Tuesday, December 4, 2012

GEMPAARRR TERKINI...!! Wan Azizah Dikejarkan Ke Tropicana Medical Center Setelah Papa GOMO Sebar Video Klip Ini

18 comments:

bro yul said...

kantoi lg anwar!!!! sanggup bayar anjing kurap utk fitnah najib dan rosmah semata-mata utk mengejar cita2 ingin menjadi perdana menteri sungguh jijik dan kotor politik yg d mainkan oleh anwar...bg aku manusia yg bernama anwar nie hidup nyer penuh dngn perasaan hasrat dengki sanggup lakukan apa sajer demi memenuhi kehendak dirinyer sendiri...manusia mcm nie mmg x layak la nk jd perdana menteri kat malaysia nie klu manusia mcm nie jd perdana menteri kat malaysia nie alamak hancur la malaysia nie.....seorang manusia yg hidup penuh dngn pembohongan dan penafian semata-mata.....

mawar hitam said...

anwar nie kn ibarat setan yg bertopengkan mnusia taw tak!!
kan dah terkantoi lg!! anwar2 apasal lah kau nie bodoh sgt ha?? kau ingt segala rekayasa kau tu akan berjaya ke ha??
tgklah skrg akhirnya kantoi jgkkn!! padan muka kau!!

kelly engku said...

malu kot anwar kantoi setiap kali buat fitnah pasal rosmah dan pm....tulah anwar ko tu jahat sangat asik nk fitnah dan menjatuhkn org demi ko nk jadi pm podahhhhh jgn ko mimpi lah anwar...

cik kiah said...

anwar2 x habis2 nk fitnah kn pm dan isteri nye...mcm haramjer perangai skrg nie vidoe dh ade ape lg si haram anwar nk cakap...x habis2 fitnah rosmah sedangkn rosmah x pernah cakap ape pun pasal anwar bengap tu...x malu ke anwarr setiap kali buat fitnah mesti kantoi nye kn.

MIRA EDORA said...

tulah anwar kalau busuk hati dgn org kau sealau aje kantoi tahap vavi punya, so baik anwar kau duduk diam aje dari jadi mcjm anjing gila gila dok cari jln nak jatuhkan najib dan rosmah baik kau tgk parti kau yg dah nazak nie di hujung nyawa aje sampai pru 13.

jinjai said...

anwar kau tak rasa malu langsung ke sebab setiap kali kau buat fitnah pasal ds najib dan ds rosmah kau mesti kantoi punya. jgnlah gila kuasa sgt sampai sanggup buat fitnah semata2 asalkan dapat burukkan ds najib dan ds rosmah. cukuplah dgn lakonan kau anwar org dah tahu kau ni penipu besar punya.

kakbedah said...

anwar asik kantoi je padan muka dia haha..dah tiba masa anwar utk bla dr malaysia ni...klu tak aq jentik telur anwar

Anonymous said...

itulah wajah sebenar Anwar aljuburi laknatullah yg dipuja oleh org2 melayu PAS & PKR...pandai betoi dia berlakon sbg warak masa dlm umno dulu... mmg sial pnya worang...sy sangsi la samada dia ni muslim ke bukan...yela, mcm Snouk Hurgronje, penjajah belanda yg menyamar jd muslim dalam sejarah indonesia...

Anonymous said...

kmi pengikut PR akan terus mempercayai DSAI...dia lah sorng mknusia ANUGERAH TUHAN.DIVA KUIL..ko org dapat ape..menYaLaak je laa....

Anonymous said...

untung najib suami isteri kat akhirat besok....anuar hadiahkan amal pahala...tak cukup pahala, dosa najib suami isteri pulak dia kena tanggung....

sonu nigam said...

si peliwat sial ni mmg kaki penipu dan pembuat fitnah,macam2 dia cuba buat tuk jatukan rosmah dan PM.
cubaan dia kali ni x menjadi dan dia sendiri kantoi,mmg cmne sekali dia spin cerita pun dia xkn selamat.
bukti video yg kukuh dah de,xde sape boleh selamatkn si peliwat ni.
dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

Pikachu said...

anwar nie mmg sejak dulu lagi pembelit yg handal...dia tau nk putar belit cerita...fitnah and menghancurkan negara nie aje untuk kepentingan diri sendiri iaitu menakluki putrajaya jadi PM and then mula bagi pengaruh barat msuk ke Malaysia untuk menjahanamkan kita smua....smua nie dh terang2 kita nmpk kcuali ada setengah pihak telah dikaburi dgn duit sebab tuh msih ramai lagi pencacai anwar

Diablo Lord of Terror said...

