MARI SAMA SAMA KITA MEDOAKAN YANG TERBAIK

MARI SAMA SAMA KITA MEDOAKAN YANG TERBAIK

Friday, November 2, 2012

Setitik Air Mata Rosmah Bercucuran Kerana FITNAH Pembangkang, Selautan API Tempat Juak Juak Pemfitnah Ini Harus Renangi….!!


Nampaknya juak juak murahan penjilat tegar fahaman ideologi Pakatan HARAM Pembangkang tidak pernah reda mahu mencari dimana salah dimana silap Datin Seri Rosmah Mansor…

Pantang tercetus satu insiden yang boleh dikaitkan dengan Rosmah, maka berbondong-bondonglah gerombolan juak juak murahan ini menjaja cerita fitnah tanpa ada rasa takut keatas dosa dosa yang mereka lakukan.

Bagi mereka, sebut sahaja cerita Rosmah ibarat lauk untuk mereka ratah, lahap dan santap tanpa mengira pagi, petang, siang ataupun malam. Ada saja cereka cerita dongengan, ada saja pemerhati tidak bertauliah mencari dimana mahu dijadikan tempat sasaran untuk menyerang…

Pemfitnah pemfitnah yang sentiasa mengekori jejak langkah dan gerak geri Rosmah seola-olah mahu menangkap pencuri, setiap pergerakan akan dirakam, setiap tutur kata akan diperhalusi.

Padahal mereka lupa, dikalangan pimpinan Pakatan Haram Pembangkang yang mereka julang, yang mereka jilat itu sebenarnya adalah tempat mereka melihat lebih banyak kelakuan sumbang.., lebih banyak tutur kata yang menyesatkan dan boleh menjahanamkan ummah…!!

Terlalu ghairahnya juak juak pemfitnah penganut fahaman Pakatan Haram ini mahu mencari salah dan silap Rosmah akhirnya memakan diri sendiri…., buktinya DISINI

21 comments:

Afiq KLtown said...

Aik.. Ini pun nak di kaitkan dengan rosmah??? Awat dangkal sangat pembngkang ni wei.. Apasala nak kaitan dengan rosmah lak.. Korang tau ke apa yg terjadi sebenarnya?? Jangan la terdesak sangat membuat isu tu bro.. Nak divertkan isu2 pembangkanh yang tengah hot ke?? Anwar punya masalah moral kenapa tak berani sentuh?? Lepas beromen, meliwat, bagi ceramah lak tu.. Hadoiii.. Parah beb parah

Afiq KLtown said...

Kalau nak bandingkan antara seorang perempuan yang memakai baju tanpa lengan dengan seorang pemimpin yang meliwat, mana lebih teruk ? JAWAPANNYA PEMIPIN YANG MELIWAT LEBIH TERUK !!

Afiq KLtown said...

Pakatan dah terdesak nampaknya ni.. masalah moral anwar tak terjaga nak fitnah orang dengan masalah moral orang lain pulak.. Peliwat, kaki zina di angkat jadi pemimpin.. Hancur bro!!

BOB MALAYA said...

Pakatan haram jadah menjadi cerita Rosmah ibarat lauk untuk mereka ratah, lahap dan santap tanpa mengira pagi, petang, siang ataupun malam. Ada saja cereka cerita dongengan, ada saja pemerhati tidak bertauliah mencari dimana mahu dijadikan tempat sasaran untuk menyerang mereka tidak ada kerja lain nak di buat..rosmah sentiasa menjadi mangsa fitnah mereka yang busuk hati..isu sebodoh ini pun dijadikan publisiti murahan PAKATAN haram jadah bodoh-bodoh..tapi bila tiba isu al juburi diam jer..dah terkena nasi kangkang al juburi ..

Cili Padi said...

Buat lawak pula pembangkang ni, Orang baju tak berlengan dia sibuk kecoh, Tapi pemimpin dia meliwat tak kecoh pula ya? Pemimpin dia bantai china doll awat taknak kecoh? Ohhh itu tak nampak ya? Bukan main sibuk lagi pencacai pencacai murahan pembangkang buat fitnah kat orang. Kalau diri sendiri dah bagus takpa lah, Ni diri sendiri lagi teruk sibuk nak cari kesalahan orang... Dah tak jumpa kesalahan orang, Menfitnah tak tentu pasal... Puihhh!

kakbedah said...

dah naik muak aq tgk tulisan puak pakatan yg x habis2 dgn isu nak menjatuhkan ds rosmah nie.... tp aq respek la sama rosmah sebab masih steady melakukan amal kebajikan walaupun dah terima mcm2 tohmahan dari puak2 pakatn yg sial.......

kelly engku said...

fitnah kan dah jadi makan asasi pembangkang.. so aq x rasa ralat la klu ada banyak isu yg buruk pasal dS rosmah berbanding isu pasal kebajikan yg dia buat utk rakyat malaysia selama nie.........

kakbedah said...

erm....... sial la betul pakatn nie.... dah kekeringan isu ke samapi sanggup buat mcm2 fitnah demi nak naikkan peliwat penzina dan kali jilat puki..... diorang mcm babi yg kelaparan klu korang semua nak tau>>>>>>>>>>

maria lando said...

kita tunggu n kihat je apa yg akan jadi pada pihak pakatan sial nie lepas pru kali nie...... aq rasa puak2 diorang tu ada yg akan terjun jambatan pulau punang klu x berjaya nak rampas kuasa UMNO...........

kejora malam said...

wahai pembangkang nak tegur pun beragak la jugak wei...
nak sibuk sangat tu jaga pemimpin jahanam korang tu dulu si peliwat tu..
bukan sekadar meliwat melawat pun..
melawat means dengan perempuan pun banyak skandal..

