Tuesday, December 18, 2012

Masyaa Allah..! 3 Pegawai Kerajaan Ini Ditengking Dilayan Macam Binatang Oleh Latheefa Koya PKR...! Masih Ada Pegawai Kerajaan Nak Undi Pembangkang...?

Anda saksikan sendiri video klip dibawah ini betapa biaDAPnya tingkah laku Ketua Biro Hal Ehwal Guaman PKR, Lathefaa Koya yang menengking, mengherdik tiga orang kakitangan Jabatan Pendaftaran Negara [JPN] di Putrajaya....

22 comments:

Anonymous said...

macam setan !

Anonymous said...

Ini betina nama latheefa koyaa dia nie anak dara tua..!
belum kawen tapi bercinta dgn budak india tinggi lampai nama kumar...

betina kalau belom kawen perangai dia huru hara macam nie la wei...

kalau dah "kena" sekali baru dia diam

Anonymous said...

apa kata kalau selepad ni lateefa ni gi banyak lagi jabatan kerajaan yg ramai penyokong pakatan,tunjukan perangai bakal pemimpin masa depan jika pakatan memerintah.

PESARA AWAL said...

kalau hari ni dia bangga dan megah mengherdik orang, jangan lupa akan sampai masanya orang akan herdik dia balik, budak-budak sekarang panggil bayar tunai!!

Anonymous said...

Latifah Koyak ingat kakitangan Jabatan Pendaftaran bukan pengundi ye...Kakitangan JP pasti bungkus PKR dalam PRU akan datang...

Anonymous said...

Satu pengajaran kepada kakitangan awam yang menyokong pakatan. Ingatlah, mereka ini mungkin akan memperlakukan sedemikian rupa sekiranya berkuasa. Beringatlah sebelum terkena.

Anonymous said...

ahhh bdak2 gomen yg nyokong anwar juburin ni bukannya reti bahasa...

tak caya kalu pi kantin, alam sekitar tgk mcmana bdak2 gomen maki najib...

buangg aje bebb...suruh mintak keje dgn nik ajis...

Anonymous said...

nama Latheefa Koya mcm nama orang Pakistan...pukimak bangsat bangsa mcm ni..aloo Aci ini tanah MELAYU bkn tanah kaum yg sebangsa mcm kau BETINA kurang ajar!!!!LAHANAT punya BETINA!!!!

Anonymous said...

ekk eLLehhhh...... mina nie mamak la beb

misti la dia all out buat kacau sbab ni kes org india takde ic beb

btol ker mina nie blom kawenn..??

hiiii hiiii nak anu la tew

Anonymous said...

KURANG HAJAR PUNYA PKR... SESUKA HATI KAU MAKI PEGAWAI KERAJAAN...!!

Anonymous said...

Cara mengamuk tinggi suare tu mcm tak puas seks jer betina nie..!!
ntah2 balak dia main skejap dah game kot, tu la meraban sakan dok mengamuk mcm kat umah bapak dier jerr

Tukang Dok Peghati said...

ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

MIK, siapa KATA PenJAWAT AWAM tak SOKONG puak-puak PR? Kita dah LAMA tahu sikap TALAM beRATUS MUKA puak-pauk penJAWAT AWAM nih..

http://sensecredaccountability.blogspot.com/2012/12/edisi-kasi-pecah-3-spesis-manusia-yang.html

AWAS UMNO/BN di Selangor.. Segala FAIL lama ZAMAN TS Mat TAIB dan DS Khir akan diKOREK habis-habisan demi PR kekal berKUASA di Selangor.. Itu SEMUA kerja penJAWAT AWAM yang TALAM berPULUH MUKA di Pejabat-Pejabat TANAH Selangor dan PBT..

Wallahualam..

Anonymous said...

jgn marah kat minah tu..klau bolih ofer je kat minah tu dtang k smua jabatan kerajaan .pastu sruh dia herdik semua penjawat awam...bgus dia wat mcm tu...biar penjawt yng nyokong PR tau bentuk perangai pmimpin pembangkang..mudh BN dpt isu...PRU dh dkat...avantage buat BN..biarkan..pastu kita sembang2 ke smua staff....baru la ada umphhh.

Anonymous said...

Kalau aku staf tu aku bawa keluar rokok, petik api tarik dalam2 hembus depan dia. Kalau rokok daun lg syok. Aku pun reti kurang ajar juga.

CIFUT said...

Betina mcm ni pun ada org sokong jadi pemimpin. Kesian.

Anonymous said...

Let us make a simple conclusion from this CCTV. This Ms Lateefa Koya lacks soft skills in dealing with human being coz in PKR she has to deal with morons, Gay, Lesbian, Transgender, Bisexual. While dealing with DAP she has to face dozen of pigs. So she was acting in her natural character ie shouting, barking etc. So the JPN officers were smart to keep quiet and observed the ANIMAL character inLateefa Koya.

Anonymous said...

bn ni satu perangainya tak tau menggunakan sesuatu isu utk menyerang, asik bertahan saja lama-lama penyokong pun naik bosan dengan perangainya. kalau pakatan sudah tentu menggunakan isu sebegini untuk menyerang BN di seluruh pelusuk tanah air, terpulanglah pada orang BN memikirkanya,

Anonymous said...

Ini baru dapat bebrapa negeri dah kurang ajar gila babi. Kononnya loyar, bagi malu peguam aje. Inilah melayu ( melayu ke dia?) nak tunjuk hero depan cina dan india marah2 orang melayu. Bersatu la melayu semua kita ajar orang2 pr yang KURANG AJAR ni dalam pru13 nanti.

Anonymous said...

dia belum kena buku dgn ruas...
pasal borang tu lain cerita.. mulut punya pasal nanti kepala pecah kena lastik dengan ball bearing ....

Anonymous said...

kalu aku la, confirm tapak kasut hingga tepat kat muka minah nie..

Anonymous said...

apa yng hendak diharapkan daripada pendatang yang tidak syukur dan sedar diri. hantar dia balek india lah. sundal.

Anonymous said...

Kalau dah koyak senyap lah dia.