Thursday, November 8, 2012

YAHOO..! Kak Ijat Belasah Presiden PKR.... I LIKE


Wanita UMNO dengan tegas menggesa  Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail untuk membuat permohonan maaf secara umum (public apology) kepada seluruh masyarakat Melayu di Malaysia mengenai kenyataan Naib Presiden PKR YB Nurul Izzah Anwar sepertimana yang dilaporkan oleh portal Malaysiakini sebelum ini.  

Kenyataan YB Nurul Izzah telah menimbulkan kekeliruan dan huru-hara di kalangan Melayu Islam di Malaysia dan nyata mendapat tentangan hebat dari pelbagai pihak termasuk kepimpinan PAS yang jelas bersama untuk mendahulukan kepentingan mempertahankan kesucian agama Islam dari tercemar terhadap sebarang dakyah yang menyesatkan dan mengelirukan.

Sikap ambil mudah dalam memberikan kenyataan yang dilakukan oleh YB Nurul Izzah ini seharusnya dikenakan tindakan disiplin yang tegas oleh kepimpinan tertinggi PKR terutama dari Dr Wan Azizah sendiri bagi menunjukkan ketelusan beliau dalam mengetuai kepimpinan PKR dan bukan hanya sekadar memimpin sebuah parti keluarga.


SHAHRIZAT ABDUL JALIL
8 November 2012

15 comments:

Anonymous said...

inilah umno (wanita) tak tau menggunakan kesempetan/peluang yg terbentang luas untuk dijadikan isu.sepatutnya wanita sekarang telah mula mengerakan jenteranya menggunakan isu ni untuk dijadikan modal menjelajah kesepelusuk tanah air.modal dah diberi percuma pun tak tau nak gunakan.mungkin inilah puncanya dia ni tewas dengan nurul izzah dlm pru 12 dulu.

saya yakin kalaulah PR yang mendapat peluang seperti ni mereka tak akan lepaskan peluang mereka akan kerahkan segala jenteranya berkerja siang malam menjelajah setiap inci tanah air untuk menyerang BN.

NASIBLAH KAU UMNO DAPAT KETUA WANITA SEPERTI NI,

Anonymous said...

WAHAI KETUA WANITA UMNO!!!!!

KURANGKANLAH BERCAKAP LEBIHKAN KERJA.AMBIL SEGALA KESEMPATAN DAN PELUANG YG BOLEH MENGUNTUNGKAN PARTI,

Afiq KLtown said...

Puak pakatan ni buta segalanya agaknya.. Apa yg pemimoin mereka buat semuanya betul sedangkan memang tak oatut nuruk izzah mengeluarkan statement mcm tu.. Alahai kenapa la hina sgt wei. Sebagai umat islam walaupun berbeza parti tak perlulah sampai menjual agama untuk menarik undi.

Gewe Kelate said...

Nurul Izzah perlu minta maaf...Nurul Izzah menghina bangsa dn agama...

Afiq KLtown said...

Bercakap lebih mcm nurul izzah ni lah sampai tak sedar apa yang dia ckp sampai menyentuh sentimen agama sedangkan dia tu orang islam..

Gewe Kelate said...

Memang sah melayu yg ada dlm pakatan pembangkang ini tidak menyayangi dn tidak hormatkan agama islam...

Gewe Kelate said...

Nurul Izzah yang terlebih ckp dah rosak aqidah bila menghina agama Islam yg suci...

Afiq KLtown said...

Nurul izzah tiada pilihan.. Apa yang dia ckp semua tu ada rakaman dan kami telah pun berjumpa dgn perempuan yang bertanyakan soalan kepadanya.. So bila bercakap tu fikir fikir dulu.. Terlajak perahu boleh di undur.. Terlajak kata terimalah padahnya

Gewe Kelate said...

Puak Pakatan Pembangkang tidak pernah lari dari kebodohan...

Gewe Kelate said...

Nurul Izzah lebih laju dari lajak bila berbicara soal agama...

Anonymous said...

Dari Nek JiJah dok brlakon nangis lebh baik nasihatkn ANAK PUAKA tuh sblm lbh jauh dia tegelincir...

Kalo kene kat pemimpin UMNO/BN dah bersahut2an salakan mnt pemimpin itu letak jwtn...

Tapi oleh krn ANAK PUAKA neh anak ANUwar PUAKA..hampir kesemua pakatoons mnyokong kenyataan itu wlpon mrk tau ia menjurus kpd MURTAD....ASSOBIYAH tahap SIAL...

Anonymous said...

ketua wanita umno jangan buka mulut,kau buka mulut je bertambahlah masallah,bertambah yg menyampah,lebih baik kau duduk diam-diam,jangan perasan sangat!!!!!!

Anonymous said...

Dailog: Perbualan antara Hero Tamil dgn Norule

HT : (Dgn nada marah membebel) How many times I must tell you, you have to becareful with what you said. You so stubborn! Dont want to listen with what I said. How many times I said, when you want to say something use your brain. But you just membebel je, mulut tu macam jubor ayam.

Norule: (frust) I dont like jubor ok, you yg ketagih jubor not me ok! so keep your filthy mouth shut! asshole!
HT: (terdiam dgn rasa malu, lalu bergegas pergi tak terkata)

Anonymous said...

Dajjal dah arahkan bapak dia supaya ezzah mengeluarkan kenyataan sedemikian dan mereka pun bukan parti yang bertunjangkan agama Islam seperti lebai dugu yang ada, dan parti mereka pun kepunyaan anak beranak jadi adakah emak atau bapak dia nak hukum anak dia? Yb Jamban tu tentu madu mak dia jadi betul lah kata Tun Dr Mahathir yang Orang Melayu mudah lupa jadi ezzah bantai apa saja dan anu war bantai depan belakang tak akan jadi kisah kepada mereka.....

Anonymous said...

Apa u all nak sibuk sibuk..PAS pun ada sama dlm forum tu, meka x ckp apa pun. ingat lah PAS itu bukan islam ianya hanya parti politik kudakan islam , meka nak kuasa kuasa itu kekayaan ..mana ada ahli politik yg papa kedana..