Sunday, December 2, 2012

HANYA Najib & Zahid Hamidi Sahaja Hargai Kerja Bloggers Pro UMNO-BN

Perhimpunan Agung UMNO 2012 melabuhkan tirainya di Dewan Merdeka PWTC semalam...

Tumpuan jutaan rakyat seluruh negara pada acara kemuncak petang semalam iaitu ucapan Penggulungan YAB Presiden Datuk Sri Najib Tun Razak. Sebelum Presiden menyampaikan amanatnya, seorang demi seorang pucuk pimpinan parti akan diberikan juga ruang yang sama untuk menyampaikan ucapan masing masing.

Hanya Zahid Hamdi Naib Presiden UMNO dan Najib sebagai Presiden UMNO menghargai dan memberikan recognition kepada Bloggers Bloggers pro UMNO-BN yang bertungkung lumus berperang dialam cyber war-fare mendepani fitnah jahat Pembangkang...

Terima kasih Datuk Sri Najib..., terima kasih Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi kerana menghargai kerja kami semua.

Jazakallah Khairan Kathira....!!

4 comments:

Anonymous said...

Dah Najib dan Zahid je yang keluarkan duit untuk kamu semua...jadi kenalah ingat, yang lain-lain tak keluarkan duit jadi dia orang tak ingat.... ada faham.

Anonymous said...

rata rata org bn yg aku kenal bercakap...mane ade krje tanpa imbuhan(bayar)....nk mintak tolong di tanya dulu apa yg akan dapt.....adoiiii...umno bn ke camni,,,tolonggggglaaaaa....

Anonymous said...

aku x raser mcm tu laa.....

nada suare pm masa ucap terima kaseh tu nampak ikhlas sgt..!!

korang yg dok follow blogs x kan nak nafikan mmg bloggers pro bn kerja kuat dok hentam pembangkang.., kalau nak bandingkan pemimpin umno..?

yb umno yg dah jd pembangkang contoh mcm kat sgor tu mane ader telor..? menikuss diaaammm jerrr

bloggers ini la semua yg dok hentam pembangkang.

kira oke la najib ucap tq kay bloggers

bobi said...

pengampu dan penjilat bloogers pro Umngok wajar mendapat pujian dan imbuhan atas kerja-2 mereka.kalau disuruh jilat pungkok PM demi kasih syg pon mereka sanggup.
SYABAS tuan-2.!!