Friday, November 9, 2012

Wan Azizah Sibuk Mengemis Sokongan. Diwaktu Yang Sama Rosmah Berjaya Menyentuh Perasaan Rakyat Selangor….!!


Kasihan sungguh apabila melihatkan perbezaan dua alam yang terbentang depan mata petang semalam….

Isteri Penasihat Ekonomi Negeri Selangor yang juga merupakan Presiden PKR, Dr Wan Azizah nampaknya tidak pernah lekang dari menjalankan peranan membaca skrip untuk menutup kesilapan ahli keluarganya sendiri.

Sudah hampir 15 tahun tugas Wan Azizah hanyalah membaca skrip yang disediakan oleh suaminya untuk menipu rakyat, menagih simpati rakyat…, mengemis sokongan rakyat…!!

Kita tidak lupa bagaimana Wan Azizah mula mula berbohong menyatakan Anwar akan diberikan suntikan mengandungi virus Aids sewaktu suaminya ditahan pada malam 20 September 1998…

Sewaktu meletop kisah Anwar liwat Saiful, wanita bernama Wan Azizah dicekup kantoi apabila wartawan bertanyakan dimanakah suamninya pada waktu yang disebut oleh Saiful telah diliwat..? Wan Azizah terketar ketar gelabah tidak dapat memberikan jawapan sehingga memaksa Nurul Izzah mencelah menipu “He was with us…” [Anwar ada bersama mereka].

Manakala apabila bergegar persada politik tanahair setelah tersebar video seks Anwar menutoh enak seorang China Doll, sekali lagi Wan Azizah terpaksa melakonkan watak seorang penipu…, untuk menjawab soalan diamanakah Jam Tangan OMEGA….!!

Kesemua ini dilakukan semata mata mahu melindungi segala kesalahan yang dilakukan oleh ahli keluarganya sendiri. Itulah padahnya apabila sebuah parti politik yang dikuasai oleh sebuah keluarga yang memegang jawatan penting.

Kelmarin Wan Azizah mengemis lagi…!! Lihat dibawah ini, bagaimana terdesaknya wanita ini cuba sedaya upaya meraih simpati diatas kesalahan anak sulungya yang semakin bengong dalam membuat kenyataan.

Inilah balasan Allah swt terhadap segala dosa dosa Anwar, dan Wan Azizah yang selama ini bersubahat melindungi dosa suaminya. Satu per satu dan semakin banyak kesalahan mereka terhidang didepan mata kita sekarang….

Apabila terlalu sibuk untuk melakukan kerja politik, maka hilanglah tumpuan untuk melakukan kerja sebagai pemimpin… Buat diri Wan Azizah dan Anwar, masalah anak mereka kini menjadi prioriti utama.

Oleh itu masalah rakyat terpaksa dilupakan, tidak perlu diberikan tumpuan dan perhatian….


Cuba kita lihat bagaimana prihatin seorang wanita yang bergelar isteri Perdana Menteri ini…..

Mendekati rakyat, memahami masalah dan kepayahan rakyat menjadi fokus utama Datin Seri Rosmah Mansor.

Mangsa mangsa banjir di negeri Selangor jajahan PKR telah mendapat perhatian dan bantuan dari Rosmah semalam. Kalau hendak diharapkan bantuan dari PKR yang sibuk mahu menyelesaikan masalah Nurul Izzah…., maka jawapnya mangsa mangsa banjir ini akan terbiar tanpa sebarang bantuan kerajaan negeri Pakatan Pembangkang itu.

Anda saksikan sendiri segala rakaman dibawah ini…

Lebih banyak foto foto menarik di SINI

29 comments:

Drakulla said...

http://bandar-penawar.blogspot.com/2012/11/pendedahan-jumaat-yang-mulia-wajib-baca.html

Afiq KLtown said...

