Saturday, December 22, 2012

Benarkah Fauzi Shaari Sudah Menyesal Masuk PAS...?

Benarkah perkhabaran berita yang baru tersebar...?

Datuk Fauzi Shaari, Bekas Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah (JSJ) Bukit Aman dikatakan kini menyesal menyertai parti PAS apabila diminta BERBAI'AH dengan perjuangan parti yang bertopengkan islam itu...??

Apakah isi kandungan lafaz Bai'ah itu..?

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

20 comments:

Anonymous said...

Tidak apa, teruskanlah perjuangan tu. Kan PAS itu lebih penting berbanding isteri? Boleh cari lain, ada banyak yang dok tunggu. Abby?

Anonymous said...

betui betui betul!!!

mat din said...

sayang sayangkan isteri kena tinggal tinggalkan.perjuangan kena dakap dakapkan.

Anonymous said...

Dah tua dan tak berjawatan mana laku lagi. Teruskan Fauzi Shaari dengan PAS (Parti Angkatan Syaitan).

Anonymous said...

Aku dah cakap Fauzi.... orang tengok kau sebab kau pakai baju dan pangkat polis tu...

Lepas tu kau ingat orang akan tengok dan puja kau sampai bila bila....

tak aper lah Fauzi,.... pakai lah baju PAS tu....hadi pun suka, spesis mengong dalam PAS pun puja kau, ..... herolah katan... yer tak?
Jadi?... teruskanlah..manalah tahu nanti masuk syurga

Anonymous said...

Binimu biniku jua..itulah sebahagian dari jihad PAS selain dari menipu.

Anonymous said...

Dasar ahli pas suku menutuh lubang punggung bini.
Bini orang pun di sapu.
Berjihad dalam pas dapat lubang punggung bini sendiri atau bini orang lain.
Betina2 pas lahir anak babi

Anonymous said...

tokey blok nie gile babi....kemaruk sangat....

nizbzam said...

bata blok,roadblock ke goblog?

Generasi Terhebat Terengganu Bangkit Runtuhkan UMNO said...

Agenda Palsu Muhyiddin - Pemuda & Puteri UMNO rela dibodohkan

~ BUKTI 1 ~

~ BUKTI 2 ~



UMNO dan BN sudah memerintah Terengganu hampir 50 tahun..... Tapi Kenapa Pemuda UMNO, Puteri UMNO, Wanita UMNO dan Pemimpin2 UMNO Terengganu tetap memilih jadi bodoh?

2013 - Tahun Paling Malang Rakyat Terengganu........ Lihat sendiri bukti kalau tak percaya...

~ BUKTI 1 ~

~ BUKTI 2 ~

~ BUKTI 3 ~

~ BUKTI 4 ~

Saya mohon sangat2 agar semua anak2 muda mengundi PR pada PRU ke-13. Mesti undi PAS, PKR dan DAP. Kita mesti ambil serius soal ekonomi dan perpaduan kaum. BN telah meninggalkan banyak hutang di setiap negeri. Ini akan membebankan kita.. Percayalah. Lihat sendiri selangor, bila PR memerintah kurang 5 tahun, hutang berkurang. Bandingkan dengan Terengganu yang diperintah BN sejak 50 tahun dulu... Kat mana hebatnya Pemimpin UMNO yang menafikan kewibawaan Pemimpin Pakatan Rakyat? Mereka pun tahu tapi tetap mahu menafikannya.. sememangnya betul.. ( Buktikan kalau saya bercakap bohong)

Terang2 tak wujud perpaduan dalam BN. MCA dan MIC terang2 menolak BN.

Pastikan anda memberitahu rakan2, emak ayah dan saudara yang kurang tahu soal ekonomi dan perpaduan kaum.... Walaupun terpaksa berada dlm kem BN dan UMNO, pastikan undi anda tetap kpd PR....

~ (( Budaya Samseng )) - Ahli2 Mahu Lari Dari UMNO ~

Biarkan UMNO bersendirian... Mereka tidak mahu bersatu, kita boleh bersatu sesama kita... Mereka pentingkan perpecahan... Biarkan mereka... Mereka lebih mengutamakan keganasan untuk mengekalkan kuasa... Biarkan mereka..... Mereka hanya mahu jadi samseng... Biarkan mereka samseng selamanya....