1 keluarga nie smua xley nk pakai....dari bapak...mak...ke anak ....smua nye sesat belake.....tujuan drng shje nk mencetuskan isu negara dan memporak peranda kan penduduk negara malaysia demi kepentingan diri sendiri.....patut ISA jgn dibubarkan je harituh bia die mmpos dlm tuh lagi bgus

BOB MALAYA said...

Kantoi-kantoi ..satu persatu kejahatan anwar dibongkar sehingga yang terbaru anwar sanggup membayar deepak si bankrap demi memfitnah pm dan isteri..tapi permainan anwar akhir menemui titik noktah yang teruk dan terbongkar niat jahat tersebut.kebodohan anwar makin terserlah

Anonymous said...

anwar seorang manusia yg bangsat hidup penuh dngn hasrat dengki dan sanggup buat apa sajer demi memenuhi kehendak diri nyer.....

MegaBidaman said...

hahaha ... kena makan penadol lebih lagi la kak wan , tah apa lagi video laki kak wan nak terkeluar....hehehehe

Anonymous said...

Inilah cara dan taktik yg diguna pake akal Yahudi Zionist bacul untuk - Putrajaya at all cost. Iaitu dgn menipu, berbohong, fitnah, rekayasa, dan janji2 manis, bulan, bintang dan cakrayala. Sperti janji bulan bintang ke atas pendudok2 kampong buah Pala, yg akhirnya dikencing panas oleh Hero Tamil dan Lim Guan Lanchow, sampe ada yg tak tahan dizalimi ingin membunoh diri dan menuang minyak tanah untuk membakar diri.
Sedarlah, insaaflah dan bertaubatlah, selamatkanlah diri dan keluarga, jangan biarkan diri anda diperbodoh bodohkan,dikencingkan, dizalimi hinggakn ingin membunoh diri gara keparat, bngsat dan lahanat agen Yahudi Zionist neocons, peliwat terkutok, BABI haramjadah dan fuckaton yg takde berkat, melainkan celako x5

Anonymous said...

Bila wartawan bertanya kepada Hero Tamil pare pundek apakah beliau kenal Saiful. Dgn marah berkata dia jawab dia tidak kenal Saiful. Lepas selang beberapa hari dia cakap Saiful hanya budak pembancuh kopi saja. Padahal kita semua tahu sekarang Saiful adalah setiausaha Peribodi beliau, diberi pejabat khas, lengkap dgn semua alat perabot ofis, dibawa sama ke luar negara, Ke Hong Kong, Singapura, Bangkok dan diliwat sebanyak 7kali. Masih tak kenal siapa Saiful, tetapi jubor Saiful dia kenal kott, tetapi seperti kacang lupakan kulit, setelah menembak berdas das airkote kedalam jubor, mangsa2 menjubor sudah tidak berguna lagi. Akan sama nasib pencacai2 dan penjilat2 beliau, kerana sudah tentunya, dan pencacai2 dan penjilat2 harus menerima hakikat kerana yg penting dan uatam kepada idola musibat mereka adalah diri dan kote bengkok beliau, yg lain pergilah mampos.
Sama juga bila ditanya apakah beliau kenal kepada Datuk Nalla, Datuk Eskay dan Saudagar carpet, jawapan belaiu adalah jawapan standard bacul Yahudi zionist Neocons, semuanya tidak kenal, ataupun kenal gitu2 dan tidak rapat, padahal dgn Datuk Nalla berpuloh puloh tahun, Datuk Eskay setiap kali masuk ke Thailand, semua acara dan tukang bayar Siam Doll atau Bapok Siam, semua Datuk Eskay yg lunaskan, belaiu hanya bawa kote bengkok beliau saja, itupun tidak kenal.
Sedarlah, insaflah dan bertaubatlah, pencacai2 dan penjilat2, janganlah merelakn diri anda dilahanat kerana bersetongkol dgn agenda jahat dan kotor yahudi Zionist untuk menghancurkan negara2 Islam, termasuk bumi Tanah Melayu. Sedarlah, insaflah dan bertaubatlah demi agama, bngsa dan negara.