Sunday, December 2, 2012

Anwar Adakan EMERGENCY Meeting PKR Setelah Mendengar Ucapan Penggulungan Terbaeekk Najib Semalam...!!

Ini adalah ucapan penggulungan Presiden UMNO yang paling ringkas di akhir Perhimpunan Agung UMNO.

Ia mengambil masa kira-kira 45 minit saja.Ini kerana Datuk Seri Najib Tun Razak ‘ langgar’ waktu Maghrib yang menjelang tiba petang Sabtu.

Biasa ucapan penting presiden parti yang menjadi kemuncak seluruh perhimpunan setahun sekali itu ambil masa lebih sejam lamanya.

Namun dalam tempoh yang singkat itu,Perdana Menteri telah berjaya membakar semangat para perwakilan UMNO dari seluruh negara yang menunggu untuk mendengar amanatnya menjelang pilihanraya umum bila-bila masa tahun depan.

Lebih berseri lagi majlis pengulungan di Dewan Merdeka Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) itu dihadiri oleh kedua-dua bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad dan Tun Abdullah Badawi.

Mesej Najib sangat jelas dan padat. Gema semangatnya dapat dilihat dari reaksi para perwakilan,pemerhati dan orangramai yang membanjiri PWTC.

Makanya pembangkang jangan ingat mereka boleh goyang kaki dan senang-senang hendak tebas jalan ke  Putrajaya pada PRU13.

Baca seterusnya..., klik SINI

9 comments:

Anonymous said...

Sekarang Fuckaton haramjadah sudah tidak bole dudok senang. Lim Kit Cheebai dan Lim Guan Lanchow, serta agen Yahudi Zionist bacul dan Nik Najis syaitan nirrajim semua sedang panik giler dan terkucil kucil. Lebih2 lagi agen Yahudi Zionist, kerana beliau tahu Boss beliau Yahudi Zionist Neocons berikan bantuan bukan percuma, mereka mahukan imbalan dan jika tidak ada pulangan, sudah pasti nasib Hero Tamil dihujong tanduk. Itu yg buat Hero Tamil gelisah siang dan malam, muka naik cengkong, malap dan kusam, stress giler vavi.
Diakhir akhir hari, beliau akan merancanakan apasaja rekayasa, fitnah, penipuan, pembohongan dan akan menggunakan sesiapa saja waimah anak isteri sekalipun, begitu desperado, kerana yg penting nyawa beliau dan kote bengkok beliau saja, yg lain pergilah mampos. Inilah Hero Tamil yg sebenarnya, tidak ada maruah, tidak ada moral, tidak ada tanggungjawap dan tidak ada peri kemanusian.
Itu sebab pada akhirnya ini jangan terperanjat kerana rekayasa fitnah, penipuan, pembohingan sperti Altantuya, PI Bala, Cincin Rosmah, kena racun arsenik, kena HIV, 7kotak rahsia kerajaan, semua akan dimainkan dan diulang, dicetak rompak, diberi nafas baru, diubahsuai, dgn pelakon2 murahan yg bole mengalah pelakon2 Tamil. Inilah akal dan otak berjambul Yahudi Zionist untuk agenda jahat dan kotorr "Putrajaya at all cost?
Hanya pencacai2 dan penjilat2 yg bengap nak mampos, kecik2 tak nak mampos, dah tuak menyusahkan diri, keluarga, anak isteri, mak bapak, adik beradik, hidup pun sia2 saja menghabiskan beras, sanggup menjadikan barua, keparat, bangsat kepada agama, bngsa dan negara.
Yang berakal, berfikiran waras, insaf dan sedar, insaflah, selamatkanlah diri dan keluarga, jauhi dari bersetongkol dgn peliwat terkutok, agen yahudi zionist dgn Pluralisma dan LBGT, Parti Ajran Syaitan nirrajim yg hanya tahu memecah belah umat Islam, Komunis biiaDAP yg rasis giler vavi, dan bermufarakah demi agama, bngsa dan negara. Selamatkanlah bumi Tanah Melayu dari spesis2 keparat, bngsat dan lahanat.

Anak2 Terengganu Bangkit Runtuhkan UMNO said...



UMNO dan BN sudah memerintah Terengganu hampir 50 tahun..... Tapi Kenapa Pemuda UMNO, Puteri UMNO, Wanita UMNO dan Pemimpin2 UMNO Terengganu tetap BODOH?

