SEMINAR ANTARABANGSA AUTISME 2014

SEMINAR ANTARABANGSA AUTISME 2014

Tuesday, November 6, 2012

Rupa-rupanya Anwar Akui Rosmah Lebih Bijak Dari Wan Azizah….!


Mungkin ramai yang tidak sedar apa yang berada dalam benak fikiran Anwar apabila membicarakan hal isteri Perdana Menteri kita, Datin Seri Rosmah Mansor.

Mungkin kita menjangkakan didalam sanubari Ketua Umum PKR ini tertanam sifat benci yang amat meluap-luap seperti lahar gunung berapi. Tetapi semua itu tidak benar sama sekali…

Iya, memang Rosmah sering menjadi sasaran utama banyak cereka fantasi Pembangkang membawa fitnah dan adu dumba, tujuannya hanyalah mahu merosakkan nama baik isteri Perdana Menteri sekaligus akan menjadi beban kepada Datuk Sri Najib.

Bertahun lamanya mereka mencuba dengan bermacam-macam kisah TIDAK Benar yang dijaja secara meluas sehinggalah kepentas pentas ceramah anjuran juak juak murahan Pakatan Pembangkang. Bermula dengan kisah wanita Mongolia Altantuya, cincin bernila US Dollar 24 Juta, Bajet untuk Permata dan bermacam macam lagi cerita bohong mereka kompangkan tanpa rasa takut pada dosa yang dilakukan…!

Benarlah bidalan lama yang pernah berseloka, ada ketikanya kalau kita terlalu kerap menyebut nama seseorang itu…, sering difitnah mungkin perasaan yang membara bukanlah perasaan benci kesumat…, tetapi perasaan sayang…

Minggu lalu terbukti sudah…. Wan Azizah melakukan sesuatu yang selama ini sudah menjadi kebiasaan buat Rosmah Mansor.  Rupa-rupanya Anwar mahu isterinya menjadi seperti Rosmah…!! JOM kita saksikan sendiri, bukti-buktinya ada DISINI

27 comments:

Umno said...

Bila masanya....demo pakai tulis wahai si papagomo!!!

kakbedah said...

dari dulu lg Rosmah tu mmg lebih pandai dari kak jijah tu.. kak jijah tue klu bab2 nak menyembunyikan bukti pandai la tapi klu bab2 kebajikan dia letak kat blakang skali.... biasa la.... x de kepentingan la katakan....

kelly engku said...

pr umpama najis......disitulah lalat dan langau hinggap!!...dianggap sedap dgn sajian yg indah dan menawan!!.....dan dunia sebenar pr....yang songsang dan ditegah..cuba dihalalkan....yg terpesona adalah mereka yg rasa jemu terkongkong mindanya!!

kakbedah said...

aq rasa anwar bt kenyataan mcm tu sebab dia dah nampak yg bini dia ni klu simpan lama2 boleh mendatangkan musibat kat dia .. yelah dr apa yg aq lihat byk sgt rahsia jahat yg bini dia simpan.. jd utk merahsiakan terus benda jahat yg dia buat tu, baik dia jatuhkan bini dia [pastu suh bini dia dok umah.. kan senang utk diA jaga....

dol mat said...

baguslah anwar sedar pun kau. rosmah mmg bijak dari dulu hingga sekarang...

MIRA EDORA said...

MMG ROSMAH WANITA YANG PALING BIJAK DAN DIA BERJIWA RAKYAT SEPATUTNYA WAN AZIZAH KENA IKUT CONTOH SEPERTI ROSMAH..

SOLOMON KING said...

Isteri pemimpin pembangkang semuanya baik sgt dri rosmah....sbb itu lah mereka biarkan suami mereke jd mcm ape yg kita tgk dkt anwar skrng hehehe
bg azizah bgus truzkan jd isteri yg "solehah"

Pelajar UMT said...

Anwar syok kat rosmah ler tuh....tapi frust dpt jijah bab tuh die rele men laki wakakak

Diablo Lord of Terror said...

woi.. sapa kata jijah tu tak ada jasa...????

dah banyak tadika2 di selangor ditutup, disita.. fuh.. berjasa sungguh

kanak2 tadika pun jijah akan tunaikan janji nak bagi rm100 seorg cuma sekarang tengah kira duit.. sbb tiap kali kira duit tak pernah cukup.. hilang memancang jee.. sabar lah.. kan janji ditaburi

sekarang pun dinegeri selangor/kedah/kelantan/P.P tengah pesat membangun buat tadika baru dan jijah kehulu kehilir merasmikan tadika baru.. dan sebuk menerima jemputan luar negara..
tapi kerja2 mcm ni hanya puak2 pecacai PR je yg nampak... mcm projek halimunan dikelantan tu..

muhahahaaa... janji ditaburi, poster diedari.. air liur jee yg dapat..

jasa yg terhebat jijah sekarang yg tak dapat ditandingi oleh datin rosmah.... jijah tengah edar poster angan2 bersama kanak2, datin rosmah mana ada poster2

takebeerrr...

Anonymous said...

Kan Azizah, isteri DSAI, tu seorang doktor. Pasti tiada siapa boleh nafikan kepandaian dia.

Mungkin kerana terlalu taksub dgn DSAI, jadilah dia seperti sekarang - IKUT JE !!!

