ke persidangan ini...

Begitulah besar rangkaian serta network yang bersungguh-sungguh bekerjasama dengan Anwar untuk menjahanamkan negara kita ini..!!

Apakah unsur campurtangan asing ini memberikan suatu gambaran yang tidak baik untuk kita..??

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

8 comments:

Anonymous said...

BANGSAT PUNYA ORANG. ANAK HARAM JADAH

Anonymous said...

Sebebarnya dah lama pulau kiasu tu nak rampas semenanjung utk dijadikan hinterland dan pulau tu sebagai capital

Awas Malaysia jangan jadi greater singapore

Anonymous said...

Ayok! kita ganyang singapura.

Anonymous said...

Salah org melayu juga yg menolong cina Malaysia utk bergabung dgn cina spork. PAP Dan DAP mmg nak Msia Dan spork bergabung jadi mereka boleh kuasai politik selepas mereka jauh kedepan dlm economy. Yg bodohnya melayu dlm fuckatan menyokong membabi buta. Besok bila dah hilang segalanya baru nak menyesal tak guna dah. Suruhlah melayu fuckatan baca straits times spork mcamana dia angkat kerajaan negeri Penang melambung Dan mengutuk kerajaan persekutuan yg diterajui melayu. Anyway puak melayu fuckatan tak kan sedar sebab dah buta hati Dan perasaan rm sabar nak jatuhkan bangsa sendiri. Sesal kemudian tak guna. Anuwar makhluk perosak tak da moral tak layak jadi pemimpin habis rosak negara. Moga Allah melindungi kita dari kehancuran yg dibawa oleh puak2 ini

Anonymous said...

semakin tidak tidur malam pencacai umno. kalau tak salah , apa nak ditakutkan. Syabas DSAI & suaram . Rakyat yang cintakan keadilan menyokong perjuangan anda. Buat pencacai umno, bertaubatlah. lupakan segala kemewahan yang tak kekal ini.Sama-samalah tolak parti umno dlam pru-13

Anonymous said...

Kenapa minta campor tangan luar dalam hal negara kita....anwar ni baka tak baik...melayu apa kau ni...

nizbzam said...

anuaq cuba mengulangi apa yg sikitol buat,cuma blum sampai ajal je,biarkan je bangsat melayu sekor ni tk lama lg langgar tiang lah tu.

merbah desa sgt said...

sebenarnya SCORPENE sangat penting bagi kita [MALAYSIA] kerana ia adalah salah satu alat untuk mempertahankan negara dari serangan negara luar.harganya memang mahal kerana malaysia terpaksa beli dengan menggunakan mata wang EURO[prancis].aku rasa kau orang pun tahu berapa banyak RINGGIT MALAYSIA mesti disediakan untuk ditukarkan kepada matawang EURO.negara2 lain dah lama ada kapal selam.kita[MALAYSIA]baru nak ada.apabila adanya SCORPENE ini dan menjadi milik kita negara2 lain terpaksa bertukar niat[dari yang buruk kepada yang baik]dengan kita[MALAYSIA].