THambi Deydey said...

Ape mslh PR nie isu2 mcm nie pun nk dipolitakn asl? adakah mereka sudah kehilangan idea untuk menyerang kerajaan?

Nozaki Ana said...

makin derang fitnah DSR semakin ramai yg akan buke mate melihat kebenaran...

Doa insan teraniaya insyaAllah ..makbul..dan gitula jadinya..

dulu aq pon xbrape sukekn DSR tapi stlh begitu byk tohmahan n cacian thdp beliau..akhirnya tanpa ada 1 pon balasan yg beliau lontarkn utk pengeji n pemfitnah beliau,..terserlah keluhuran hati DSR ..

cer kalo yg hok gini kene kat nek Jijah ..sat lagi kuarla adegan AIRMATA yg dia teraniaya..nampak sgt lakonan meraih simpati..

Apapon semoga DSR tabah n insyaAllah dibukakn ati utk brpenampilan muslimat sejati....

Kesimpulannya apa saja yg related dgn DSR akan tetap dijadikn bahan kejian, cacian n fitnah utk puak paKATAKan HaramJADAH.

Diablo Lord of Terror said...

program2 fesyen islamic begini perlu ada guideline,perlu rujuk pada org yg lebih arif.

bila kita bawak festival2 sebegini dgn gaya busana seksi dan menampakkan bentuk tubuh badan,ianya dah tersasar dan memberi gambaran salah terhadap bukan islam.

beberapa tahun lepas,isu model yg memakai pakaian yg mempunyai corak seperti ayat2 AlQuran dan tidak memakai tudung..

jalan terbaik,perlu berhati2 selepas ini.cuba berbalik apa pengertian aurat,dan siapakah yg perlu yg menjaga aurat

Anonymous said...

komen puak puak syaitan yg dikenali ini nampaknya malas membaca.

Mengata orang buat fitnah malah puak umno lagi kuat fitnah.

hutang negara dah berbilion oii umno.
bodoh umno memerintah.

sedar ker wahai umno bodoh

anis wana said...

ada2 aje fitnah yg dilemparkan trhdap ds rosmah...
puak pmbangkang ni sbnrnye dh xde isu lain...isu yg cmni pn nk di hebohkan...
pemimpin sndiri meliwat xde lak kecoh...

MIRA EDORA said...

KALAU DIKIRA DOAALAH ORG TU BARU PAKAIBAJU TAKDE LENGAN MANA TAU SATU HARI NANTI DAPAT HIDAYAH MUNGKIN DIATUTP AURAT DAN TAUBAT BKNNYA MCM KETUA PAKATAN YG SI PELIWAT DGN RASA TAK BERSALAH MASUK MASJID BAGI KULIAH DAN YG AKU TAK FAHAM MASUH ADA ORG LAGI NAK SOKONG SI PENZINA TU.

dol mat said...

kesian betullah kak rosmah kita nilah tak hbs2 kena tembak dengan pembangkang ni, lagi satu bkn kak rosmah yg pakai baju takde lengan so kenapa diajuga yg kena tibai mmgtak adil langsung, tapi si peliwat anwar al-juburi dahlah pendosa besar boleh pulak krg diam nakmampus aje tgk dia bagi kuliah kat masjid kan mmg krg takde akal langsung kan.

sally said...

nilah dikatan kuman di seberang lautbkn main lagi nampak tapi gajah di depan mata tak nampak pulak, samalah mcm pakatan sial ni ketuanya yg peliwat dan penipu besar drg tak nampak tapi kalau isu pasal rosmah cepat2 melenting dan haram kononnya perbuatan tu tapi bila si anwar buat semuanya halal mmg tak masuk akal

suaralensa said...

Rakyat sudah muaklah dengan fitnah kotor PR ni. Mudah mudahan PR dapat dikebumikan dengan segera pada next PRU !!! Amin...

bro yul said...

ni lah orng cakap kain sendiri yg terkoyak x sedar sibuk nk jaga kain orng yg x terkoyak..aku rasa pakatan harami nie klu dlm masa satu hari x fitnah rosmah dia orng x senang duduk kut...duk sibuk pasal rosmah buat apa rosmah bkn ahli politik pon dia hanya lah isteri kpd ahli politik jer la wahai pencacai pakatan harami...nmpk sangat la pakatan harami nie sudah kekeringan idea utk pru akan dtg lalu mula buat cerita2 murahan utk menyerang rosmah....bodoh dan bagang tahap gabang la pakatan harami nie ye....

Anonymous said...

Jangan termakan fitnah...sekarang kita fokos 1 malaysia untok negara maju 2020.....kita mesti maju kedepan.....sejak kerajaan melayu melaka fitnah oleh orang melayu sudah wujud....yang suka menabor fitnah itu adalah orang yang hatinya sudah berkarat, sekarat air paip di kelantan.