2013 - Tahun Paling Malang Rakyat Terengganu........ Lihat sendiri bukti kalau tak percaya...


~ BUKTI 1 ~

~ BUKTI 2 ~

~ BUKTI 3 ~

~ BUKTI 4 ~

Anonymous said...

Kepada A2TBRU

Adakah kamu menyangka tidak ada benda yang runtuh bila PAS memerintah 50 tahun lalu?
Adakah kamu menyangka bahawa semua tuntutan akan dipenuhi bila PAS memerintah? Adakah kamu menyangka bahawa tiada rasuah, tiada kaki liwat, tiada salahguna kuasa bila PAS memerintah? Piirah!!!. Beza PR dengan BN, BN akan menyelesaikan segala masalah negara secara berterusan, tapi PR suka mempolitikkan masalah negara tanpa berusaha menyelesaikannnya.

Anonymous said...

Anak2 Terengganu Bangkit Runtuhkan UMNO said...?

Tahap itu ke anak anak tganu bolih buat untuk mengalih tohmahan.? Patut lah korang ni bengong dan hampih. Tunjuk poster tanpa hujah gua punya anak tadika pun bolih siut? Sama macam lagu si penagih tegar , tolak dam sepapan dua, dah pun confirm masuk lokap bro!Tganu kita, ada ingat kah wei? Fast forward, trengganu tak perlu untuk melayani pemikiran sebegini rupa. Hanya pengikut yang mengakui ketua nya selesa menjadi nelayan , itu saja. Pemikiran seorang ketua yang kalah sebelum perang.Patut lah ahli "parti ajaran songsang " mempunyai pengikut yang "backward". Konon nya ahli parti nak mencalonkan beliau sebagai PM, akibat nya Malaysia ni terus di jajah olih peraih CINA . Semua nelayan tau tentang ni. Melayu kaum nelayan pinjam wang dulu kat cina , pabila jual ikan "contra", duit tak dapat, pinjam lagi. Bodoh punya pemikiran, selalu dok bergantung ngan DAP dan PKR. Bila nak berubah bro? UMNO, ada beri kemudahan tapi tolak , sanjung kapiaq harbi, amacam punya melayu la lu ni? Tenguk Selangor , nak basuh punggung lepas berak pun tak cukup air, nak mandi hadas lepas bersetubuh pun tak tentu, nak berwuduk untuk air sembahyang pun tak menetu. NI macam punya gomen lu orang mau sokong kah. Tu belum lagi air yang keruh dan kuning berbau hamis kat kelantan serambi mekah konon!Podah la cit!

Anonymous said...

Patutlah minyak masak beberapa tahun ni ada masalah bekalan... rupanya hangpa pi jual kat Israel noooooo.

Ni nak bagi tau kat hangpa menangis kuat-kuat berdoa di PAU2012 pun silap-silap tak berguna sebab, sabda Nabi Muhammad SAW, “Seorang lelaki bermusafir sehingga rambutnya menjadi kusut dan mukanya dipenuhi debu. Dia menadah tangannya dan berdoa kepada Allah sedangkan makanannya haram, minumannya haram, pakaiannya haram dan mulutnya disuap dengan sesuatu yang haram, bagaimana akan diperkenankan permohonannya?” (Hadis Riwayat Muslim,Ahmad dan Tarmizi).

Anonymous said...

A2TBRU

Orang nak lantik Hadi Awang jadi PM kamu tak mau. Kaki balun China doll, kaki liwat, kaki zina, bapa segala rasuah dan krinisma juga kamu pilih. Kat gila babi namanya. Babi gila pun tak sanggup buat macam mu.

bobi said...

harap-2 yg sokong Umngok yg tegar dalam dewan tu je.haha

Sou Yuen said...

"Patutlah minyak masak beberapa tahun ni ada masalah bekalan... rupanya hangpa pi jual kat Israel noooooo."

Hahahahhahahahahahaha,adoiiii,which part of dimension you live in the universe?or still live in cave?Do lot of readings bro.

Anonymous said...

Ηi! I've been following your site for a long time now and finally got the courage to go ahead and give you a shout out from Kingwood Texas! Just wanted to mention keep up the great job!

Also visit my webpage best plumbers birmingham