Jangan pula PM ni IKUT JE dgn bini dia sudah.

BOB MALAYA said...

rosmah sememang lebih bijak dan pemikiran yang luas dari jijah..apa jasa jijah lakukkan kepada malaysia dan rakyatnya..rasa tiada pun...janji yang ditaburkan oleh jijah sekadar janji manis dan tidak ditunaikan..

BOB MALAYA said...

rosmah ingin membina taska permata baru untuk kanak-kanak luar bandar..rosmah mengambil berat hal kanak-kanak dimalaysia dan memberikan keselesaan dan pendidikan yang terbaik untuk kanak-kanak luar bandar berjaya pada masa akan hadapan..sifat keibuan rosmah sememang tidak dapat dipertikaikan lagi..walaupun rosmah sentiasa difitnah dan di caci oleh pihak pembangkang yang busuk hati.TAPI jijah apa yang dia telah lakukkan..hanya sekadar janji yang tidak tertunai..

Afiq KLtown said...

Sebenarnya Rosmah memang lebih bijak dari Wan Azizah,daripada cara dan perwatakkan dia oun dah jelas terbukti. Aku tolak kak jijah sebab dia perasan dialah seorang wanita soleha yang baik dalam dunia ni sedangkan dalam dia bertudung dia masih bole lagi menghina dan mengutuk orang. renung renungkan

bro yul said...

x d nafikan dari dulu kini dan selamanyer rosmah mmg bijak dr jijah omega yg slalu d perbodohkan oleh anuwar al juburi....jijah hanya bijak berbohong mcm al juburi...jauh beza kebijakan rosmah dngn jijah omega nie beb...rosmah buat sesuatu dngn keiklasan dan niat yg murni...sifat2 murni yg ada pada diri rosmah nie ia nyer tidak ada pada diri jijah omega yg hati nyer sngat busuk.....

Abang Iman said...

jijah anwar sama je 2 X 5 bengong....jijah klu hantar dia pergi kursus ngan DS rosmah 10 tahun tak boleh nak pick up style Rosmah....

MZ said...

hahaha.....kak jijah cuba untuk berjiwa murni seperti DS Rosmah..dan nampaknya tidak berjaya..rakyat lebih bijak membezakan....

kini, DS Rosmah lebih disenangi oleh rakyat....kalau ade yg tak puas hati dengan beliau, tu sume sebab fitnah pembangkang....:p

Uncle Saya said...

kawan kawan perasan tak yang Wan Jijah nii semakin lama semakin lembap....bukan lembap basah ek...lembap bodoh...tak da yang dia buat betul betul....

DevvenKumar said...

rakyat harus tau bezakan fitnah dan betul....kalau nak ikut jejak Azizah claypot ni hancur negara kita....rakyat harus sedar...kita nak pemimpin berjiwa rakyat bukan yang nak pangkat, nama dan kekayaan...

Darren Woo said...

i sebenarnya worried...apa nak jadi kat our country klu pergi ke tangan Pakatan Haram...DS Rosmah is doing a fantastic job....i believe dia boleh lagi hebat klu kita bagi support baik baik....

Nurul Wana said...

I love DS Rosmah Mansor.....DS we love you..........

Abang Kacak said...

aku sokong Mira Edora...rosmah mmg berjiwa rakyat...setiap golongan die nak bantu...mcm2 bende die buat nak bantu rakyat negara ni...pembangkang je yg tak nampak...sebab dah mmg lumrah pembangkang...sume bende nak bangkang...:p

Dhanyaraam said...

Aku bandingan Rosmah dan Azizah, aku rasa Rosmah lagi berjiwa rakyat. Kenapa? Dari sudut pandangan aku, tak pula Rosmah pakai glove bila salam dengan rakyat. Azizah dgn rakyat sendiri pun mcm tu.. Konsep wassatiyah yang dibawa PM disenangi semua. Jangan jadi optimis dan ekstremis mcm Azizah..

Semboyan said...

Rosmah dan Azizah, kedua - duanya isteri pemimpin tetapi bagi saya Datin Seri Rosmah lebih kepada kebajikkan rakyat dan tidak langsung terpibat dalam politik Dato Seri Najib. Manakala Azizah sanggup berganding bahu dengan Anwar ibrahim menyembur fitnah. tepuk dada tanya sendiri

Perodua Honda said...

Datin Rosmah tak pakai glove, azizah pakai glove, bila wanita ada, dengan semua Datin Seri Rosmah akan jabat tangan, azizah hanya berjabat dengan orang yang dikenali rapat sahaja. antara dua orang ini, datin sri rosmah kelihatan lebih mesra rakyat daripada Azizah.

Sharma said...

Rosmah lagi baik dari pada racist azizah! yempah dengan perangai isteri yang angguk semua yang fitnah oleh suaminya. sekarang anaknya pulak buat kerja taik! ptui!

Chan Fong said...

Azizah can never be a leader for malaysian. she's a racist who wears glove just to avoid hand contact with others. is this a true leaders attitude? how you gonna help us when we need your help? i'm sure azizah will look for her glove before she wants to help others. so beware.

Kah weng said...

well well well, bear in mind that you must always compare apple with apple.if you compare apple with some cheap roadside fruit you can never see the difference. Azizah has not standard to be equaled to DS Romsah. DS Rosmah is way more better than Azizah in all ways.