Ini adalah satu perhormatan yang besar kepada rakyat, isteri pemimpin no 1 negara melawat mangsa banjir sehinggakan mangsa banjir merasakan begitu teruja dengan kedatangan beliau, aku tak nampka yang rakyat benci rosmah, yang aku nampak cuma pencacai pakatan yang bencikan rosmah !! Itu tolak tepi, yang pasti kita dapat membezakan antara rosmah dan isteri isteri pemimpin yang lain!! Aku suka posting ni

hairulazam said...

alhamdulillah kerana datin Seri prihatin dengan rakyat. Cuma pakaian bila nak berubah. Datin Seri Azizah mungkin jahat kot tapi pakai pakaian yang di suruh Allah. Maaf semoga kita semua jauh drai kemurkaan Allah dan mendapat pertunhuknya.

Afiq KLtown said...

Walaupun dicaci macam macam oleh penyokong pakatan, beliau tetap terus berjuang demi kebaikan rakyat mengikut apa yang dia mampu lakukan.

Afiq KLtown said...

Harulazam.. wan jijah sempurna di luaran tetapi buruk di dalam, hati dia busuk dan hitam

maskman72 said...

kan wan azizah sendri kta memohon petunjuk dari ALLAH.....skrg ALLAH dah makbulkan doa dan permintaan dia....ditunjukkan satu persatu oleh ALLAH swt akan sifat sebenar anuar dan skrg nurul...kenapa tu tak diterima sebagai petunjuk dari ALLAH swt....cakap tak serupa bikin...

bro yul said...

ternyata apa yg d katakan pakatan harami ttng diri rosmah selama ini hanyalah fitnah jahat semata-mata...rosmah mempunyai sifat yg mulia jika nk d bandingkan dngn jijah omega yg penuh dngn sifat pembohongan, d kala rakyat memerlukan bantuan rosmah tidak teragak-agak utk membantu rakyat...klu nk d ikut kan ini bukan la negeri d bawah pemerintahan bn ttp d atas dasar kemanusia dan demi rakyat rosmah dan isteri2 wakil rakyat bn turun padang utk membantu rakyat..d manakah pak khalid gagap???????d manakah wakil2 rakyat pkr????d manakah isteri2 wakil rakyat pkr?d kala rakyat memerlukan bantuan d mana?????jawapan nyer senang pkr adalah sebuah parti yg mementingkan agenda peribadi daripada menjaga kebajikan rakyat....sungguh memalukan...

BOB MALAYA said...

Banyak perbezaan di antara rosmah dan jijah...jijah lebih kepada sandiwara politik kepada rakyat dengan membohongi rakyat dan mengikut telunjuk suami yang terpesong dari akhlak dan akidah..jika dari luaran kt nampak jijah baik tapi dalaman hitam karat..berbanding dgn rosmah seorang yg menjaga kebajikan dan menyelami penderitaan rakyat dan meringankan beban..rosmah pemimpin berjiwa rakyat

Cili Padi said...

Semua orang dah meluat lah dengan Wan Azizah ni... Tak habis-habis buat drama yang sama... Tak habis-habis backup suami dia... Apa sangat yang dia buat untuk rakyat kalau nak dibandingkan dengan Rosmah... Rakyat pun boleh nilai mana baik dan buruk... Udah-udahlah tu Wan jijah oi... bawa-bawa lah bertaubat!

Anonymous said...

Kah jijah menyumbang air liur boleh la , he he he

dol mat said...

lagi peninglah lepas ni wan azizah laki mamkok anak ayun baguslah dua-dua mamkok hayun..bapak buat hal anak lagi buat hal besar punya...

Tanpa Nama said...

Apa Wan Azizah buat yang boleh kita banggakan? Ada ke dia buat apa-apa kebajikan? Orang kena banjir, Dia sibuk sokong anak dia membolehkan melayu murtad. Rosmah jauh lebih baik dari Azizah. Rakyat pun dah tahu yang Rosmah memang banyak membantu rakyat dan Azizah hanya tahu mengemis sokongan.

xXx said...

Tak habis-habis lah jijah ni. Ada-ada saja drama dia nak buat. Layak ke jijah nak dibandingkan dengan Rosmah? Rakyat tahu menilai, Jijah tak habis-habis menyokong suaminya yang pistol bengkok tu, Sekarang nak buat drama sokong anak dia murtad pula. Aduh jijah apa lagi lah drama mu selepas ini.

Anonymous said...

