Sunday, November 25, 2012

PRU Ke 13 BN Akan Dapat 2/3 Majoriti...!! TONTON Video Klip Ini

2 comments:

Anonymous said...

Salam 1 Malaysia.Mengikut suhu politik partisan semasa tanah air, nisbah kebarangkalian BN kekal itu tinggi. Saya merasakan yang PR mungkin kekal 1 negeri. Mungkin Kedah sebab momentum kebangkitan BN di Kedah boleh dikatakan boleh tahan. Saya rasakan masih lagi belum dibetulkan kesilapan-kesilapan yang lepas yang menjadi penyumbang kepada kekalahan. Keadaan di Kedah saya rasakan 50/50 antara UMNO/PAS.Pimpinan atasan UMNO perlu nasihatkan orang-orang bawahannya seperti JKKP & sebagainya yang mana dilihat mereka ini kurang bertanggungjawab terutama terhadap orang-orang PAS.Kalau UMNO nak menang,perlu buang sifat partisan yang menebal itu.Kita tunggu PRU13 nanti apa keputusannya.Apa pun kita mengharapkan negara ditadbir oleh orang yang selayaknya.Semoga Allah memberkati Malaysia.

Anonymous said...

Aku tgk.kaum cina n india totaly tolak umno bn.amat sengit utk umno bn nk mng jika undi melayu pecah 2.ini pendapat aku.