Biarkan pemimpin2 UMNO memperbodohkan ahli2 mereka selamanya...

Anonymous said...

aku rela jadi bodoh dan lembu daripada aku sokong parti PAS...

Anonymous said...

Semakin ramai penyokong2 PAS telah sedar mengenai kesesatan yang dibawa oleh PAS. Banyak juga yang telah meninggalkan perjuangan sia2 PAS. Ada diantara mereka telah menjadi penyokong dan ahli PAS berpuluh tahun lamanya. Akhirnya apabila Allah SWT memberi petunjuk, mereka sedar. C.N. Afghani merupakan penyokong PAS yang sanggup mati 'syahid' untuk mempertahankan Amanat (fitnah) Hadi Awang keatas UMNO. Beliau pernah menuduh bapa dan abangnya kafir kerana berlainan fahaman politik. Hari ini C.N. Afghani merupakan orang yang bersuara lantang meminta Hadi Awang menarik balik Amanat yang telah memesongkan banyak ahli2 PAS.

Hadi Awang sendiri sedang kepanasan di'bakar' oleh Amanatnya sendiri. Sampai hari ini Hadi Awang menjadi 'tikus' dan tidak berani membuat sebarang kenyataan.

Dalam kontek Fauzi Shaari menyesal masuk PAS? Ia lebih kepada pilihan salah ditempat yang salah dan pada masa yang salah. Begitu juga dengan beberapa kerat artis yang hari ini dilihat 'berkobar' berjuang 'kerana Islam' selepas menghadapi kerisis moral dan sudah tidak laku lagi dalam industeri hiburan. Saya tidak pasti latar belakang agama Fauzi Shaari atau beberapa kerat artis tersebut. Tetapi jika tindak tanduk mereka diambil kira ternyata pengetahwan agama mereka amat cetek dan mereka mudah dikelirukan sehingga sanggup menjadi 'abdi' PAS. PAS hanya menggunakan 'populariti' mereka untuk menarik penonton keceramah mereka kerana lebih ramai penonton maka akan lebih banyak duit derma yang mereka perolehi. Tidak lebih dari itu.

Kepada Fauzi Shaari dan artis2 terbabit, saya ingin menyarankan mereka mengkaji sedalam2nya Amanat (fitnah) Hadi Awang. Amanat tersebut adalah satu penyelewengan aqidah yang amat dhsyat. Malah Jika amanat itu dijadikan pegangan maka beerti PAS sekarang adalah kafir kerana bekerjasama denan DAP. Jangan sampai diri kita dibakar oleh amanat (fitnah) tersebut. Wallahualam.

mtk

Anonymous said...

hanya org2 bodoh dan mudah diperbodoh bodohkan shja yg ingin masok PAS, parti anutan setan yg direjam, setan2 haramjadah yg setiasa kepanasan dibakar oleh kebodohan mereka sendiri.

Anonymous said...

Biarlah aku tak berpartai aku sanggup pergi parti. Mana betul ek. Bibir mesra jiwa parah...

Anonymous said...

KAU LAH BODOH

Anonymous said...

SETUJU 1000%

deeb said...

fauzi tu memang bodoh pasal politik. konon masa jadi polis dia yang bersih . porah . konon masuk pas boleh pas masuk syurga tanpa dihisap. porah. bangang. nama je bekas pengarah cid tapi otak takde

Anonymous said...

UMNO/Bn parti jelmaan syaitan....syaitanmanusia yang dikenali kata Tun M....

Anonymous said...

UMNO/Bn parti jelmaan syaitan....syaitanmanusia yang dikenali kata Tun M....

Anonymous said...

Anon kat atas tu memang penganut PAS... memang sah bodoh macam penganut PAS yang lain yang tak boleh membezakan peribahasa dengan ayat ayat biasa.... tapi biasa la kan penganut PAS memang terdiri dari orang orang bodoh saja... yang best tu.. pemimpin pemimpin dia turut bodoh sekali....