Nik aziz apa sumbangan anda ? Air karat dah selesai ke ?

kakbedah said...

kak jijah oi ko buat lah apa ko nak buat pun tp ko takkan dpt ganti tempat kak mah sbb dia terbaik lah apa yg dia buat ni semua ikhlas bkn berlakon mcm kakjijah tu rakyat tak bodoh lah kita tau mcm mana nak beza btl dgn tipu

bebo said...

aku salut dgnds rosmah sbb dia baik hati tlg hulurkan bantuan kepada mereka yg amat memerluka..pemimpin yg mcm ni lah yg kita mahukan br negara kita ni aman dan damai rakyat pun hidup senang kerana pemimpin kita dan isterinye sama2 baik hati membantu rakyat

Anonymous said...

Pandai dia ni blh baca hati org.kasyaf ke???

nazatul shima said...

Memang antara langit dan bumi Rosmah dan Azizah ni, Rosmah tidak pernah penat dan letih utk turut serta dlm misi bantuan mangsa banjir. bkn mcm wan azizah asyik sibuk dgn isu anaknya yg gila meroyan lain kali kalau tak tau pasal hukum hakam agama islam baik jgn cakap.

adik 80 said...

Ini adalah satu perhormatan yang besar kepada rakyat... isteri pemimpin no 1 negara melawat mangsa banjir sehinggakan mangsa banjir merasakan begitu gembira dengan kehadiran Rosmah...x nampka pun yang rakyat benci rosmah, yang aku nampak cuma pencacai pakatan yang terlalu takut dengan rosmah... sebab yang pasti kita dapat membezakan antara rosmah dan yg lain...

abg nuar said...

kak jijah pandai buat drama jer...belakon lebih dalam mimpi pun die xleh jd mcm rosmah

Afiq KLtown said...

Aki bukan baca hati orang.. Aku tgk perbuatan dan cara orang

mawar hitam said...

sllunya apa yg org2 pakatan ckp buruk tntg DS Rosmah adalah tipu je semuat tu semata2.. kita blh lihat dgn mata kita sndrilah betapa mulianya hati Datin.. tgklh betapa dia mengambil berat tntg rkyt.. bertuah je rs mgsa2 bnjir tu semua sbb Datin sndri turun padang utk melihat dan membantu depa semua...

Alas pink said...

ala kak jijah tu stakat nak berpura-pura tu dia pndailah.. tp cube suruh dia buat mcm apa yg DS Rosmah buat ni tgk dia blh buat ke tak... comfirm tak kan blh pny lah!!

Anonymous said...

Masa kes tikam belakang, NI cakap kat Zizah ' sabarla ye mak'..........

Daddy Cool said...

selama ni pencacai2 pakatan sering melabelkan rosmah dgn mcm2 fitnah dan tohmahan terhadap dia,shngga kan apa saja kerja yg rosmah buat msti pncacai2 PR akn ktuk habis2 pnya..tp rosmah ttap cool jer,dia rlax..xpenah aku tgk dia mlenting bila dlempar dgn pelbagai ftnah..walau apa pun org ckap tntang dia,tp bila ad jer musibah yg mnimpa rkyat kat mlaysia ni rosmah lah antara org yg terawal trun pdang tk mmbntu rkyat..to be honest,aku memang xsgka siap ad org yg blh mnangis kat bahu dia,cara dia brgaul dgn org sgt mesra,tak ku sgka amat mudah utk mndekati insan yg brnama rosmah ni..ak dgr kak jijah nak pegi dengkil,bntu mgsa bnjir??pirah!!rosmah bntu mgsa banjir ko pn nk bntu mgsa bnjir gak..dh kau pegi bela anak kau yg murtad nuh..!!

Mohd Imran said...

if compare with DS Rosmah and Azizah, i'll choose DS Rosmah! 100% sure!!

aaron lai kah jun said...

i prefer DS Rosmah because she's helping out public.not like azizah,only backing up her husband!

Puteri Fariha said...

Ds Rosmah is better than azizah because azizah never help public before!

Tamil selvam said...

Azizah can’t be a first lady!! Not qualified!!! Support for BN!!